Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Zagraj z Generali i pojedź w rajdzie RMF Morocco Challenge 2012

Ostatnia aktualizacja: 2013-12-19

19 grudnia 2011 wystartuje nowa kampania wizerunkowa Generali, której bohaterem będzie Adam Małysz, z którym firma współpracuje na płaszczyźnie sponsorskiej już od 7 lat. Kampania potrwa od 19 grudnia br. do 22 stycznia 2012 roku.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

W nowej kampanii wizerunkowej Generali pragnie wykorzystać "nowy rozdział" we współpracy z Adamem Małyszem. Były skoczek, aktualnie kierowca rajdowy, jest bowiem jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci sportowych, a jego start w styczniowym rajdzie DAKAR 2012 wzbudza ogromne emocje wśród rzeszy fanów.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki oraz wzrost zaufania do instytucji finansowych w obliczu wyraźnych skutków kryzysu. Generali chce także podkreślić wartości, którymi kieruje się w swojej działalności, a są nimi: zaufanie, partnerstwo i pewność ochrony na każdym etapie współpracy. Dodatkowo nowy rozdział kariery Adama Małysza (rajdy samochodowe) niesie za sobą ryzyko, które idealnie wpisuje się w charakter działalności firmy ubezpieczeniowej, pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką Generali, jako firmy zapewniającej bezpieczeństwo we wszystkich sytuacjach życiowych.

„Chcemy przede wszystkim pokazać, że ubezpieczyciel jest partnerem dla swoich Klientów na każdym etapie ich życia. To znaczy zapewnia zarówno ochronę w momentach nieprzewidzianych i niebezpiecznych zdarzeń losowych, jak również w dobrych momentach, gdy planujemy pozytywne zmiany w życiu lub chcemy realizować swoje pasje i marzenia. Stąd główne hasło kampanii: „Generali – Na dobre i złe. Na wszelki wypadek” – mówi Paweł Wróbel, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.

„Generali roztacza opiekę sponsorską i ubezpieczeniową nad Adamem Małyszem od 7 lat, będąc z nim zarówno, gdy sięgał po mistrzowskie tytuły jak i w czasach słabszej formy i wyników sportowych. Z otwartą przyłbicą możemy zatem stwierdzić, że przez wszystkie te lata byliśmy z Adamem na dobre i złe. Na jego przykładzie chcemy pokazać, że hasło naszej kampanii to nie reklamowy slogan, ale istota naszej działalności ubezpieczeniowej” – dodaje Paweł Wróbel.

Głównym medium kampanii będzie telewizja, a wspierającym Internet. Na stronie docelowej dostępna będzie gra internetowa "Generali Challenge" - imitująca rajd samochodowy. Zadaniem jest jak najszybsze pokonanie trasy rajdu, który składa się z 4 etapów, rozpoczynających się w czterech kolejnych tygodniach trwania kampanii. Zwycięzca, który uzyska najlepszy wynik we wszystkich 4 rajdach otrzyma nagrodę - udział w rajdzie RMF Morocco Challenge 2012, jako członek załogi RMF Caroline Team, w którym jechać będzie również Adam Małysz. Konkurs rozpoczął się już 15 grudnia i potrwa do 15 stycznia 2012 roku.

Źródło: Biuro Prasowe Generali

Tagi:

Komentarze

2011-12-25 23:33

Maksimo

Dwie solidne marki. Nic dodać nic ująć.