pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Proama
  • PZU
  • Warta
  • You Can Drive

obsługa fatalna nie polecam tego badziewia

2014-09-11 21:24

jeden z wielu

Chamstwo i arogancja......jak nalegają na zawarcie umowy to do d.... potrafią wejść....... jak dostana składkę to mają cię w d..... porażka porażka .......nigdy więcej -- i teraz mój w tym interes aby moi znajomi nigdy więcej nie wpłacili tam ani grosza--- cwaniaki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oj poczekajcie

2014-09-17 16:00

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, uważnie śledzimy Państwa opinie, ponieważ są dla nas istotnym źródłem informacji na temat skuteczności naszych działań oraz zadowolenia z naszych usług. Do każdej Państwa uwagi chciałabym odnieść się indywidualnie, w korespondencji bezpośredniej, dlatego proszę o przesyłanie szczegółów ewentualnych reklamacji na mój adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-08-17 16:25

Jo

Oczywiscie mozna i to bardzo skutecznie, trzeba tepic takie dzialania: Ustawa z dnia 23.08.2007r. o przeciwdzialaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, Art. 9, pkt. 4. Sankcje dla pracownika sa po koniec - powodzenia!!!

2014-08-14 08:37

vini

Czy mozna napisać skarge na pracownika, jesli tak to w jaki sposob ?

2014-08-14 09:23

nke

Po co masz pisać skargę? Zajmij się ciekawszymi rzeczami

2014-08-14 08:28

vini

Czekam juz 4 tydzien pani Biskup Agnieszka -likwidator szkody, przez ten czas nie raczyła mi odpisac na zadnego z 5 do niej wyslanych mejli !!!!????? przez 4 tygodnie nie mam zadnych informacji na jakim etapie jest rozliczenie szkody - TO SA ICH STANDARDY !!!! - NIGDY WIECEJ !!!!

2014-08-15 12:00

Magda Lublin

Nie możliwe proama jest uczciwa wiem bo tam pracuje..

2014-07-10 00:12

pip

Widzę że Pani Magdalena chyba weszła w związek małżeński z proamą tak często odwiedzając forum i otrzymała stanowisko "proamforumpozytyw". Niech da Pani sobie na wstrzymanie to i tak nic nie da ludzie doświadczenia z waszą firmą mają i nic to nie zmieni. OPINIA JEST GIGA NEGATYW

2014-07-08 21:40

witek

Naciągacze. Uwaga na przekazywanie im swoich danych osobowych, wykorzystują je niezgodnie z prawem. Witek

2014-05-20 12:08

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, do obowiązków likwidatorów należy również kontaktowanie się z Państwem i odpowiadanie na Państwa wiadomości. Pragnę zauważyć, iż na czas odpowiedzi likwidatora na wiadomość e-mail wpływa przede wszystkim treść wiadomości - jeśli jest to odowałanie, wymaga ono ponownej, pełnej analizy sprawy. Zapewniam, że Państwa wiadomości nie pozostaną bez odpowiedzi. Zachęcam zatem by w razie pytań lub wątpliwości kontaktować się z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem: 815 815 815 lub na adres szkody@proama.pl. Wrazie uwag związanych z procesem likwidacji zachęcam do kontaktu na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl.

2014-05-20 09:54

Poszkodowana

A Pani Magdalena dalej swoje. Jaki bezpośredni kontakt z likwidatorem? Na rozmowę telefoniczną nie ma co liczyć a na e-mail odpowie jak mu się zachce, albo wcale. Żenada

2014-05-19 12:31

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, w takich sytuacjach zapraszamy zawsze do bezpośredniego kontaktu z likwidatorem w celu uzyskania indywidulanych i wyczerujących informacji. Zapraszam również do przesyłania wiadomości e-mail na mój adres e-mailowy: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. W temacie wiadomości proszę o podanie numeru szkody, dzięki temu będę mogła szybciej zidentyfikować sprawę i udzielić informacji. Z wyrazami szacunku,

2014-05-14 10:44

kaka

Jestem w szoku po ich podejściu do sprawy odszkodowania! Sprawca kolizji jest u nich ubezpieczony, spisaliśmy oświadczenie na miejscu, ich rzeczoznawca zrobił oględziny, przysłali kosztorys naprawy a za godzinę przysłali drugiego maila o odmowie wypłaty odszkodowania bo twierdzą, że uszkodzenia obydwu samochodów nie wskazują na zaistniałą kolizję! Czyli wg nich chyba próbuję wyłudzic odszkodowanie! paranoja!

