Z racji na fakt, że ubezpieczałem u tych partaczy więcej aut to pozwolę sobie przedstawić moją SKRAJNIE NEGATYWNĄ OPINIĘ.
Infolinia to odrzut najgorszych pracowników z innych firm.
Jakość obsługi daremna.
Zaniżanie wartości szkody standard.
Zadzwonić np do Liberty Direct to jakby nagle znaleźć się w niebie w porównaniu z konowałami z Axy
Spóźnić się z zapłaceniem choćby o dzień straszą karnymi odsetkami i nie wiadomo czym, a jak oni zaniżą wartość szkody i pół roku pieniądze wysyłają to mają w dupie nawet rzecznika praw ubezpieczonych.
Dopiero jak sprawę załatwia się przez w.w. rzecznika to zaczynają ruszać leniwe dupska.
Na reklamacje wogóle nie odpisują!
BYLE JAK NAJDALEJ OD NICH!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!OSTRZEGAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PRZED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AXA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OSZUŚCI