Grupa docelowa, do której skierowana jest kampania, to kierowcy bezpieczni i bezwypadkowi, powyżej 30 roku życia. To dla nich WARTA przygotowała specjalny system zniżek.
Sprzedaż ubezpieczeń OC i AC wspiera intensywna kampania reklamowa emitowana w stacjach: TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Polsat oraz wybranych kanałach tematycznych. Ponadto WARTA będzie aktywna w internecie. Stawia na duże portale internetowe: Onet, WP, Gazeta.pl, Money.pl, nk.pl, wyszukiwarki, prasę opiniotwórczą i motoryzacyjną. Na czas kampanii ubezpieczyciel uruchomił również specjalną stronę internetową Warta, na której klient będzie mógł przesłać dane kontaktowe aby umówić spotkanie z agentem, bez konieczności szukania najbliższej placówki czy pośrednika.
WARTA w celu promocji ubezpieczeń OC i AC rozszerzyła swoją kampanię na niestandardowe działania lokalne. Reklamę towarzystwa będzie można zobaczyć na drzwiach galerii handlowych, autobusach miejskich i na głównych skrzyżowaniach w wybranych miastach.
Strategia i kreacja w wykorzystanej kampanii została opracowana przez agencję G7. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Film reklamowy wyreżyserował Jan Hryniak, a producentem jest dom produkcyjny Film Reaktor.