2014-02-17 12:31

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, rzeczoznawcy Proama sporządzoną w trakcie oględzin dokumentację - również fotograficzną, przekazują do analizy likwidatorom. Dopiero po przekazaniu wymaganych dokumentów przygotowywany jest kosztorys. Oczywiście, jak już kilkukrotnie zaznaczałam przysługuje Państwu możliwość odwołania się od decyzji Proama. Przypominam również o możliwości wykonania kolejnych oględzin uszkodzonego pojazdu. W razie pytań lub wątpliwości zachęcam do kontaktu z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem: 815 815 815 lub na adres szkody@proama.pl. W razie uwag związanych z procesem likwidacji zachęcam do kontaktu na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl.

2014-06-24 13:43

arek

Jak na razie mam zastrzezenia do czasu wykonania kosztorysu, jutro mija 14 dni roboczych od ogledzin i likwidator nie wyslal zadnej wyceny. Kompletne olewatorstwo, dzwonilem juz 3 razy i wciaz slysze ze jest wysylane ponaglenie. Po co jest infolinia skoro nic nie mozna tam zalatwic.

2014-02-16 18:51

daro

Jestem poszkodowany przez osobę ubezpieczoną w proama. Tragedia dla mnie- Rzeczoznawca proamy ocenił szkody, podjął decyzję, ze wymianie podlega min tylny zderzak. Jakieś było moje zdziwienie, gdy po 4 dniach dostałem wycenę szkody. Przyznano mi tylko 740 zł za malowanie zderzaka i wymianę rejestracji. Zanegowano wymianę zderzaka. Rozpocząłem dzwonienie do proamy i tu dowiedziałem się, że ocena rzeczoznawcy została zweryfikowana w proamie i na PODSTAWIE ZDJEĆ stwierdzono, ze zderzak można naprawiać. Zdecydowałem się oddać auto do serwisu BMW i tiu naprawić autko ( wstępnie BMW wyceniło szkodę na ok 3500 zł ). TRAGEDIA FIRMA !!!!!!!!!!!!!!!

2014-02-14 14:50

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, Jest nam niezmiernie miło widzieć pozytywne efekty naszej pracy. W imieniu zespołu Proama - dziękuję. Oczywiście zależy nam na Państwa opinii - zarówno tej pozytywnej, jak i negatywnej. Zachęcam do bezpośredniego kontaktu : magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z wyrazami szacunku

2014-02-14 13:59

laura

Jestem bardzo zadowolona z obsługi pracowników szkodę zgłosiłam we wtorek wieczorem a w piątek rano dostałam na maila zrobiony kosztorys , bardzo szybko miło i bez wydziwiana , czekam teraz na wypłatę .

2014-02-14 17:00

edek

juz to widze pracowniku tej zjebanej firmy jaka jest proama....

2014-02-14 12:48

ERW

Miałeś wypadek? Zostałeś Poszkodowany? Bliska Ci osoba zginęła w wypadku? Oddaj sprawę profesjonalistom! Pomożemy Ci odzyskać należne i wysokie odszkodowanie! -nie pobieramy żadnych opłat wstępnych -najpierw Twoje odszkodowanie później nasza prowizja Skontaktuj się z nami a bezpłatnie zanalizujemy Twoją sprawę! Daj sobie pomóc! www.erw.com.pl

2014-02-13 11:30

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo Miesięcznie Proama zajmuje się analizą kilku tysięcy szkód, kolejnych kilka tysięcy osób otrzymuje odszkodowanie. Każdą szkodę rozpatrujemy indywidualnie i z należytą starannością. Zależy nam na Państwa opinii - także tej z krytyką. By Państwa zdania, opinie oraz uwagi mogły zostać równie starannie przeanalizowane zapraszam do kontaktu: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-02-09 20:48

maja

Jestem poszkodowaną.Od października nie wypłacają mi wszystkich pieniędzy!Oszuści!

