Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Ergo Hestia  |  Nie wypłacają przyznanego odszkodowania

Nie wypłacają przyznanego odszkodowania

510337344
2012-04-16 17:03
P O M O C poszkodowanym....masz problem dzwoń...pomożemy...szkody rzeczowe OC i AC; osobowe ...
odpowiedz
lucek
2012-04-15 13:38
hstia firma oszukancza tak jak tele2 lub prowitent sprawa dla prukratury
odpowiedz
mirka
2012-04-13 16:48
Ja moją sprawę rozpoczęłam pod koniec grudnia 2011r.Nie byłam w syanie załatwić wszystkich dokumentów .Sprawa toczy się do dziś t.j.15 04.20012r.Międzyczasie dostawałam telefony i dokumenty nie związane ze mną totalny "bałagan".Brak kontaktu z osobą prowadzącą sprawe . Na odpowiedz nie ma co liczyć choć odpowiadają że oddzwonią do dwuch , trzech dni.W średniowieczu ludzie szybciej się kontaktowali.Kompletna klęska.Miałam do czynienia z kilkoma ubezpieczeniami ale oni przechodzą sami siebie.Nawet słowa przepraszam za zaistniały bałagan. Na szkoleniach nauczyli się : Oddzwonimy za dwa, trzy dni.
odpowiedz
gosia
2012-03-23 11:17
śmiech nie firma, nie można doprosic się o wypłatę, nikomu na tym nie zależy
odpowiedz
alek
2012-03-07 14:25
Walcze od września o odszkodowanie za uszkodzenie felgi z oponą, 505 złotych. Przedstawiłem protokół z policji, rachunki i nic. Wstyd i żenada. Złodzieje.
odpowiedz
Daniel
2012-02-18 17:44
Ja również jestem negatywnie nastawiony gdyż nie otrzymałem odszkodowania za samochód który uległ kolizji drogowej z osobą ubezp. w ww towarzystwie mało tego minęło już ponad 30 dni a ja nawet decyzji nie otrzymałem z wyceny części uszkodzonych, próba kontaktu telefonicznego to porażka z dodzwonieniem się tam;/ Stanowczo odradzam tą firmę
odpowiedz
Janek
2012-02-15 07:56
Jestem również ofiara klienta Ergo Hestii Pan likwidator niech jemu Bóg wybaczy za likwidację mojej szkody, wyliczone pieniądze do zwrotu a koszt remontu samochodu mijają się z celem. Może Hestia płaci likwidatorom premię za to, że jak najniżej wycenią szkodę. Ostrzegam przed Hestią....sprawa trafi chyba na drogę sądową...zgłoszę się do Firmy zajmującej się odszkodowaniami i niech oni walczą z Hestią, Ciekawe czy likwidator był by zadowolony jakby jego tak obsłużono.....jednym słowem koszmar .
odpowiedz
Piotr Litewka
2012-01-13 18:02
Ja oceniam likwidację szkód w Ergo Hestii pozytywnie. Sprawę załatwili szybko i bez utrudnień. Chodziło o szkodę z AC.
odpowiedz
marek
2012-01-11 12:46
od czterech lat jestem ubezpieczony w tej "pięknej" firmie, a ponieważ samochód jest w leasingu w związku z tym stawka AC OC jest narzucona i nienegocjowalna i wynosi ok 5 tys zł !! ( to nie jest Rolls Royce ten samochód) zostałem "przytarty" na parkingu, sprawcy oczywśscie nie ma, pech chciał że to się stało 1 listopada, potem było kolejne święto, a ja niestety nie pamiętałem, że szkodę trzeba zgłosić w ciągu 3 dni. I w dobrej wierze zgłosiłem ją jak wróciłem krótkiego urlopu. Gdybym skłamał i podał inną datę uszkodzenia to byłoby wszystko ok, a tak za prawdomówność zobaczyłem figę od Hestii, tym bardziej śmieszne że w tym przypadku data uszkodzenia i potem zgłoszenia nie ma żadnego znaczenia bo to nic kompletnie nie zmienia w odszkodwaniu, baaaardzo pro-klienckie zachowanie!! z daleka od nich!!!
odpowiedz
jarek
2011-12-14 09:16
ja czekam juz dwa miesiace a mialo byc max dwa tygodnie Kazdemu odradzam jakiegokolwiek kontaktu z ergohestia
odpowiedz
Szymanski.Stanislaw
2011-11-07 21:31
zlodzieje
odpowiedz
oszukany przez Ergo Hestię
2012-12-29 19:44
popieram - po roku czasu za uszkodzenie mojego Forda z OC sprawcy dostałem 400 zł
odpowiedz
oszukany przez Ergo Hestię
2012-12-29 19:46
NEGATYWNA !!!
