Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

PZU Bydgoszcz

  • Wojska Polskiego 20C
  • 85-810 Bydgoszcz
  • Pon. - Pt.: 08:00-17:00

tel. 52 308 20 01

fax. 52 308 23 81

2012-06-05 10:21

niezadowolona

Jest to placówka beznadziejna. Nikt z pracowników oraz z kierownictwa nie przejmuje się klientami. Kilka razy miałam do czynienia z tą placówka. nie mają pojęcia czym zajmuje się ich Oddziale i jakie sprawy powinien załatwić. Złożyłam wniosek o zwrot składek i kserokopie umowy o zbyciu samochodu w połowie maja br i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie można dodzwonić się do Oddziału gdyż zmienili tel. albo nikt z pracowników nie odbiera a Pani dyrektor od godz 14 już nie ma .

2013-02-27 11:18

Klient

Niestety ale ciągłe kolejki,no i obsługa zero zainteresowania klientami,załatwiają między soba jakies papierzyska ludzi którzy własnie weszli i zadali pytanie,a klieńci w kolejce to niech poczekają,masakra!!!

2013-04-03 09:39

klient

Niestety placówka beznadziejna żadnej informacji przez telefon ,żadnego zaiteresowania klientem,nawet dobrej informacji na miejscu. kompletne zero. Jaki prezes w Warszawie taki całe PZU w Polsce

2013-04-29 15:31

KRZYSZTOF

PORAZKA!!!!! 3LATA UBEZPIECZAM U NICH SAMOCHÓD, A ONI MÓWIĄ ŻE NIE MA MNIE W HISTORII OC I NIE POSIADAM ŻADNYCH ZNIŻEK!!! CZEKAM JUŻ 3TYGODNIE I NIC,ZERO ODZEWU...:(

2013-05-08 00:24

Maciej

Bardzo życzliwi ludzie. Pomagają klientowi i radzą w trudnych sprawach.

2013-08-20 17:00

adresatka waszego pisma

Masakra. Firma beznadziejna. Właśnie dowiedziałam się z pisma z PZU z Woj. Pol., że kupiłam samochód nr.... Nie posiadam takiego auta a witają mnie w gronie klientów. Podpisali OC na podstawie fałszywych danych z danych z rękawa. Jak się to ma do stanu faktycznego? Tak się ma, że mają 30 dni na wyjaśnienie a ja idę z pismem na Policję bo innego wyjścia nie widzę. Proponuję posprzątać w papierach i być poważnym w pracy a nie przychodzić do niej na kawę.

2014-01-17 12:25

Maciej

to sa kpiny podali zly numer telefonu na stronie porazka

2014-02-27 20:39

januszek

To firma którą trzeba tytułować z małej litery,należy mi się zwrot składki z nadpłaty po sprzedanym samochodzie mimo wysłania stosownych dokumentów od 2 m-cy i 3 ponagleniach przez lokalny oddział pzu nadal brak odzewu i zwrotu nadpłaty

2014-05-21 16:32

monk

Ogólnie ok jeśli chodzi o komunikację przez telefon. Aktualny nr 523082001 Pozdrawiam

2014-11-25 16:07

feliksa

ja też nie mam dobrego zdania o firmie,czekam na nadpłatę już miesiąc ,co z tego że składki opłacam w terminie/bo to mój obowiązek/,firma proponuje mi zostawić tę nadpłatę na następną składkę,ale co ja mam z tego %? to są 2 m-ce na ich koncie ,muszę przeanalizować zasadność ubezp. w tej firmie

2014-11-25 16:09

feliksa

pragnę jeszcze dodać że telefon tej firmy na stronie jest nieaktualny/to pewnie po to aby klient miał więcej problemów/

2016-05-11 17:47

Jolanta86.0.249.185

Jestem klientką PZU od wielu lat ,zmieniałam samochody , miałam doswiadczenie ze stłuczką kilka lat temu , mam doświadczenie gdy samochód daleko od domu odmówił posłuszeństwa ,wszystko bez żadnych problemów .Dzisiaj załatwiłam wszystko podczas 2 rozmów 1 na czacie i 2 video ,załatwiłam wszystko nie ruszjąc się z fotela .Jestem pod dużym wrażeniem grzeczności i kompetencji osób z kórymi rozmawiałam . Dla malkontentów - byłam też w ubiegłym roku w tym oddziale i też wszystko załatwiłam bez problemu .Skoro ja z daleka mogłam znależć informacje potrzebne do kontaktu to chyba każdy może znależć .Pozdrawiam PZU szczególnie teraz to internetowe .Brawo