Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Pełna likwidacja szkód w PZU przez internet

Ostatnia aktualizacja: 2013-12-01

Wprowadzony przez PZU system E-szkoda umożliwia pełną likwidację szkody przez internet, od zgłoszenia szkody, przez kompletowanie dokumentów i zdjęć oraz monitoring procesu likwidacji przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, po przegląd elektronicznej teczki szkodowej i uzyskanie wszelkich informacji.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

System E-szkoda umożliwia likwidację szkody komunikacyjnej, majątkowej i osobowej z ubezpieczeń PZU S.A. oraz obsługę świadczenia z PZU Życie. Formularz zgłoszenia szkody znajduje się na stronie www.pzu.pl. Wypełniony przez klienta od razu trafia do Systemu Likwidacji Szkód i Świadczeń PZU i natychmiast rozpoczyna proces likwidacji szkody.

"Ta procedura to z jednej strony znaczne przyspieszenie procesu likwidacji szkody, a z drugiej istotne ułatwienie dla klienta. Otrzymuje on dodatkową, obok zgłoszenia telefonicznego lub osobistego, możliwość zainicjowania procesu likwidacji szkody oraz późniejszego jego śledzenia. Wprowadzone narzędzia pokazują kierunek zmian w obszarze likwidacji szkód w PZU. Naszym priorytetem jest maksymalizacja dostępności dla klienta i ograniczenie formalności przy jednoczesnej gwarancji czytelnego i szybkiego procesu likwidacji" - mówi Tomasz Tarkowski, członek Zarządu PZU SA i PZU Życie SA, odpowiedzialny za obszar likwidacji szkód i świadczeń.

Przy wypełnieniu formularza zgłoszenia szkody na stronie PZU klient otrzymuje na swój adres e-mail dane do logowania do indywidualnego konta, na którym może kontrolować proces likwidacji. System umożliwia czytanie i pobieranie dokumentów z elektronicznej teczki szkodowej oraz uzupełnianie niezbędnych w procesie dokumentów drogą elektroniczną.

Z nowego systemu PZU korzysta już ponad 20% poszkodowanych, a stopień wykorzystania internetowego kanału komunikacji ciągle rośnie.

PZU uruchomił także Platformę Komunikacji Szkodowej (PKS), która umożliwia sprawny kontakt między podmiotami uczestniczącymi w procesie likwidacji szkód (PZU i warsztaty) oraz znacząco upraszcza i przyśpiesza przepływ informacji. Wysłanie zlecenia oględzin, informowanie o stanie realizacji zlecenia, wymiana i synchronizacja danych, przesyłanie kalkulacji, dokumentów i zdjęć za pomocą PKS pozwalają na szybszą naprawę pojazdu w warsztacie.

Źródło: Biuro Prasowe PZU

Tagi:

Komentarze