odpowiedz
Roman
2011-10-14 23:13
Moja opinia pozostanie w opozycji do ww. malkontentów. Jestem zadowolony z Hestii, moja sprawa, choć skomplikowana została załatwiona w niecały miesiąc. Jeżeli wymagana dokumentacja została złożona właściwie i zgodnie z zasadami obiegu korespondencji - nie będzie zwłoki i niezadowolenia. Żyjemy w wolnym kraju, dla niezadowolonych są inne towarzystwa. Pozdrawiam
odpowiedz
jacek
2012-01-23 12:41
a co powiesz na to ze od 25 .09.2011 nie otrzymalem pieniazkow za rozliczenie ac zwiazanym ze zbyciem pojazdu i wydzwanialem jak pajac i jak grochem o sciane ,a ja tu zadnych dokumentow nie musialem w odpowiednich miejscach skladac bo decyzje dostalem a pieniazkow nie.pozdrawiam
odpowiedz
ja
2012-02-22 11:37
czloweku o czym Ty mowisz?,,... kraju, dla niezadowolonych są inne towarzystwa. Pozdrawiam " przeciez skoroo ja jestem poszkodowany w a winny jest w ergo hesti to jak ja mam sobie wybrac ubezpieczenie, wieli optymisto w kraju smiesznych wyplat
odpowiedz
oczekujący
2011-08-30 10:00
Bardzo krótko czekacie po miesiącu-dwa. a co ja mam powiedzieć jak ta "TAK BARDZO DOBRA I UCZCIWA FIRMA" mówiąc brzydko olewa mnie już od dwóch lat. Brak jakiejkolwiek reakcji na telefony i wysyłane pisma, a infolinia to chyba kpina i żarty z naiwnych klientów.
odpowiedz
Greg
2014-04-30 14:58
Wytocz im sprawę sądową. Dobrowolnie Ci nie wypłacą. Wygrałem z nimi w sądzie. Po wypadku samochodowym wypłacili mi część odszkodowania, jakąś jałmużnę. Sąd zasądził na moją rzecz prawie 3 razy wyższą kwotę.
odpowiedz
Justyna Szymańska
2011-09-05 11:40
Ponawiam zaproszenie do kontaktu pod adresem SKARGI@ERGOHESTIA.PL (w temacie wiadomości wpisz hasło FORUM, w treści wskaż nr polisy/ szkody i dane osobowe). Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia)
odpowiedz
Justyna Szymańska
2011-07-13 16:04
Jeśli nadal oczekujesz na decyzję Ergo Hestii, wyślij proszę wiadomość na skrzynkę SKARGI@ERGOHESTIA.PL wskazując nr szkody (w temacie wpisz hasło FORUM). Jestem pracownikiem Biura Reklamacji ww. Towarzystwa, niezwłocznie po jej otrzymaniu podejmę stosowne działania w Twojej sprawie (interwencja). Chciałabym skierować ww. prośbę również do innych Klientów Ergo Hestii – zapewniam, że wszelkie sygnały niezadowolenia są dla nas bardzo istotne. W dążeniu do zagwarantowania Wam najwyższej na rynku jakości usług, zrobimy co w naszej mocy, aby wyeliminować wszelkie ujawnione dzięki Wam nieprawidłowości. Pozdrawiam, Justyna Szymańska.
odpowiedz
niuniek641
2012-10-03 15:29
Pani Justyno mam nadzieje że piszę Pani prawdę
odpowiedz
Arabson
2015-02-13 20:09
IP: 109.243.x.x
Pisze co szef kazał , wypłacić w końcu bedą musieli w teori. Bo w praktyce ogłoszą bankructwo i po problemie. Puzniej otwożą nową firme np. Bestie i złapią paru naiwnych,a wypłacą jak będą mieli dość wpływów,od tego mamy reklamy. Amber gold też się reklamował. A jak szkody przewyszą wpływy to bankructwo,był amber gold jakieś skoki itp. To wszystko oszustwo pytanie kiedy się skończy i kiedy padnie. Telewizjia też ma to gdzieś bo są za kródcy. Taki los Polski już niema w 1990 ją sprzedali,Polakowi się nie opłaca a innym tak.
