Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Kapitan Nostres - bez stresu w kampanii PZU

Data publikacji: 2013-02-25

25 lutego ruszyła nowa kampania PZU, której bohaterem jest kapitan Nostres symbolizujący spokój i poczucie bezpieczeństwa. Spot reklamowy nawiązuje do ubezpieczenia AC, które w standardzie oparte jest na formule all risks, czyli chroni od wszystkich zdarzeń niezależnych od woli ubezpieczonego.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Kapitam Nostres PZU

Kim jest kapitan Nostres?

Kapitan Nostres to osobowość pewna siebie, spokojna, opanowana, która wraz z załogą swojego statku kosmicznego mierzy się z trudnościami życia we wszechświecie. Nostres do każdej sytuacji podchodzi z opanowaniem, co ma odzwierciedlać spokój i bezpieczeństwo, jakie gwarantują produkty PZU swoim Klientom.

Nostres jest komiksowo przerysowanym bohaterem, który będzie wykorzystywany w wielu formatach i na różnych nośnikach. Sam kapitan, jak i jego humorystyczne przygody mają wzbudzić pozytywne emocje wobec marki PZU.

Celem kampanii jest poinformowanie zarówno naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów, że posiadając produkty PZU, czy korzystając z jego usług mogą czuć się spokojnie, bo PZU to firma, na której zawsze można polegać - komentuje Rafał Kowalczyk, kierownik zespołu komunikacji zewnętrznej w Grupie PZU.

Nostres reklamuje AC z formułą all risks

Pierwszy spot nawiązuje do ubezpieczenia Autocasco oferowanego przez PZU w standardzie w formule all risks. Oznacza to, że zakres polisy obejmuje zdarzenia polegające na uszkodzeniu, zniszczeniu lub utracie pojazdu, jego części lub wyposażenia wskutek wszelkich zdarzeń, poza wyszczególnionymi w OWU wyłączeniami.

Kapitan Nostress z załogą wlatują w mgławicę latających blenderów i robotów kuchennych, które mają symbolizować ryzyka trudne do przewidzenia podczas jazdy samochodem. Z ubezpieczeniem PZU to jednak nie powód do stresu.

Nowa kampania reklamowa PZU potrwa do 22 kwietnia 2013 roku i będzie widoczna nie tylko w TV, ale także w internecie, prasie i OOH. Ciekawy ambient obejmie kino - przed seansami filmów mogących wywołać stres, widzowie przed wejściem na salę otrzymają... nostresowe piłeczki.

Źródło: Biuro Prasowe PZU

Tagi:

Komentarze

2013-02-27 10:40

gg

Reklama śmieszna ale nijak się ma do AC, więc nie wiem jak ma im podwyższyć sprzedaż?

2013-02-27 12:24

Gruzik

ipolisa lize tyłek pzu ??? Zachwalacie coś co zalatuje tandeta i grubą kasa dla wszystkich

2013-02-27 12:38

Ipolisa.pl

Witam. Nie odnoszę wrażenia żebym 'lizała tyłek PZU'. Opisałam ich najnowszą kampanię reklamową, która do mnie osobiście nie trafia, ale wielu osobom może się podobać - zawiera bowiem elementy humorystyczne. Sam spot, jak zauważył pierwszy komentujący, nieszczególnie wskazuje, że przedmiotem reklamy jest ubezpieczenie samochodu AC. Trudno jest jednak zadowolić wszystkich. Natomiast uważam, że pomysł z nostresowymi piłeczkami jest świetny :) Pozdrawiam, Daria Modzelewska

2013-03-01 01:48

Łukasz

Reklama ma dobry koncept (potrzebny branży) ale jest chaotyczna i odbiorca nie do końca wie, o czym jest. Można powiedzieć, że PZL dał troszeczkę ciała (:

2013-03-13 15:21

osochozi?

Kapitan Nostres? Nostres to po katalońsku "nasz" (przynajmniej według tłumacza googla), więc rozumiem że należy to tłumaczyć jako "nasz kapitan". Tylko czemu po katalońsku? Bez sensu.

2013-03-30 23:01

Pokur

Moim zdaniem reklama jest ciekawa i przyciąga uwagę. Bardzo fajnym pomysłem PZU jest również zmodyfikowanie reklamy z okazji śriąt Wielkanocnych. Z reklamy powstały życzenia, a atakujące miksery zamieniły się w pisanki.. http://www.nostresowychswiat.pl