Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Likwidacja szkody w Link4 najlepsza

Data publikacji: 2011-06-02

TNS Pentor przeprowadził badanie satysfakcji klientów z procesu likwidacji szkody z ubezpieczenia AC 12 towarzystw. Ubezpieczyciele direct otrzymali najwyższe noty w częściach dotyczących: wskaźnika rekomendacji, jakości procesu likwidacji szkody przez warsztat oraz oceny pracy rzeczoznawcy.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Badanie przeprowadzono wśród klientów następujących towarzystw: Allianz, Aviva Direct, Axa Direct, Compensa, Ergo Hestia, Generali, HDI Asekuracja, Interrisk, Link4, PZU, Uniqa, Warta.

Najczęściej rekomendowanym ubezpieczycielem w ocenie osób likwidujących szkody z ubezpieczenia AC okazał się Link4. Klienci oszacowali swoją skłonność do rekomendacji Link4 innym osobom na poziomie 7,8 punktów na 10 możliwych.

Towarzystwo wygrało również w rankingu ogólnego zadowolenia klientów z posiadanego ubezpieczenia samochodu. W tym wypadku skłonność do pozostania w Link4 przez klientów została oszacowana na poziomie 8 punktów na 10. Wysokie noty otrzymała również Aviva Direct (7,6 pkt.), a wśród tradycyjnych ubezpieczycieli - Allianz (7,5 pkt.) i Generali (7,5 pkt.).

Klienci docenili w Link4 również takie wartości jak: "nowoczesność" (8,1 pkt.), "przejrzystość procedur" (7,7 pkt.) oraz "brak problemów z wypłatą odszkodowania" (7,9 pkt.). Link4 w każdej z tych kategorii otrzymał największą wartość punktową w porównaniu z innymi towarzystwami. Wysoko oceniane były również Axa Direct i Warta.

Likwidacja szkody Link4

Klienci Link4 najwyżej ocenili też jakość procesu likwidacji szkody za pośrednictwem warsztatu. Zastosowane w tej części badania zmienne, opisujące m.in. jakość obsługi w momencie zgłoszenia szkody i obsługi przez warsztat podczas likwidacji szkody uzyskały wśród klientów Link4 średnią wartość na poziomie 79,9 punktów na 100 możliwych. Kolejne miejsca zajęły: InterRisk (78,9 pkt.), Ergo Hestia (78,1 pkt.) i Allianz (77,9 pkt.).

W części badania dotyczącej udziału rzeczoznawcy w likwidacji szkody najwyższe noty zdobyły: AXA Direct i Warta (po 74,6 pkt. na 100), w dalszej kolejności Aviva Direct (74,5 pkt.) i Generali (74,3 pkt.). Link4 uzyskał 73,6 pkt.

Badanie TNS Pentor zostało przeprowadzone w marcu 2011 roku. Udział w nim wzięło 1248 respondentów, którzy likwidowali szkodę z ubezpieczenia AC w jednym z 12 towarzystw ubezpieczeniowych. Założeniem była ocena tylko tego ubezpieczyciela, z którego usług klienci korzystali. Badanie miało formę wywiadów z respondentami, którzy uczestniczyli w procesie likwidacji szkody.

Tagi:

Komentarze

2013-03-06 15:38

danio

Link4 najgorsze gówno. Za moja uzkodzana w drobny mak tylna lapme i porysowany bok dali 144 zł! Skandal

2013-05-15 19:46

xxx

Nie mozliwe,u mnie do wymiany zderzak,maska,dwie lampy ,pas przedni moze chlodnica i wycenili na ponad 14 tyś.nie bronie ich ale pewnie miałeś wklad własny i nie zniesioną amortyzacje i dlatego tyle wyszło a i może płaciłeś ubezpieczenie w ratach więc od razu przy szkodzie pobierają z odszkodowania należną ratę.trzeba czytać owu przed podpisaniem umowy.ale oczywiście możesz sie odwołac-powodzenia ja narazie czekam na wypłatę odszkodowania.

