Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

PZU Sieradz

  • Polna 29
  • 98-200 Sieradz
  • Pon. - Pt.: 08:00-16:00

tel. 43 308 23 00

fax. 43 308 22 47

2012-04-10 12:22

Sławek.

Za chuj nie idzie się dodzwonić.

2012-10-30 15:53

jaca

a to tam jest jakiś telefon ?? :)

2012-05-29 12:51

R.

Bardzo niekompetentny pracownik to Paulina Majzner, w trakcie pracy prowadzi prywatne rozmowy nawet podczas obsługi petenta. Ponadto ta pani jak i inni pracownicy tej placówki wyśmiewają się z klientów i ich problemów związanych z ubezpieczeniem. Przez niekompetencję tej pani załatwienie mojej sprawy znacznie się wydłużyło.

2012-10-31 11:15

Leszek P.

Dn. 29.10. 2012 usiłowałem ustalić stan konta ubezpieczenia osobistego. Pracownik - p. Joanna Sieradzka nie umiała znaleźć w systemie osoby a tym bardziej stanu konta. Zgodnie z pomysłem ww pracowniczki-podałem nr telefonu, by następnego dnia otrzymać informację. I co? i do dzisiaj nic. Zastrzegam że to moje prywatne skojarzenie , to nasze PZU, to chyba taki sieradzki Amber Gold a dowodzący tym oddziałem to jakby tutejszy Marcin P. Tam, w A.G. też cuda obiecywali.

2012-11-22 21:50

Jerzy

Bardzo miła obsługa jedna z lepszych w naszym mieście.

2013-01-30 14:30

Basia

Panie Jerzy :D Pan ma zabójcze poczucie humoru!

2013-02-28 12:44

powazna

jedyna kompetentna osoba w ty m calym pajzlu wydaje sie Pani Bozena wozniak chyba jedyna ktora podchodzi do kazdego petenta indywidualnie i z perfekcja zawsze mila i usmiechnieta a przy tym potrafi udzielic wyczerpujacych informacji jezeli mam cos zalatwiac w PZU to tylko u tej Pani bo wiem ze zawsze bende potraktowana powaznie i z uprzejmoscia ale czy kogos z przelozonych interesoja te opinie klientow chyba nie bo gdyby tak bylo to juz dzwno wymienili by personel razem z kierownictwem ktore nie radzi sobie z powierzona funkcja

2013-04-21 21:37

Michu

Ostatnio próbowałem dowiedzieć się do kiedy mam opłacone składki, podałem swój dowód osobisty, ale niestety niejaka Pani Sieradzka Joanna stwierdziła, że mam już przerwaną polisę i nie mogę jej wznowić. Wspomnę jeszcze, że wcześniej wyszukanie mojej polisy trwało ok. 5 minut. Udałem się do jej koleżanki obok i co się okazało, że ubezpieczenie jak najbardziej jest nadal ważne i składki są opłacane na bieżąco. Nie rozumiem kto zatrudnia tak niekompetentne osoby, nie dość że Pani Sieradzka siedzi naburmuszona, jakby zmuszali ją do pracy, to jeszcze jest nie uprzejma i w ogóle się nie uśmiecha. Warto by było się zastanowić nad zmianą pracowników na bardziej kompetentne osoby.

2013-05-09 08:15

sfddd

moze po prostu jak to w sieradzu nie ważne jakie masz wykształcenie ważne ze masz rodzine...Zyciowa prawda w naszym sieradzu

2013-05-31 20:50

Andrzej

Również tak sądze ale nie o wszystkich bardzo sympatyczna jest Pani Majzner zawsze uśmiechnieta i chetna do pomocy praktycznie jedyna osoba ktora sie tam usmiecha i chetna do pomocy

2013-07-10 14:47

Ryszard K

załatwianie spraw z Panią Kierownik WALCZAK to satysfakcja i przyjemność

2013-10-22 11:03

alicja

Złozony wniosek o wypłatę pieniędzy z kończącej sie polisy a pieniędzy nie ma. Dzwonię do Warszawy a tu okazuje się że żadnej dokumentacji (przez miesiąc) z Sieradza nie dostali. Po co się narabiać ?!?!

2013-12-12 15:05

Bożena

Ja mam bardzo dobre zdanie o placówce PZU w Sieradzu. Pani Paulina Majzer to bardzo kompetentna osoba, miła i sympatyczna.Sprawy załatwianie z wypłatą świadczenia z tytułu urodzenia dziecka poszły bardzo szybko.Dla mnie ok.

2014-04-29 08:33

Romuald

Pracownik PZU tzw."opiekun klienta" pan Jakub ma totalnie wszystko w nosie. Nawet nie odbiera i nie odpowiada na telefony. Pewnie to mój obowiązek pamiętać , jednak przy kilku ubezpieczeniach zdarzyło się aktualnie, że użytkowałem samochód bez opłaconego ubezpieczenia. Gdzie te czasy kiedy pracownik Oddziału co najmniej tydzień wcześniej informował klienta o nadchodzących płatnościach, Oddział przysyłał pocztą blankiety wpłat?

2014-05-06 19:15

piotr

Pięć miesięcy pani Zofia Kruk nie przesłała mojej rezygnacji z ubezpieczenia OC samochodu. Rezygnację tę sama przyjęła i podpisała. Centrala ZUS skierowała tę sprawę do windykatora, a ja zaraz będę miał na karku komornika !!! Dopełniłem całej procedury rezygnacji z zachowaniem terminów. Sprawa powinna być zakończona pięć miesięcy temu. Dłużej nie będę czekał, zamierzam skierować sprawę przeciwko ZUS do sądu o szkalowanie mojego dobrego imienia. Prowadzę własną firmę i odbija się to na mojej pracy, wobec tego będę żądał wysokiego zadośćuczynienia.

2014-08-05 12:21

klientka

Potwierdzam, jedynie z Panią Woźniak można cos załatwić, natomiast szczyt arogancji prezentuje Pan Tomasz S., tragedia, klient jest olany całkowicie