2013-08-20 18:52

Igor

bardzo niezadowolony z usług tej firmy ,po roku czasu doszukali się że została niezapłacona 1 rata oc ,natomiast druga rata wpłynęła o czasie. no to musi być ładny bałagan w papierach.

2013-08-12 20:40

kowal

Proama to nie ubezpieczalnia to są zwykli oszuści ,PZU według nich to aniołki chociaż też oszukują.Proama to wybitnie oszuści za wymalowania 4 elementów 984 zł odszkodowania ha ha do sądu z dziadostwem .Kuzwa żeby to było auto z 1990 ok,ale nawet takie auto ,jaki kuzwa lakiernik podejmie się wymalować i wyklepać 4 element za 984 zł oszusci Wszyscy ci których PROAMA próbuje oszukać bierzcie rzeczoznawców niezależnych koszt takiej wyceny to 150zł wycena była 4 krotnie zaniżona

2013-07-09 16:28

niezadowolony

Ponad pół roku dochodzę się z Proama ws. odszkodowania za szkodę spowodowaną przez ubezpieczonego (w zasadzie ubezpieczoną) w tej firmie. Była policja, wszystko udokumentowane, a oni np. oddają 50% z ich wyceny za daną część (która to cena jest i tak odrealniona) bo cyt. "nie jest to podparte przepisami, ale w ich ocenie zwrot kosztów urealniony jest prawidłowo bo pojazd nie jest nowy i mógł być juz kiedyś naprawiany". Panstwo w państwie, sami sobie przepisy ustalają. Sprawa oddana do rzecznika ubezp. który oczywiście zgadza się z moim stanowiskiem, ale oni nadal przy swoim. Skończy się sądem prawdopodobnie.

2013-07-08 11:38

NIEUGIĘTY

Fatalna obsługa i terminy realizacji ponieważ znam się na prawie o ubezpieczeniach jestem zmuszony skierować sprawę do sądu tam już się nie patrzy na to że ubezpieczyciel nie chce on po prostu musi. Z pozdrowieniami dla wszystkich firm typu PROAMA i polecam lekturę o ubezpieczeniach obowiązkowych która jasno przekazuje że ubezpieczenie OC musi pokryć wszystkie szkody zarówno materialne jak i zdrowotne powstałe w wyniku zdarzenia :)

2013-05-06 22:04

mła

oszustwo, zaniżają opłaty do tego stopnia że chcą wypłacić mniej niz polowę realnej szkody!!!! niestety pozostaje sąd i tak radzę robić!! nie polecam!!

2013-04-11 09:11

Sławek

tak sobie czytam te wszystkie opinie i wniosek jeden podac dane osob kompetentnych(za ich zgoda oczywiscie) a tych nie kompetentnych wywalic na bruk w proamie jak i w innych znanych firmach ubezpieczeniowych pracuja ludzie i "taborety" jak podejda do dzlowieka tak i sprawe poprowadza. A ubezpieczenia maja tanie wiec polecam wszystkim bo OC kazdy posiadacz zarejestrowanego pojazdu oplacic musi

2013-04-10 20:19

zadowolony

Polecam, Zostałem poszkodowany z winy ich klienta, ku z mojemu z dziwieniu pieniędzy z jego OC starczyło na naprawę z małą nawiązką. Sprawa została załatwiona w 2.5tygodnia. Bardzo uprzejma i znająca się na rzeczy Pani likwidatorka szkody pomogła utrzymać nerwy na wodzy. Wczoraj miałem przelew a jutro z rana odbieram samochód. Pozdrawiam.

2013-04-10 12:29

klient z przymusu

Nie polecam niestety. Szkoda powstała nie z mojej winy, od trzech tygodni nie mogę doczekać się na wycenę szkody. Tragedia !!!

