Aviva jest marką, umożliwiającą komunikację w skali międzynarodowej dzięki temu, że działa na wszystkich kluczowych rynkach – obsługuje 53 miliony klientów w 28 krajach, w tym 3,5 miliona w Polsce. Aviva postanowiła więc przeprowadzić pierwszą globalną kampanię reklamową, której bohaterami są autentyczni klienci, pracownicy i współpracownicy ubezpieczyciela z wielu krajów. W panoramie Warszawy, Londynu, Paryża i Singapuru już zostały wyeksponowane ich fotografie. W listopadzie pojawią się również w New Delhi i Bombaju. „Podkreślamy, że Aviva indywidualnie traktuje i docenia każdego klienta i pracownika. Rozumiemy potrzeby konkretnego klienta, prowadzimy dialog, pomagamy w trudnych sytuacjach i dotrzymujemy obietnic. To najważniejszy przekaz naszej marki” – mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce.
Polskie twarze, które reklamują ubezpieczenia Aviva to: Grzegorz Janusz – klient, Monika Onikijuk – doradca ubezpieczeniowy, Katarzyna Filipiak z centrum telefonicznego oraz Robert Rogala – menedżer w departamencie sprzedaży. Ich wielkoformatowe zdjęcia pojawiły się na trzech budynkach w centrum Warszawy: Hotelu Intercontinental przy ul. Emilii Plater oraz Millennium Plaza i budynku WSiP przy Alejach Jerozolimskich. Na czas kampanii w galerię portretów zmieniają się również National Theatre w Londynie oraz budynek Opery Garniera i CNIT La Défense w Paryżu.
Aviva zachęca również pozostałe osoby zainteresowane tym, aby ich fotografia została wyświetlona na specjalnym ekranie na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, do przesłania do ubezpieczyciela swojego elektronicznego zdjęcia. Fotografie z Polski i innych krajów będą wyświetlane na Pałacu Kultury w dniach 22-28 października.
Kampania ubezpieczyciela ma również wymiar społeczny. Każdy kto przyłączy się do społeczności Avivy, poprzez udostępnienie swojego zdjęcia, pomoże innym. Za każdą z pierwszych 250 tysięcy fotografii Aviva przekaże po 1 funcie na fundusz wsparcia dzieci ulicy. Głównym celem akcji „Z ulicy do szkoły” jest zapewnienie tym dzieciom możliwości edukacji.
Dzisiaj w Londynie rozpoczyna również pracę międzynarodowy zespół ekspertów w dziedzinie ekonomii, zmian zachowań społecznych i polityki. Pracę zespołu ekspertów, w którym znalazł się również przedstawiciel Polski – Paweł Świeboda, prezes DemosEuropa Centrum Strategii Europejskiej, ma finalizować raport o najważniejszych wyzwaniach finansowych, przed jakimi ludzie i społeczeństwa staną w najbliższej przyszłości. Aviva powołała grupę ekspertów we współpracy z prestiżowym ośrodkiem analitycznym Economist Intelligence Unit. Raport z prac zespołu zostanie opublikowany wiosną 2011 roku.