odpowiedz
Małgorzata
2013-10-08 16:10
Piszecie to dla picu a tak naprawdę macie klijętów w głębokim poważaniu.Niestety też nikomu niepolecam Ergo Hesti od 9 lat bezszkodowo ubezpieczałam u nich dom . Wszystko było pięknie dopóki w 2012 roku niezalało mi domu około 100tys litrów wodyzalało mi kuchnię istało na podwórku przez pare dni . Ekspert za bojler który pękł i za wodę policzył 1500zł i po mojej interwencji ponieważ w czasie pierwszych oględzin zaznaczyłam że przy drewnianych ścianach i legarach napewno wyjdą inne problemy Zaznaczył że jeżeli coś się będzie działo mogę zgłaszać dalsze uszkodźenia .Po jakimś czasie dom od strony kuchni zaczął osiadać zaczęłam mieć problemy z dżwiami wyjściowymi przekosiły się a podłoga w kuchni zaczęła się zapadać . W czasie trzech oględzin zrobionych przez eksperta ergo hesti wyszło że dżwi są do wymiany ergo hestia policzyła mi za naprawę 315 zł porosiłam konsultantkę żeby wysłali fachowca który będzie potrafił doprowadzić te dżwi żeby były takie jak przed szkodą bo ja nieznajdę takiego códotwórcy (moje ubezpieczenie to wartość odtworzeniowa) to mi odpisali że jak zrobię je na własny rachunek to oni się wtedy ustosunkują do dopłaty. Moim zdaniem mija się z celem ubezpieczenie w którym najpierw muszę płacić z środków własnych a póżniej dopiero ubezpieczyciel może mi wypłaci pieniądze a może nie zależy od jego chęci i mojego uporu by załatwić tą sprawę . Póżnej ekspert potym jak rozkuliśmy podmurówkę z dwóch stron domu z jednej gdzie woda się nielała legar był suchy i w bardzo dobrym stanie drugi od kuchni kompletnie zgnity i zmurszały stwierdził że jest ewidentnie do wymiany . Trzeci protokół z oględzin stwierdził że z wyniku wymycia podłogi (podsypki) podłoga zaczyna uchodzić. Właśnie dostałam emaila że za legary i podłogę nic mi się nienależy .Potym wszystkim zaczęłam się interesować czy ergo hestia tylko w moim przypadku zachowała się w sposób brać piniążki jak najbardziej a jak będzie trzeba zapłacić to klijent może pocałować nas w dupę ale widzę że oszukanych jest całkiem sporo ja postanowiłam walczyć z tą obłudą w sądzie jak się wszystko zakończy to opisze to natym forum. Pozdrawiam Małgorzata
odpowiedz
poszkodowany
2013-10-18 19:45
Rozmowa z takimi jak wy nie ma sensu! Rzecznik Praw Ubezpieczonych albo sąd. Tam niech kierują się wszyscy którzy mają problemy z tą niby firmą.
odpowiedz
załamany
2013-12-05 10:28
Jestem załamany ,totalną ignoracją klienta , Wasze zaangazowanie w wyjaśnianiu niezgodności i odwołań jest równe tym, że macie klientów w tzw."nosie". wdę żenujące. Każdemu będę odradzał i każdemu osobiście odradzam jakichkolwiek kontaktow i współpracy z firmą Ergo Hestia.
odpowiedz
poszkodowana
2011-07-12 13:22
Jestem również poszkodowana w kolizji drogowej. Ubezpieczona jestem w PZU a sprawca kolizjii w Hestii. Od miesiąca czekam na decyzję w sprawie wysokości odszkodowania jakie mają mi przyznać. Kilka razy dzwoniłam i wysyłałam mailem dokumenty na adres szkody@ergohestia.pl - przyszła odpowiedź automatyczna że dokumenty zostaną przekazane do odpowiedniego działu - a Hestia twierdzi ,że nie dostali mich maili !!! Odradzam tą firmę!!!!!
odpowiedz
Ryzy
2012-11-03 21:28
z Hestia "walcze " od 5 lat -sprawca kolizji byl ta, ubezpieczony--UWAGA na ubezpieczonych w hestii-powinni miec wielka naklejke na aucie jestem z hestii
odpowiedz
Rafał
2011-02-23 18:01
Jestem osobą poszkodowaną w kolizji drogowej. Od dwóch miesięcy czekam za odszkodowaniem. Stanowczo odradzam tę nieuczciwą firmę!!!
