Głównym celem kampani jest wzmocnienie takich atrybutów marki Link4 jak wiarygodność i rzetelność. Spot był kręcony w siedzibie Link4 przy ulicy Postępu 15 w Warszawie. Obok aktorów pokazani są też pracownicy firmy, m.in. z call center i Pionu Likwidacji Szkód.
"Link4 jest firmą directową i wielu kojarzy ją z wirtualnością. Dlatego postanowiliśmy podkreślić ludzką twarz naszej firmy. W spocie pokazujemy też naszych pracowników, którzy odpowiadają za kompleksową i profesjonalną obsługę ubezpieczeniową naszych klientów" – podkreśla Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu Link4.
Kampania ma wizerunkowy charakter, różni się zatem od ostatnich reklam ubezpieczyciela. Spot trwa 45 sekund i nawiązuje do poszczególnych elementów obsługi ubezpieczeń przez Link4. Począwszy od zakupu polisy, poprzez serwis, na obsłudze szkody skończywszy. W materiale pojawia się charakterystyczny dla firmy motyw scenograficzny – krzesła-czwórki, będące elementem brandingu Link4. Spot odnosi się również do przynależności firmy do międzynarodowej grupy RSA.
"Wsparcie marką RSA ma podkreślić pozycjonowanie Link4 jako firmy dostarczającej „best value for money”, czyli sprawdzone, pewne i godne polecenia ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne" – zaznacza Niewiadomski.
Kampania wystartowała 2 grudnia i będziemy ją mogli oglądać przynajmniej miesiąc. Spot będzie emitowany na pierwszej pozycji w bloku reklamowym w dwóch stacjach grupy TVN: TVN 24 i TVN CNBD. Kreacją zajęła się Grupa66 Oglivy, produkcją – Redworks, a planowaniem i zakupem mediów – Starcom.