Kim jest kapitan Nostres?
Kapitan Nostres to osobowość pewna siebie, spokojna, opanowana, która wraz z załogą swojego statku kosmicznego mierzy się z trudnościami życia we wszechświecie. Nostres do każdej sytuacji podchodzi z opanowaniem, co ma odzwierciedlać spokój i bezpieczeństwo, jakie gwarantują produkty PZU swoim Klientom.
Nostres jest komiksowo przerysowanym bohaterem, który będzie wykorzystywany w wielu formatach i na różnych nośnikach. Sam kapitan, jak i jego humorystyczne przygody mają wzbudzić pozytywne emocje wobec marki PZU.
Celem kampanii jest poinformowanie zarówno naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów, że posiadając produkty PZU, czy korzystając z jego usług mogą czuć się spokojnie, bo PZU to firma, na której zawsze można polegać - komentuje Rafał Kowalczyk, kierownik zespołu komunikacji zewnętrznej w Grupie PZU.
Nostres reklamuje AC z formułą all risks
Pierwszy spot nawiązuje do ubezpieczenia Autocasco oferowanego przez PZU w standardzie w formule all risks. Oznacza to, że zakres polisy obejmuje zdarzenia polegające na uszkodzeniu, zniszczeniu lub utracie pojazdu, jego części lub wyposażenia wskutek wszelkich zdarzeń, poza wyszczególnionymi w OWU wyłączeniami.
Kapitan Nostress z załogą wlatują w mgławicę latających blenderów i robotów kuchennych, które mają symbolizować ryzyka trudne do przewidzenia podczas jazdy samochodem. Z ubezpieczeniem PZU to jednak nie powód do stresu.
Nowa kampania reklamowa PZU potrwa do 22 kwietnia 2013 roku i będzie widoczna nie tylko w TV, ale także w internecie, prasie i OOH. Ciekawy ambient obejmie kino - przed seansami filmów mogących wywołać stres, widzowie przed wejściem na salę otrzymają... nostresowe piłeczki.
Źródło: Biuro Prasowe PZU