Badanie przeprowadzono wśród klientów następujących towarzystw: Allianz, Aviva Direct, Axa Direct, Compensa, Ergo Hestia, Generali, HDI Asekuracja, Interrisk, Link4, PZU, Uniqa, Warta.
Najczęściej rekomendowanym ubezpieczycielem w ocenie osób likwidujących szkody z ubezpieczenia AC okazał się Link4. Klienci oszacowali swoją skłonność do rekomendacji Link4 innym osobom na poziomie 7,8 punktów na 10 możliwych.
Towarzystwo wygrało również w rankingu ogólnego zadowolenia klientów z posiadanego ubezpieczenia samochodu. W tym wypadku skłonność do pozostania w Link4 przez klientów została oszacowana na poziomie 8 punktów na 10. Wysokie noty otrzymała również Aviva Direct (7,6 pkt.), a wśród tradycyjnych ubezpieczycieli - Allianz (7,5 pkt.) i Generali (7,5 pkt.).
Klienci docenili w Link4 również takie wartości jak: "nowoczesność" (8,1 pkt.), "przejrzystość procedur" (7,7 pkt.) oraz "brak problemów z wypłatą odszkodowania" (7,9 pkt.). Link4 w każdej z tych kategorii otrzymał największą wartość punktową w porównaniu z innymi towarzystwami. Wysoko oceniane były również Axa Direct i Warta.
Klienci Link4 najwyżej ocenili też jakość procesu likwidacji szkody za pośrednictwem warsztatu. Zastosowane w tej części badania zmienne, opisujące m.in. jakość obsługi w momencie zgłoszenia szkody i obsługi przez warsztat podczas likwidacji szkody uzyskały wśród klientów Link4 średnią wartość na poziomie 79,9 punktów na 100 możliwych. Kolejne miejsca zajęły: InterRisk (78,9 pkt.), Ergo Hestia (78,1 pkt.) i Allianz (77,9 pkt.).
W części badania dotyczącej udziału rzeczoznawcy w likwidacji szkody najwyższe noty zdobyły: AXA Direct i Warta (po 74,6 pkt. na 100), w dalszej kolejności Aviva Direct (74,5 pkt.) i Generali (74,3 pkt.). Link4 uzyskał 73,6 pkt.
Badanie TNS Pentor zostało przeprowadzone w marcu 2011 roku. Udział w nim wzięło 1248 respondentów, którzy likwidowali szkodę z ubezpieczenia AC w jednym z 12 towarzystw ubezpieczeniowych. Założeniem była ocena tylko tego ubezpieczyciela, z którego usług klienci korzystali. Badanie miało formę wywiadów z respondentami, którzy uczestniczyli w procesie likwidacji szkody.