odpowiedz
jacek
2011-01-24 13:24
JESTEM OSOBA POSZKODOWANA W KOLIZJI SAMOCHODOWEJ DWOCH SPRAWCOW Z UBEZPIESZENIA -AXA-I HESTIA UBEZPIECZYCIEL AXA ROZLICZYL SIE SPRAWNIE I SZYBKO POMIMO PRZERWY SWIATECZNEJ NATOMIAST Z HESTII NIE MA Z KIM ROZMAWIAC ;BRAK KONTAKTU Z OPIEKUNEM SPRAWY CZEKAM NA WYPLATE JUZ 54 DNI BEZ REZULTATU I STALE JESTEM ZWODZONY NA JAKIEKOLWIEK ZAINTERESOWANIE MOJA SPRAWA NIE MA CO LICZYC GDYZ KOMPLETNIE NIKT ZE MNA SIE NIE KONTAKTOWAL ZE STRONY HESTII A WIELOKROTNIE NADMIENIALEM IZ AUTO JEST MI POTRZEBNE DO PRACY W NICZYM NIE ZMIENILO TO TOKU SPRAWY...NIKOMU NIE POLECAM TEGO UBEZPIECZYCIELA !!!
odpowiedz
mlobejko
2011-01-05 23:14
Firma nie wypłąca mi przyznanego odszkodowania od 1,5 miesiąca. Chodzi o szkodę majątkową. Mimo licznych telefonów wciąż słyszę to samo, że całą winę za zaistniałą sytuacją ponosi ich pracownik, który nie wykonał polecenia przelewu a jego kierownik nie ma możliwości wpłynięcia na swego pracownika. Chodzi o małą kwotę. Dla mnie oznacza to brak szacunku dla klienta i zwykłe oszustwo. Dodam, że na adres skargi@ergohestia.pl pisałam wielokrotnie, jak dotąd bez żadnego odzewu!!!
odpowiedz
andrzej
2014-06-29 21:21
To zgłoś się do Kancelarii Pionier. Mają duże doświadczenie, ponieważ zajmują się różnorodnymi sprawami dotyczącymi odszkodowań. Sam korzystałem z ich usług. W moim przypadku chodziło o odszkodowanie za wypadek komunikacyjny. Sprawa potoczyła się szybko i otrzymałem spore odszkodowanie. Kancelaria naprawdę bardzo profesjonalnie podeszła do sprawy. Nie było żadnych problemów. U mnie sprawa była jeszcze bardziej skomplikowana, bo ubezpieczyciel się nie chciał zgodzić na wypłatę chociażby złotówki.
odpowiedz
Arabson
2015-02-13 19:50
IP: 109.243.x.x
ChChciało sie zaoszczędzić ? Do kogo pretensjia do samego siebie! Ludzie uczcie się na błędach. Samo to że w PZU ubezpieczenie tej samej żeczy 2000zł. A u innych 1000zł. Nie dajie do myślenia?ten świat to same wałki zwłaszcza w Polsce,nie ma nic za darmo. Macie przykład ambergold, skoro PKO BP dawało 2% a oni niby 38%. Skąd taka rurznica? Otórz chodzi oto zeby ZUS PKO BP i inne firmy zrujnować. Czy np. Deweloper budujie dom, budujią go ruscy bez ubezpieczeń zusów itp. Dajmy na to wyjdzie go połowe tego co Polaka który ma wszystko legalnie. Ale do kogo pujdzie statystyczny Kowalski? Da zarobić uczciwemu Polakowi, nie bo woli wydać zamiast 1500000zł woli firmie krzak dać 500000zł a patent taniej polega na tym że komuś nie zapłacą lub czegoś ktoś wogule nie dostanie. Kupiłem taniej dom od właściciela co go budował,ale bez odbioru. I co zrobić bez prawników? Ponad 4 lata prubujie go odebrać. Połowa ma domy bez odbioru,jeszcze inni mają firmy krzak aby tylko oszukać czy to PZU czy ZUS. Pozawieszane działalności u budowlańców taksówkarzy itp. A na stacji biorą faktóry na paliwo żeby wat zabrać. Żeby państwo oszukać,a potem płacz bo babcia czy mama nie ma renty emerytury czy lekaża. Wszyscy dążymy w ten sposób do samozagłady. Jeszcze się nie nauczyliście żeby zarobić trzeba kogoś oszukać. A ja mam propozycjie żeby swuj swojiemu dał zarobić,i żeby sąsiad sąsiada pilnował. Żeby zmienić nasz los to trzeba zacząć od siebie,nie ma nic za darmo czy taniej,bo wtedy albo nie zapłacą podatku w Polsce,albo zusu albo pracownik wypłaty nie dostanie. Siła jest i była w grupie,a nie w jednostce. Prześlijcie mój tekst jak najwiecej razy na wszystkie fora itp. I zastanówcie sie nad wami samymi.
odpowiedz
ola
2013-10-31 14:06
odszkodowania.sywul@gmail.com
odpowiedz
ja
2014-01-09 08:55
Witam- proponuję przesłać skargę do Komisji Nadzoru Finansowego i ewentualnie do Rzecznika Ubezpieczonych Treść e-mail od KNF: Dziękujemy za przesłanie informacji. Uprzejmie informujemy, że przesłane wystąpienie traktowane jest jako sygnał o dostrzeżonych nieprawidłowościach i poddane zostanie weryfikacji pod kątem kompetencji Komisji Nadzoru Finansowego. Wszelkie sygnały dotyczące funkcjonowania rynku finansowego zamieszczane są w wewnętrznych rejestrach prowadzonych przez UKNF i służą do analizy oraz oceny poprawności działania podmiotów nadzorowanych. Czynności podejmowane przez organ nadzoru w związku z otrzymywanymi skargami koncentrują się w szczególności na identyfikacji problemów mogących rodzić negatywne konsekwencje dla szerokiego grona odbiorców usług finansowych. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działalności podmiotu nadzorowanego wskazujących na stosowanie praktyk naruszających przepisy prawa lub interesy klientów, zgromadzone informacje stanowią podstawę do podejmowania odpowiednich systemowych działań nadzorczych, mających na celu wyeliminowanie tych praktyk oraz odpowiednie kształtowanie rynku w przyszłości. Podkreślić przy tym należy, że Komisja Nadzoru Finansowego, jako organ administracji publicznej może podejmować wobec podmiotów nadzorowanych działania mające charakter sankcji administracyjnych, nie posiada natomiast kompetencji do władczej ingerencji w sprawach indywidualnych w zakresie dotyczącym rozstrzygania sporów cywilnoprawnych zaistniałych pomiędzy uczestnikami rynku finansowego. Z tego też względu istotne jest, aby zastrzeżenia dotyczące funkcjonowania danego podmiotu kierowane były przez klienta bezpośrednio do tego podmiotu i z tym podmiotem wyjaśniane. W przypadku potrzeby uzyskania dodatkowej pomocy istnieje możliwość skontaktowania się z organizacją konsumencką lub powiatowym (miejskim) rzecznikiem konsumentów, którzy zajmują się udzielaniem porad prawnych i pomocy prawnej konsumentom w sporach z przedsiębiorcami. Dane teleadresowe organizacji konsumenckich znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl). Wskazać należy przy tym, że w przypadku zaistnienia sporu cywilnoprawnego, organem właściwym do jego rozpoznania, poprzez weryfikację stanowiska podmiotu nadzorowanego oraz wydanie wiążącego rozstrzygnięcia, jest właściwy rzeczowo i miejscowo sąd powszechny. Sprawa o charakterze sporu cywilnoprawnego powstała pomiędzy podmiotem nadzorowanym a jego klientem może zostać skierowana do Sądu Polubownego przy KNF. Warunkiem koniecznym jest wyrażenie zgody przez obie strony sporu na postępowanie przed Sądem Polubownym. Sąd Polubowny w zakresie orzekania jest organem niezależnym od KNF. Funkcjonowanie przy KNF niezależnego podmiotu dedykowanego do polubownego rozwiązywania sporów może być skuteczną alternatywą dla długotrwałego postępowania przed sądami powszechnymi zarówno z punktu widzenia czasu trwania postępowania, jak i z punkt widzenia kosztów postępowania sądowego. Należy podkreślić, że wyrok Sądu Polubownego oraz ugoda przed nim zawarta, po zatwierdzeniu przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny wskazany przez przepisy ustawy z dnia 17 listopada /964 r. – Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.), mają moc prawną na równi z wyrokiem sądu powszechnego. Więcej informacji o Sądzie Polubownym przy KNF znajduje się na stronie http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/index.html |------------> | Od: | |------------> >--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| |Urzad Komisji Nadzoru Finansowego/WUNFE | >---------------------------------------------------------------
odpowiedz