Strona główna  |  Wiadomości  |  Pierwsza globalna kampania Aviva – Jesteś w centrum uwagi

Pierwsza globalna kampania Aviva – Jesteś w centrum uwagi

Data publikacji: 2010-10-04
Dziś w Warszawie, Londynie, Paryżu i Singapurze rozpoczyna się pierwsza globalna kampania grupy Aviva, której bohaterami są autentyczni klienci i pracownicy. Poza działaniami reklamowymi kampania ma również wymiar społeczny: Aviva pomaga dziecom ulicy i tworzy międzynarodową grupę ekspertów.

Towarzystwo ubezpieczeniowe Aviva Aviva jest marką, umożliwiającą komunikację w skali międzynarodowej dzięki temu, że działa na wszystkich kluczowych rynkach – obsługuje 53 miliony klientów w 28 krajach, w tym 3,5 miliona w Polsce. Aviva postanowiła więc przeprowadzić pierwszą globalną kampanię reklamową, której bohaterami są autentyczni klienci, pracownicy i współpracownicy ubezpieczyciela z wielu krajów. W panoramie Warszawy, Londynu, Paryża i Singapuru już zostały wyeksponowane ich fotografie. W listopadzie pojawią się również w New Delhi i Bombaju. „Podkreślamy, że Aviva indywidualnie traktuje i docenia każdego klienta i pracownika. Rozumiemy potrzeby konkretnego klienta, prowadzimy dialog, pomagamy w trudnych sytuacjach i dotrzymujemy obietnic. To najważniejszy przekaz naszej marki” – mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce.

Polskie twarze, które reklamują ubezpieczenia Aviva to: Grzegorz Janusz – klient, Monika Onikijuk – doradca ubezpieczeniowy, Katarzyna Filipiak z centrum telefonicznego oraz Robert Rogala – menedżer w departamencie sprzedaży. Ich wielkoformatowe zdjęcia pojawiły się na trzech budynkach w centrum Warszawy: Hotelu Intercontinental przy ul. Emilii Plater oraz Millennium Plaza i budynku WSiP przy Alejach Jerozolimskich. Na czas kampanii w galerię portretów zmieniają się również National Theatre w Londynie oraz budynek Opery Garniera i CNIT La Défense w Paryżu.

Aviva zachęca również pozostałe osoby zainteresowane tym, aby ich fotografia została wyświetlona na specjalnym ekranie na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, do przesłania do ubezpieczyciela swojego elektronicznego zdjęcia. Fotografie z Polski i innych krajów będą wyświetlane na Pałacu Kultury w dniach 22-28 października.

Kampania ubezpieczyciela ma również wymiar społeczny. Każdy kto przyłączy się do społeczności Avivy, poprzez udostępnienie swojego zdjęcia, pomoże innym. Za każdą z pierwszych 250 tysięcy fotografii Aviva przekaże po 1 funcie na fundusz wsparcia dzieci ulicy. Głównym celem akcji „Z ulicy do szkoły” jest zapewnienie tym dzieciom możliwości edukacji.

Dzisiaj w Londynie rozpoczyna również pracę międzynarodowy zespół ekspertów w dziedzinie ekonomii, zmian zachowań społecznych i polityki. Pracę zespołu ekspertów, w którym znalazł się również przedstawiciel Polski – Paweł Świeboda, prezes DemosEuropa Centrum Strategii Europejskiej, ma finalizować raport o najważniejszych wyzwaniach finansowych, przed jakimi ludzie i społeczeństwa staną w najbliższej przyszłości. Aviva powołała grupę ekspertów we współpracy z prestiżowym ośrodkiem analitycznym Economist Intelligence Unit. Raport z prac zespołu zostanie opublikowany wiosną 2011 roku.

Podobne artykuły
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2022-03-31

Zgłoszenie sprzedaży samochodu ubezpieczycielowi - co warto wiedzieć?

Zgłoszenie sprzedaży samochodu ubezpieczycielowi jest niezbędną czynnością. Wyjaśniamy, jak należy ją wykonać w prawidłowy sposób.

Czytaj więcej
turystyka
Ubezpieczenie turystyczne
2021-05-18

Ubezpieczenie turystyczne a covid

Koronawirus towarzyszy nam już od ponad roku. Tak długi czas sprawił, że coraz więcej osób chce podróżować za granicę mimo trwającej pandemii. Czy ubezpieczenie turystyczne zapewni ochronę,...

Czytaj więcej
nieruchomosci
Ubezpieczenie nieruchomości
2020-10-21

Ubezpieczenie od przepięć – jak chroni dom i mieszkanie?

Trudno sobie obecnie wyobrazić dom bez choćby jednego urządzenia elektrycznego. Tymczasem nawet małe przepięcie może spowodować ich nieodwracalne uszkodzenia. Na szczęście proste i tanie ubezpieczenie...

Czytaj więcej
Komentarze