2013-07-05 09:12

poszkodowany w LINIK 4

Link 4- szkoda calkowita Auto Casco Kradzieżowe W dniu 5 kwietnia 2013r. skradziono mi samochód z niestrzeżonego parkingu zlokalizowanego przy stacji kolejowej w podwarszawskiej miejscowości. Kradzież natychmiast została zgłoszona na policji oraz ubezpieczycielowi, firmie Link 4 gdzie pojazd miał wykupione ubezpieczenie AC (auto casco) kradzieżowe, w pełnym pakiecie. Samochód był niespełna dwuletni, posiadał dwa zabezpieczenia przeciwkradzieżowe fabryczne(wymagane do ubezpieczenia), oraz trzecie, dodatkowe zabezpieczenie zamontowane na mój koszt i wskazanie do zamontowania przez autoryzowane ASO jeszcze przed wydaniem pojazdu z salonu. 6go kwietnia link przyjął telefoniczne pełne zgłoszenie szkody. Od tego momentu, przygotowaliśmy i przekazaliśmy Link 4 dostępne i wymagane dokumenty do likwidacji szkody. Spotkaliśmy się z likwidatorem, który prowadził na zlecenie i w imieniu Link 4 sprawę. Cześć z pozostałych do przekazania dokumentów, nie była dostępna od reki- miedzy innymi dokument z wyrejestrowania pojazdu dostępny dopiero po zakończeniu postępowania przez policje, kluczyki które zostały zabezpieczone przez policje. Po ustawowym terminie zakończenia postępowania dochodzeniowego( 30 dni od daty jego zgłoszenia), Policja zakończyła czynności, oddając zabezpieczone kluczyki oraz przekazując stosowny dokument, niezbędny do wyrejestrowania pojazdu. Do polowy maja Link 4 otrzymał pozostałe, wskazane przez pracowników infolinii dokumenty, protokół policji, dwa komplety kluczyków. W dniu 24 maja, Link 4 jest już w posiadaniu wszystkich wymaganych dokumentów, likwidator z którym bylem w kontakcie od dnia 6go maja zakonczyl już dawno swoje postępowanie wydajac decyzje. W międzyczasie udaje się ustalić wyliczona wartość odszkodowania; co ciekawe, kalkulacja zawiera błędy merytoryczne, miedzy innymi dotyczące manualnej skrzyni biegów, co nie było prawda, pojazd miał skrzynie automatyczna, co wynikało ze specyfikacji auta oraz co ważniejsze, termin zdarzenia blednie zapisany jako 5 maja(faktycznie 5 kwietnia). Po zgłoszeniu uwag, Link 4 przedstawia skorygowany kosztorys, co ciekawe niższy od poprzedniego pomimo wskazanych wyżej uwag- niestety nie ma możliwości negocjacji i dalszej korekty kosztorysu, jak informuje głos z infolinii( ważna informacja dla potencjalnych klientów Link 4, automatyczna skrzynia biegów jest wyposażeniem dodatkowym samochodu). 31 maja link przygotował decyzje, od tego momentu czekam na akceptacje decyzji do wypłaty odszkodowania. Liczne telefony z mojej strony pozostają bez odzewu. 13 czerwca przez blisko dwa tygodnie nikt nie zajmuje się sprawa, a głos infolinii informuje ze może to potrwać kolejne kilka dni. 14 czerwca podczas telefonicznej rozmowy z głosem infolinii, najpierw zostaje poinformowany o wystąpieniu przez Link do banku droga mailowa z prośba o dostarczenie dokumentów cesji banku, które wcześniej już zostały przeze mnie dostarczone do Link 4. Brak wcześniejszej pisemnej informacji ze strony Link 4 pomimo zapisów w ich własnym OWU o tego typu sytuacjach. po raz drugi w rozmowie z infolinia pojawia się termin 90 dni zakończenia i wypłaty odszkodowania, na pytanie o podstawę prawna lub wskazanie gdzie taki zapis figuruje(w OWU brak, w ustawie brak) infolinia rozłącza się. Ponowny telefon tego samego dnia, głos podaje ogólny adres mejlowy banku oraz treść zapytania link 4. Na ponowna prośbę podania podstawy prawnej dla rzeczonych 90 dni padających podczas rozmów z konsultantami, głos infolinii dość mgliście rzuca terminami 30 dni plus 14 dni plus jeszcze kilka dni, słowem nie ma konkretnej wykładni dla tego terminu. 