Szanowni Państwo, Proama proponuje swoim Klientom różne opcje ubezpieczenia, tak, aby jak najlepiej dopasować je do potrzeb ubezpieczonych. Różne sposoby likwidacji szkody są oferowane w różnych cenach. Możliwy jest wybór polisy z niższą składką, która jednak zawiera podstawowy zakres ubezpieczenia. Dzięki możliwości wyboru, każdy płaci za takie ubezpieczenie, które jest dla niego indywidualnie dostosowane. Przy zawieraniu umów dbamy o to, aby Klienci otrzymywali informację, jakie koszty związane z naprawą pojazdu pokrywa dany wariant Autocasco. Wyjaśniamy, czy ubezpieczenie uwzględnia refundację naprawy w warsztacie autoryzowanym, informujemy, jakie części zamienne mogą zostać użyte do naprawy oraz jaki sposób rozliczenia (gotówkowy, bezgotówkowy) jest możliwy. Dodatkowo od razu po zawarciu umowy ubezpieczenia zostają Klientowi doręczone warunki wykonywania umowy ubezpieczenia, tj. Ogólne Warunki Ubezpieczeń Komunikacyjnych Proama, z którymi należy się szczegółowo zapoznać. Ustawa o ochronie praw konsumentów gwarantuje Państwu prawo odstąpienia w terminie 30 dni od umowy, która została zawarta na odległość. W takiej sytuacji wystarczy przesłanie oświadczenia woli o odstąpieniu i nie jest wymagane, by oświadczenie to zostało sformułowane na specjalnym druku ubezpieczyciela. W przypadku jakichkolwiek szczegółowych pytań lub wątpliwości pozostaję do Państwa dyspozycji pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku, Emilia Iwan, Specjalista ds. obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy