Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o PTU  |  MEGA NIEPOLECAM - OSZUŚCI, BRAK KOMPETENCJI ORAZ DEZINFORMACJA

MEGA NIEPOLECAM - OSZUŚCI, BRAK KOMPETENCJI ORAZ DEZINFORMACJA

Bicz
2014-11-29 01:25
Wszelkie skargi najlepiej składać do KNF. Jak Gothaer dostanie ze 100 tys kary to trochę się zastanowi co robi. Tu jest link do stron KNF: https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumenta/pomoc/skarga_na_zaklad_ubezpieczen.jsp
odpowiedz
Natalia
2014-09-02 22:12
Wkurzają mnie te wasze negatywne opinie ... ciągle jesteście nie zadowoleni i tylko wszędzie słychać nie kompetentna, niekompetentny nie polecam, obsługa do wymiany,brak profesjonalizmu i doświadczenia. A skąd wy chcecie kompetencje i profesjonalizm jak przynajmniej 3/4 nasze polskiego narodu nie pracuje w swoim fachu. Trudno być kompetentnym doradcą sieci plus po np. resocjalizacji , dobrym sprzedawcą po telekomunikacji na politechnice lub profesjonalnym telemarketerem BOK po filologii koreańskiej itd. Zatrudniacie osoby uczące się byle ,żeby nie płacić za dużo za osobę zatrudnioną zamiast fachowców no to macie co chcieliście.
odpowiedz
Agnieszka
2013-08-06 09:53
firma nie jest w stanie zarejestrować podstawowego zgłoszenia jakim jest wypowiedzenie ubezpieczenia OC - a to chyba taka niezbyt skomplikowana czynność jak dla firmy, która "dba o moje bezpieczeństwo". Cóż, błędów nie robi ten, kto nic nie robi więc jestem w stanie zrozumieć, że może powstać jakieś nieporozumienie. Niemniej to jeszcze pół biedy. Firma nie jest także w stanie odebrać skanu z potwierdzeniem tego wypowiedzenia. Osoby na infolinii przełączające od osoby do osoby, dział windykacji (z paskudą, niesympatyczną babą na infolinii) przerzuca się z pracownikami działu obsługi klienta, kto ma w obowiązku zająć się sprawą. Generalnie mega rozczarowanie, cieszę się, że zmieniliśmy z mężem ubezpieczyciela (mam nadzieję, że Gothaer pogodzi się z tym, że ludzie nie chcą mieć nić z nimi do czynienia i nie będzie się starało w tak żałosny i mało profesjonalny sposób zatrzymać klienta i wyłudzić pieniądze). Jeszcze pół roku temu sama pracowałam w firmie ubezpieczeniowej (Gothaer wybraliśmy tylko dlatego, że auto było stare, OC mieć trzeba a oni mieli najniższą cenę w moim przypadku) i jako osoba widząca jak powinno to wyglądać "od podszewki" radzę wszystkim wypowiedzieli swoje ubezpieczenia i przenieśli je do bardziej wiarygodnych firm. GENERALNIE MEGA MEGA ROZCZAROWANIE I NIE POLECAM!!!!!!!
odpowiedz