Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Prudential rozpoczyna sprzedaż ubezpieczeń na życie w Polsce

Data publikacji: 2013-03-06

Prudential do końca roku 2013 planuje otworzyć 10 placówek i zatrudnić 350 konsultantów. Przygotował już bogatą ofertę ubezpieczeń, w tym Premiopolisę - produkt flagowy i stworzył nowoczesny model obsługi przez konsultantów wyposażonych w tablety z autorską aplikacją umożliwiającą prezentację firmy i dostosowanie ubezpieczenia.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Prudential w Polsce

Wiadomość o wejściu brytyjskiego ubezpieczyciela Prudential obiegła polski rynek już w ubiegłym roku. Zresztą przed laty, jeszcze przed II wojną światową, Prudential sprzedawał polisy na życie w Polsce.

W celu uruchomienia działalności w naszym kraju do 2015 roku firma zainwestuje 150 mln zł. W tym czasie planuje otworzyć 1 200 nowych miejsc pracy. Siedziba Prudential znajduje się w Warszawie, natomiast do końca 2013 roku ma zostać otwartych aż 10 oddziałów w największych polskich miastach, w których będzie pracować ok. 350 konsultantów.

Prudential oferuje Premiopolisę

Premiopolisa to ubezpieczenie na życie gwarantujące indywidualną ochronę, możliwość wzrostu kapitału lub gwarancję zwrotu składek. Polisa w podstawowym zakresie zabezpiecza bliskich w przypadku śmierci ubezpieczonego. Może być jednak rozszerzona o dodatkowe umowy na wypadek poważnych chorób, śmierci w nieszczęśliwym wypadku lub niezdolności do pracy.

Składki Premiopolisy będą inwestowane przez dwa subfundusze Prudential - With-Profits Fund. Dla polskich klientów firma zasiliła każdy z nich kwotą ok 145 mln zł, dzięki czemu aktywa ubezpieczonych korzystają ze skali subfunduszy już od samego początku działalności firmy w Polsce.

Nowoczesna obsługa w Prudential

Konsultanci Prudential wyposażeni będą w autorską, w pełni mobilną aplikację sprzedażową, z której będą korzystali za pomocą tabletów. Dzięki aplikacji będą mogli przedstawić klientowi firmę, jej wartości, historię i plany. Dzięki części analitycznej konsultant będzie mógł przeprowadzić analizę potrzeb i możliwości finansowych klienta celem oszacowania ryzyk i dopasowania najlepszego zakresu ubezpieczenia.

Propozycja ubezpieczenia zostanie wysłana do klienta drogą elektroniczną, a lwia część formalności będzie się odbywać online, co znacznie przyspieszy proces zawarcia polisy.

Bardzo dokładnie przygotowaliśmy się na rozpoczęcie naszej nowej działalności, tworząc silną oraz dobrze zorganizowaną platformę operacyjną i technologiczną do zarządzania naszą sprzedażą. Skupiliśmy się również na przygotowaniu bogatej oferty produktów, w tym Premiopolisy - podsumował Abhishek Bhatia, Prezes Prudential Polska.

Źródło: Biuro Prasowe Prudential.

Tagi:

Komentarze