Inauguracja czwartej już edycji kampanii odbyła się 8 października w Radomiu. Kilkuset cyklistów ubranych w odblaskowe kamizelki i opaski przejechało ulicami miasta. Tym samym udowodnili, że dzięki odblaskom piesi i rowerzyści są lepiej widoczni na drogach. Dzięki temu są bardziej bezpieczni – dają możliwość kierowcy, aby mógł ich w porę zauważyć i odpowiednio zareagować.
"UNIQA, jako ubezpieczyciel, jest społecznie odpowiedzialna a propagowanie bezpieczeństwa jest głęboko wpisane w naszą tożsamość. To dlatego po raz kolejny zaangażowaliśmy się w kampanię „Zabłyśnij na drodze”. Liczymy, że odblaskowe opaski, które specjalnie w tym celu wyprodukowaliśmy, przełożą się bezpośrednio na wzrost bezpieczeństwa najbardziej narażonych uczestników ruchu drogowego" – podsumował Zbigniew Zieliński, Wiceprezes Zarządu Grupy UNIQA.
Pierwsza kampania „Zabłyśnij na drodze” miała miejsce w 2008 roku. Do dziś prowadzą ją: Komenda Wojewódzka Policji zs. W Radomiu, władze Miasta Radomia, Stowarzyszenie Rowerowe „Zielony Szlak” oraz UNIQA – jedno z czołowych towarzystw ubezpieczeniowych, mających w swojej ofercie nie tylko ubezpieczenia komunikacyjne, ale także ubezpieczenia dla firm, podróży zagranicznej, zdrowotne i ubezpieczenia na życie.