Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Przyszłość należy do Assistance 2.0

Ostatnia aktualizacja: 2013-11-15

Odpowiedzią na zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów jest Assistance 2.0 - kompleksowe i zaawansowane technologicznie rozwiązania w kraju i za granicą, które w większym stopniu dopasowują się do szybko zmieniającego się stylu życia Polaków.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

„Ostatnie kilka lat to okres wyjątkowo dynamicznego rozwoju branży assistance w Polsce i na świecie. Na rok 2011 przypada szczególna kumulacja nowych rozwiązań i inicjatyw, a także nowe podejście do zaspokajania potrzeb i oczekiwań klientów. Dlatego rok 2011 zapisze się jako początek ery Assistance 2.0. Tradycyjne assistance wyczerpuje powoli swój potencjał wzrostu i nie odpowiada w pełni na dzisiejsze wyzwania. Dzisiaj odpowiedzią na stojące przed nami wyzwania jest nowa generacja usług typu „Care Services” – Assistance 2.0, które w większym stopniu są obecne w życiu codziennym klientów i dostosowane są do szybko zmieniającego się stylu życia Polaków oraz ich mobilności. Assistance 2.0 to także rozwiązania dla klientów, którzy w codziennym życiu używają nowoczesnych technologii, korzystając m.in. z Internetu i aplikacji mobilnych” – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.

Assistance 2.0 to znaczne rozszerzenie usług i ich kompleksowości z równoczesnym zaangażowaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Przykładem mogą być nowe propozycje produktowe wprowadzone na rynek przez Europ Assistance Polska, które znacznie wykraczają poza tradycyjne assistance. Oferta obejmuje m.in.: zarządzanie rehabilitacją osób po wypadkach, przedłużone gwarancje na sprzęt RTV/AGD, ochronę prawną i ID Theft.

„Wprowadzane przez nas rozwiązania wpisują się w naszą strategię oferowania naszym klientom innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie rozwiązań ze świata usług "Care Services" w obszarach Zdrowie, Dom i Rodzina, Podróże i Samochód. Produkty te tworzymy w oparciu o regularne badania rynku i potrzeb klientów – m.in. Ogólnopolskie Badanie Assistance, Barometr Zadowolenia z Opieki Zdrowotnej. Korzystamy również z rozwiązań wdrażanych w Grupie” – dodaje Prezes Europ Assistance Polska.

Coraz więcej platform oraz aplikacji dedykowanych usługom opieki pojawia się w internecie. W połowie 2011 roku Europ Assistance Polska uruchomiła serwis stworzony z myślą o klientach bankowych, obsługiwanych w ramach programów concierge. Na stronie www.ea-concierge.pl użytkownicy znajdą np. wyjątkowe oferty spędzania wolnego czasu i zakupów przygotowane przez konsultantów Działu Concierge we współpracy z partnerami, takimi jak firma Martyny Wojciechowskiej - Martyna Adventure, Ewa Minge, Paprocki&Brzozowski i Robert Mielżyński. Ogólnodostępna aplikacja TripOrganiser pozwala natomiast profesjonalnie i sprawnie zaplanować podróż. Po uzupełnieniu swoich podstawowych danych i miejsca docelowego podróży, otrzymasz informacje o obowiązkowych szczepieniach, formalnościach administracyjnych, pogodzie i skorzystasz z kalkulatora walut. Już niebawem do dyspozycji klientów oddana zostanie również aplikacja mobilna concierge oraz portal e-learningowy.

Źródło: Biuro Prasowe Europ Assistance Polska

Tagi:

Komentarze