2013-04-07 11:29

gosc ;)

ludzie piszczie bardziej rzeczowo, rozwiązanie umowy a zrobiliście to we wlaściwy sposob???

2013-04-06 17:46

naiwniak

Nie poleca !!!!!!!!!!Obsługa jeżeli chodzi o zawarcie umowy przemiła tylko jak chce się tą umowę rozwiązac to juz nie jest tak kolorowo problemy i problemy!!!!!

2013-04-03 08:18

Mirek

Polecam. Jestem ubezpieczony od stycznia 2013r. Miałem małą szkodę ze swojego AC . Wprowadzałem zmiany w polisie. Wszystko działo się ekspresowo, żadnych problemów. Myślę że ludzie zadowoleni z usług jakiejś firmy nie wchodzą na takie ankiety i nie wystawiają pozytywnych komentarzy i dla tego przeważają negatywy.

2013-03-26 08:57

mario

witam mialem szkode z oc sprawcy ktury byl ubezpieczony w proama i po dwuch dniach juz mialem telefon z ubezpieczalni by zarejestrowac szkode po dwuch dniach juz byl umnie rzeczoznwaca obecnie czekam na wycene szkody wiec jak narazie jestem pozytywnie zaskoczony szybkosciom dzialania zobaczymy jaki bedzie zakonczenie tej calej sprawy poz

2012-12-19 23:09

Biedny

Również jestem poszkodowany przez klienta PROAMY. Rzeczoznawca (ich podwykonawca) był na oględzinach, zrobił zdjęcia pojazdu i stwierdził, że koszty nowych tylko oryginalnych części przekraczają wartość rynkową pojazdu Vectra B. To wszystko trafiło do LIKWIDATORA z firmy proama. który hip hop wycenił części z robocizną z malowaniem na 1700zł ... znalazł się nawet jakiś uchwyt za 1,60zł ... Likwidator uwzględnił tylko "rany powierzchowne" samochodu. Po strzale w bok mam uszkodzoną połużnice przednią, wsporniki zderzaka, oba reflektory, nadkole, błotnik, silnik wyskoczył z mocowania (rzeczoznawca stwierdził, że przy uderzeniu mocowanie silnika nie wytrzymało i pękło) przez co nie można wbić biegów 1,2 wsteczny, dodatkowo gdy zapale silnik zagięta konstrukcja auta obciera chyba o jakieś części typu napinacz paska, czy pompa wody. w każdym razie laweta była bo nie chciałem, żeby coś pękło ... Przywiozłem blacharza, żeby wstępnie sprawdzić czy się auto nadaje do naprawy. Lekką ręką powiedział, że za samą robociznę weźmie z 1000zł ... natomiast LIKWIDATOR oszacował, że zajmie mu to 3h po 65zł ... Jestem w totalnym szoku ... Dodatkowo reflektory były zmieniane przeze mnie na nieco lepsze ... a on uwzględnił jakieś tanie szmelce. Nie odpuszcze. Najgorsze, że Świeta a ja z żoną jesteśmy uziemieni. Do pracy, dojazd autem 15 min. ... Marszem na przystanek, autobus 1h ... Jeśli chcą to proszę niech znajdą warsztat, który za 1700zł doprowadzi auto do stanu przed kolizją. Oddam. Tylko nikt jeszcze nie wie czy nie ucierpiały jakieś elementy zawieszenia, które koszty naprawy podniosą dużo więcej. Oddaje im samochód i niech robią nawet 2 m-ce ... jak chcą za 1700zł ... Ja jestem pewien, że w żadnym normalnym warsztacie, parsknęli by śmiechem. Pozdrawiam

2012-11-13 12:39

Daro

Popieram wszystkie negatywy. Jestem poszkodowanym przez klienta PROAM-y traktują człowieka jak złodzieja nie chcąc uznać naprawy serwisowe proponując chińskie zamienniki, a ja pytam czy w momencie kolizji miałem chińskie zamienniki czy oryginały . Banda złodzieji !!!!!

2012-10-16 19:36

naiwny

Nie polecam, pakiet ASO Casco to fikcja, choć z początku wszystko wyglądało ok, szybka reakcja na zgłoszoną szkodę, przyznanie odszkodowania w nędznej wysokości.Skorzystałem z rozliczenia bezgotówkowego naprawa w ASO (lakierowanie przetartego boku) i naprawa, która miała trwać 4, 5 dni przeciągnęła się do m-ca bo proama zwlekała z uzgodnieniem kosztów. Kiedy interweniowałem w tej sprawie nagle osobisty doradca był nieosiągalny, pracownik zajmujący się szkodą też. A jak trzeba wymienić uszkodzoną część to proama w ramach najdroższego pakietu uznaje tylko naprawę. Nie godzi się również na przyjazd swego rzeczoznawcy do warsztatu w celu oceny uszkodzenia po rozebraniu elementu. Jak ktoś myśli, że w ramach tego pakietu będzie miał bezproblemową naprawę bezgotówkową w ASO to się grubo myli. Nie polecam tej firmy.

2013-03-27 12:50

gvefg

zgadzam się tak właśnie jest !!!!

2012-10-16 14:31

klient

Polecam!!!!!! Wyceniłem swoje szkody na 4000zł, a oni wypłacili 5200zł:D Wielki POZYTYW!!!

2012-11-26 21:52

misiek

to k... pozytyw czy negatyw?

2012-09-28 12:17

klient proamy

hm... dziwią mnie troche te wypowiedzi,ponieważ jestem klientem proamy i jak dotychczas nie było zadnych problemów.Jeśli chodzi o wypłate odszkodowania-nie oszukujmy sie -kazdy ubezpieczyciel zwleka z wypłatą odszkodowania (heheh pieniązki pracują) więc proama od reszty nie odbiega ,za to wysokość składek jest do przyjęcia przez zwykłego kowalskiego hm... da sie??! co do obsługi :poziom też był na wysokim poziomie ,cierpliwość ,wysoki poziom wiedzy przy okazji mogę pochwalić i polecić panią Klajnert osoba kompetentna wie co mówi :) ,infolinia też działa jak należy tak więc -bez obaw-ubezpieczalnia jak każda inna ale za rozsądne pieniądze!!!

2014-07-08 21:27

Poszkodowany-przymusowy-klient

BZDURA!! Pracownicy na infolinii sciniaja. Kiedy po wielu interwencjach i prośbach o odpowiedz na maila poprosiłem o rozmowę z kierownikiem jedni przełączając mnie bez problemu, inni twierdzili ze technicznie nie ma takiej możliwości. Pózniej jednak okazulo sie ze nie rozmawialem z kierownikiem tylko "wice- kierownikiem" - czytaj z asertywnym pracownikiem infolinii którego celem jest spłacić klienta na drzewo w sposób kulturalny. Sprawę eskalowalismy do kierownika działu likwidacji szkód ale zostalismy zignorowani - brak odpowiedzi pomimo ponagleń, mimo e okres 30 dni od zgłoszenia wypadku juz minął a samochód wciaz w naprawie. Poziom wiedzy żenujący - brak podstaw prawnych od odmowy samochodu zastępczego, brak podstaw prawnych do obciążania klienta amortyzacja. Ignorują orzecznictwa w tym wyoki Sadu Najwyższego. żal!

2012-08-01 15:17

renatte33

czekam na wypłatę odszkodowania z winy klienta tej firmy juz trzeci tydzień. jestem osobą poszkodowaną a traktują mnie jak złodzieja i wyłudzacza!!!!

2014-03-23 12:21

garek63

Mam podobna sytuację i chciałbym się dowiedzieć jak ją rozwiązać.Proszę o wskazówki.

2012-07-17 21:15

Klient

Polecam polecam Panią z nazwisku ze Złotem. Ta kobieta ma cierpliwość ileż razy mogłem jęczeć przekładać rozmowę a Ona wiernie dzwoniła. Wytłumaczyła mi wszystko jak chłop krowie na miedzy. Nie będę pisał imienia i nazwiska ponieważ nie wiem czy Pani K.G by sobie tego życzyła. Naprawdę Polecam jestem dumny,że mam takiego Osobistego Doradcę.(Doradczynię) :)

2012-07-17 20:37

michał

Otwarte na co?

2012-07-17 19:08

PODPIS

TAK SĄ BARDZO MIŁE AŻ CZASAMI ZA BARDZO OTWARTE NA ...

2012-09-26 11:08

Nana

lecz się!!!!

2012-05-09 20:15

Klino

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony obsługą w tej firmie. Przez 3 dni 6 razy przekładałem rozmowę, musiałem sie zastanowić albo nie odbierałem jak pani do mnie dzwoniła, zawsze o umówionej godzinie. Kiedy wreszcie odebrałem powiedziałem, że jednak nie kupie ubezpieczenia, bo sprzedaje auto i w słuchawce usłyszałem nadal miły głos i czuć było uśmiech na twarzy, nadal była miła i zyczyła miłego dnia. Kilka dni temu kupiłem drugie auto i ubezpieczyłem go u tej samej przemiłej dziewczyny. Polecam, ja mam pozytywne wrażenie o tej firmie.

2012-08-13 20:38

,

pochwal sie, czy udalo Ci sie bzyknac ta przemila dziewczyne ? To bylaby nie lada promocja......

2012-04-30 13:03

bb

PROAMA- nigdy ! zostalem poszkodowany z winy osoby ubezpieczonej w tej firmie i wogole nie moge odzyskac pieniedzy !

2014-07-08 21:32

Poszkodowany

W 100% zgadzam sie z Panem. Tez mam taka sytuacje. Jestem poszkodowany i likwiduje sKode z oc sprawcy. Masakra. Od miesiąc auto stoi w warsztacie i wg Proama nie mogę korzystać z samochodu zastępczego!! Kpina. Sprawa trafiła do Rzecznika Ubezpieczonych. Jak to nie pomoże - sprawa w sadzie. Bedą jeździć pracownicy z Lublina do sadu w Warszawie.

2012-05-09 14:51

Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama

Szanowni Państwo. Jeżeli powyższa sprawa jest nadal aktualna, uprzejmie proszę o przesłanie na mój adres e-mail: justyna.szafraniec@proama.pl numeru zgłoszonej szkody i numeru polisy lub innych szczegółowych danych, które pozwolą nam podjąć pilne działania mające na celu wyjaśnienie Państwa spraw. Z poważaniem.

2012-05-09 18:02

ZZZ

SKORO TAK TO NAPISZ COS WIECEJ

2012-08-13 20:42

,

nie myl pojec. Firma moze byc badziewna w zakresie wyplacania odszkodowan, ale moze mec atrakcyjne stawki za ubezpieczenie OC. Klienta wcale nie obchodzi, czy poszkodowany przez niego otrzyma na czas odszkodowanie z tytulu polisy OC czy nie. Klienta interesuje jedynie, czy stawka oplaty za to ubezpieczenie jest atrakcyjna. Klient NIGDY nie uzyska nawet grosza z tytulu zakupionej przez niego polisy OC, a jedynie poszkodowani przez niego. Wiec - klienta nie obchodzi efektywnosc wyplacanych odszkodowan. Jasne ?

2012-04-23 21:27

Byly klijent

Zawierając umowe z tym ubezpieczycielem byłem pewny ze wszystko jest ok człowiek zapłacił za ubezpieczenie a po tygodniu dziwonią ze OC to moze być ale AC to juz nie bo nie mieli podane i ze jest 4 włąscicieli a jak człowiek ich informował i jak człowiek miał niby to wypisac bo na stronie jest tylko na 2 osoby to informacja szła ze sie da a teraz ac mam zawieszone beznadziejna firma i tyle nie polecam na 100 % badziewie rozmowa z paniami z biura beznadziejna i tyle niby wszystko sie da a potem zapłaci człowiek i nic dziekuje za badziewie nie polecam tego badziewia