Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

PZU wśród najcenniejszych polskich marek

Ostatnia aktualizacja: 2013-12-15

W corocznym rankingu najcenniejszych polskich marek dziennika "Rzeczpospolita" PZU został wybrany trzecią najcenniejszą polską marką i uplasował się na drugiej pozycji w kategorii finanse.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Wśród najcenniejszych marek finansowych w rankingu "Rzeczpospolitej" PZU zajęło drugie miejsce, zostając jednocześnie najcenniejszą marką ubezpieczeniową. Wartość marki PZU wyceniono na 2352,3 mln zł.

Kolejna firma ubezpieczeniowa znalazła się dopiero na 33. miejscu z blisko sześciokrotnie mniejszą wartością niż PZU. Najstarsza w Polsce instytucja finansowa - Powszechny Zakład Ubezpieczeń - została doceniona za siłę swojej marki, prestiż, jakość i świadomość. PZU uplasował się także na drugim miejscu wśród wszystkich badanych w rankingu marek w kategorii "priorytet w świadomości".

"Silna pozycja marki PZU to efekt wielu zmian, jakie konsekwentnie wprowadzamy w firmie, budowania zaufania klientów, a także zaangażowania w życie społeczne jako mecenas i sponsor ważnych wydarzeń. Cieszę się, że nasze wysiłki są zauważane i doceniane. Marka PZU ma nadal ogromny potencjał i jestem przekonany, że aktywności jakie planujemy w 2012 roku przyczynią się do jej wzmocnienia i zwiększenia wartości” - powiedział Witold Jaworski, członek Zarządu PZU SA.

Ranking "Rzeczpospolitej" został przygotowany na podstawie badań konsumentów, przeprowadzonych wspólnie przez redakcję dziennika Rzeczpospolita, firmę doradczą Acropolis Advisory i firmę badawczą AC Nielsen. Ocenie poddano 330 marek o łącznej wartości 57 mld zł.

Źródło: Biuro Prasowe PZU

Tagi:

Komentarze

2011-12-16 23:55

CHOPIN

SZKODA , ŻE PZU NIE WYPŁACA OBIECANYCH ODPRAW PRACOWNIKOM NA KONIEC 2011 ROKU. MOŻE KOGOŚ ZAINTERESUJE JAK DUŻA FIRMA POTRAFI POZBYĆ SIĘ PRACOWNIKÓW W BIAŁYCH RĘKAWICZKACH.

2011-12-17 09:11

MK

Niestety sama doświadczyłam niedotrzymania warunków porozumienia zwolnienia grupowego. Muszą pewnie zarobić na dywidendy dla akcjonariuszy. Szkoda, że ubezpieczyciel taki prezent przygotowało pracownikom na święta Bożego Narodzenia 2011 r. Panie Prezesie dziękujemy !!!!!!!

2012-04-10 20:51

bl

ech... nasza polska przypadłość- malkontenctwo....