Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Proama
  • PZU
  • Warta
  • You Can Drive

Kapitan Nostres - bez stresu w kampanii PZU

Data publikacji: 2013-02-25

25 lutego ruszyła nowa kampania PZU, której bohaterem jest kapitan Nostres symbolizujący spokój i poczucie bezpieczeństwa. Spot reklamowy nawiązuje do ubezpieczenia AC, które w standardzie oparte jest na formule all risks, czyli chroni od wszystkich zdarzeń niezależnych od woli ubezpieczonego.

Oblicz ubezpieczenie

Oblicz moje OC/AC

Kapitam Nostres PZU

Kim jest kapitan Nostres?

Kapitan Nostres to osobowość pewna siebie, spokojna, opanowana, która wraz z załogą swojego statku kosmicznego mierzy się z trudnościami życia we wszechświecie. Nostres do każdej sytuacji podchodzi z opanowaniem, co ma odzwierciedlać spokój i bezpieczeństwo, jakie gwarantują produkty PZU swoim Klientom.

Nostres jest komiksowo przerysowanym bohaterem, który będzie wykorzystywany w wielu formatach i na różnych nośnikach. Sam kapitan, jak i jego humorystyczne przygody mają wzbudzić pozytywne emocje wobec marki PZU.

Celem kampanii jest poinformowanie zarówno naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów, że posiadając produkty PZU, czy korzystając z jego usług mogą czuć się spokojnie, bo PZU to firma, na której zawsze można polegać - komentuje Rafał Kowalczyk, kierownik zespołu komunikacji zewnętrznej w Grupie PZU.

Nostres reklamuje AC z formułą all risks

Pierwszy spot nawiązuje do ubezpieczenia Autocasco oferowanego przez PZU w standardzie w formule all risks. Oznacza to, że zakres polisy obejmuje zdarzenia polegające na uszkodzeniu, zniszczeniu lub utracie pojazdu, jego części lub wyposażenia wskutek wszelkich zdarzeń, poza wyszczególnionymi w OWU wyłączeniami.

Kapitan Nostress z załogą wlatują w mgławicę latających blenderów i robotów kuchennych, które mają symbolizować ryzyka trudne do przewidzenia podczas jazdy samochodem. Z ubezpieczeniem PZU to jednak nie powód do stresu.

Nowa kampania reklamowa PZU potrwa do 22 kwietnia 2013 roku i będzie widoczna nie tylko w TV, ale także w internecie, prasie i OOH. Ciekawy ambient obejmie kino - przed seansami filmów mogących wywołać stres, widzowie przed wejściem na salę otrzymają... nostresowe piłeczki.

Źródło: Biuro Prasowe PZU

Tagi:

Komentarze

2013-02-27 10:40

gg

Reklama śmieszna ale nijak się ma do AC, więc nie wiem jak ma im podwyższyć sprzedaż?

2013-02-27 12:24

Gruzik

ipolisa lize tyłek pzu ??? Zachwalacie coś co zalatuje tandeta i grubą kasa dla wszystkich

2013-02-27 12:38

Ipolisa.pl

Witam. Nie odnoszę wrażenia żebym 'lizała tyłek PZU'. Opisałam ich najnowszą kampanię reklamową, która do mnie osobiście nie trafia, ale wielu osobom może się podobać - zawiera bowiem elementy humorystyczne. Sam spot, jak zauważył pierwszy komentujący, nieszczególnie wskazuje, że przedmiotem reklamy jest ubezpieczenie samochodu AC. Trudno jest jednak zadowolić wszystkich. Natomiast uważam, że pomysł z nostresowymi piłeczkami jest świetny :) Pozdrawiam, Daria Modzelewska

2013-03-01 01:48

Łukasz

Reklama ma dobry koncept (potrzebny branży) ale jest chaotyczna i odbiorca nie do końca wie, o czym jest. Można powiedzieć, że PZL dał troszeczkę ciała (:

2013-03-13 15:21

osochozi?

Kapitan Nostres? Nostres to po katalońsku "nasz" (przynajmniej według tłumacza googla), więc rozumiem że należy to tłumaczyć jako "nasz kapitan". Tylko czemu po katalońsku? Bez sensu.

2013-03-30 23:01

Pokur

Moim zdaniem reklama jest ciekawa i przyciąga uwagę. Bardzo fajnym pomysłem PZU jest również zmodyfikowanie reklamy z okazji śriąt Wielkanocnych. Z reklamy powstały życzenia, a atakujące miksery zamieniły się w pisanki.. http://www.nostresowychswiat.pl