17 czerwca, kolejna nic nie dająca rozmowa z infolinia oraz wysłanie przeze mnie pisma z prośba o uzasadnienie braku wypłaty bezspornej części odszkodowania 18 czerwca, wciąż brak decyzji do wypłaty odszkodowania. Zostaje dosłane kolejne, drugie pismo z Banku w którym był kredyt na auto(spłacony całkowicie) potwierdzające wczesniejsze informacje Banku o ponownym przeniesieniu praw własności na mnie. 19 czerwca, bank odpowiedział mejlowo na pytanie Link 4 z dnia 14go czerwca nie mniej wciąż Link 4 upomina się o cesje(Link jest już w posiadaniu dwóch pism z banku w tej sprawie). 21 czerwca, Link informuje o potrzebie dostarczenia pelnomocnictwa z banku dla osób, które podpisały obydwa dokumenty potwierdzające moja własność. 27 czerwca, jest ostateczna decyzja ale z monitem, wiec wciąż nie może zostać wypłacone odszkodowanie. 28 czerwca, jest akceptacja oraz mejlowe potwierdzenie od likwidatora ze przelew wyjdzie tego samego dnia(28 czerwca piątek) lub najdalej poranna sesja w poniedziałek a wiec 1go lipca. 02 lipca, przelew wciąż nie wyszedł z Link 4. Infolinia udziela informacji dotyczącej możliwości realizacji przelewu w ciągu 5ciu dni roboczych. Tego samego dnia w godzinach późno popołudniowych pieniądze ostatecznie pojawiają się na koncie. Wyplata odszkodowania nastąpiła niemal po 90 dniach od zgłoszenia szkody- bez trzech dni. Podsumowujac, Link 4 w przypadku szkody kradziezowej Auto Casco zrobi wszystko, aby klient byl petentem w dlugiej kolejce i czekal maksymalnie dlugo zanim otrzyma nalezne mu odzkodowanie. Wykorzystujac dostepne zapisy, pogwalcajac regulacje wlasnego O.W.U. do umowy ubezpieczeniowej o terminach rozpatrzenia, wyplaty badz wydluzenia rozpatrywania szkod, nie wyplacajac ustawowej, mininalnej kwtoy bezspornej. Na wszelkie zastrzezenia klienta, glos infolini badz to nie jest w stanie udzielic wyczerpujacej informacji lub tez sugeruje klientowi postepowanie sadowe. Wydłuzanie procesu postepowania, brak wykwalifikowanej kadry do obslugi tego typu spraw, stawia tego ubezpieczyciela w bardzo zlym swietle. Nie polecam Link 4 jako ubezpieczyciela i wszystkich przed Link 4 przestrzegam. Uczulam na zapisy OWU Link 4 oraz na zwracanie uwagi na wyposażenie dodatkowe, którym według Link 4 jest automatyczna skrzynia biegów, będąca w specyfikacji mojego auta.

2016-11-23 22:35

paulus77.253.235.85

Ja teraz to przeżywam na własnej skórze

2013-03-12 17:34

EkspertLink4

O wysokości wypłaty decyduje wiele zmiennych, określanych przy wyborze przez Pana poszczególnych opcji ubezpieczenia (na podstawie których podpisywana jest umowa). Każdy przypadek jest inny, dlatego polecamy umówienie się na rozmowę telefoniczną z naszym konsultantem w dogodnym dla Pana terminie - wystarczy wypełnić krótki formularz poprzez stronę http://link4.pl/kontakt (oczywiście proszę wybrać opcję "Jestem Klientem"). Konsultant będzie wtedy znał szczegóły Pana sprawy i taka rozmowa powinna pomóc wyjaśnić wszelkie Pana wątpliwości. Przypominamy również, że w tego typu sytuacjach zawsze przysługuje Panu prawo do odwołania.

2013-05-15 08:12

poszkodowana

A mnie jak narazie wprowadzili w błąd,dostałam na maila wycenę szkody częściowej i napisali że jest szkoda całkowita.Dostarczylam ostatni dokument i czekam na decyzję oraz oczywiście na przelew.Zobaczymy ile to potrwa.