pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

FRANCUSCY ZŁODZIEJE !!!

2012-04-30 16:36

XYZ

CHCA TYLKO ZAROBIC NA POLAKACH JAK ZRESZTA KAZDY... JAK PRZYJDZIE DO LIKWIDACJI SZKODY MAJA CIE GLEBOKO .... , ALE PIENIAZKI PRZYJMA CHETNIE. PRZY AC ZANIZAJA WARTOSC AUTA. NIE - DLA PROAMA

2012-06-25 09:07

george 61

ale przynajmniej dają coś na początek i nie reklamują wyścigów samochodowych

2013-02-06 17:59

Tom

Napisz coś więcej o tej Twojej szkodzie, jak była faktycznie źle zlikwidowana a nie jakieś ogólnikowe farmazony które nic do sprawy nie wnoszą.

2013-06-24 23:17

Tom

Twoja opinia, nie zawierająca żadnych merytorycznych treści, daje mi do myślenia i zgaduje że jest najtańszym typowym czarnym marketingiem konkurencji nic wiecej

2012-06-25 08:54

george61

są dużo bardziej skuteczni niż myślałem.Lepsi niż dotychczasowy gigant ,który sądzi że klient po siedmiu latach dalej pozostanie ich niewolnikiem.

2012-06-27 12:09

zawiedziany

Naciągacze , złodzieje czsu!!!!

2012-07-17 19:05

AUTOPSJA

kiepscy doradcy kiepska obsługa telefoniczna NIE wywiązują się z obietnic TWORZĄ BAJKI KTÓRYCH NIE SĄ W STANIE SPEŁNIĆ

2012-07-21 18:33

ajwaj

100% pozytyw- bede sie tam ubezpieczac dlugo.. no chyba ze mnie oleją :)

2013-10-12 16:39

oszukany

nastąpi to szybciej niż myślisz........................

2012-07-24 20:06

zawiedziny

chyba ze zbankrutują przez Grecję albo się sprzedadzą - co właśnie czynią... powodzenia...

2012-07-24 20:47

hhtre

dla twojej wiadomosci sprzedali sie wczoraj - mnie to tylko utwierdza w tym, ze wiedza co robia. Jak dalej pojdzie tak dobrze jak teraz przy odbowieniunie zawaham sie

2012-07-25 14:23

Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama

Szanowny Panie, informuję, że 23 lipca br. Generali PPF Holding (GPH) i Groupama podpisały umowę, na mocy której GPH nabędzie w swoje struktury polski oddział Groupama, działający pod marką Proama. Po zakończeniu transakcji, Generali PPF będzie działać w Polsce w ramach dwóch oddzielnych organizmów pod dwoma markami - Generali i Proama. Dla Proama i jej Klientów oznacza to zaplecze silnej kapitałowo i stabilnej organizacji. Z poważaniem Justyna Szafraniec

2012-07-24 21:45

jacek

Proama to kolejni naciągacze do pierwszej szkody !!!!

2012-07-25 14:16

Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama

Szanowny Panie, jeżeli ma Pan negatywne doświadczenia z likwidacją szkody w Proama, uprzejmie proszę o przesłanie informacji na mój adres e-mail: justyna.szafraniec@proama.pl, wraz z numerem zgłoszonej szkody i numerem polisy oraz/lub innymi danymi, które pozwolą nam podjąć pilne działania mające, na celu wyjaśnienie Pana sprawy. Będę również zobowiązana za przesłanie wszelkich uwag i opinii, które pozwolą nam zapewnić naszym Klientom, jak najwyższy poziom produktów i obsługi Klienta. Z poważaniem Justyna Szafraniec

2012-07-25 22:02

zaskoczony

oszuści zamiast wypłać za holowanie pełną kwotę z faktury to wypłacili 30% twierdząc że takie stawki obowiązują a stawka była stawką innych ubezpieczalni oszuści oszuści i jeszcze raz oszuści

2012-09-03 15:36

zainteresowany

z tego co wiem to w kazdej ubezpieczalni są limity holowania z tzw assistance- wnioskuje ze wyplacili Ci górna granice jaka zaznaczyli w swoim owu.. nastepnym razem pytaj w ubezpieczalniach lub czytaj owu.. oczerniasz firmy przez swoj brak wiedzy?

2012-09-04 13:36

zawiedziona

oszusci!!!! wykupiłam polisę od wczoraj, dzis mialy byc ogledziny przez specjaliste , bedą najwczesniej jutro, a ja w dalszym ciągu mimo wykupienia AC nie mam ochrony. Placisz za cos czego nie dostajesz. Ciekawe ile jeszcze minie dni zanim bede mogla ruszyć sie samochodem??? Po ogledzinach mają 72 godziny na opinie, czy AC bedzie czy nie. Czyli jakis tydzien przetrzymuja kasę.

2012-09-04 14:37

Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama

Szanowna Pani, jeżeli sprawa jest nadal aktualna, proszę o przesłanie na mój adres e-mail: justyna.szafraniec@proama.pl, więcej szczegółów, dotyczących Pani sprawy, w tym numer polisy oraz imię i nazwisko, w celu jak najszybszego wyjaśnienia wątpliwości. Z poważaniem Justyna Szafraniec

2012-09-12 22:13

co nieco

Ktoś ci zabronił poruszania się autem? Czy po prostu jesteś tak "dobrym " kierowcą, że zakładasz szkodę w pierwszych dniach ubezpieczenia? Nie popadajmy w paranoję. Ja staram się pilnować terminów ubezpieczenia i nie zabieram się za to dzień przed końcem.

2012-09-13 21:27

cos wiem

nie wiem czy dobrze mysle ale inspektor chyba przyjezdza dopiero po oplaconej polisie a nie TYLKO zawartej bo przeciez mozna ja rozwiazac przed oplaceniem..

2013-02-04 15:31

yiyi

coś kit wciskasz. przecież od razu po zakupie dostajesz maila z polisą. a te oględziny są fakultatywne. ja już z wielu ubezpieczeń online korzystałem a oględziny robiła mi tylko aviva i to z miesiąc po zakupie. więc nie ściemniaj. w moim przypadku polisę dostałem niecałą godzinę po zaksięgowaniu się wpłaty a od razu po zamówieniu jeszcze przed wpłatą dostałem 30-dniowe potwierdzenie potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia

2012-09-20 10:11

kkkkkkoooollll

OC wykupuje się po to by mieć papier dla policji. Jeżeli tu jest najtaniej, to dlaczego nie???? Kogo będzie obchodziło że pokrzywdzony nie będzie się mógł kasy doprosić.... Ja polisę miałem :).....

2014-08-26 19:35

Andrzej

Pamiętaj że kiedyś ktoś w Ciebie wjedzie z proamy i Ty też będziesz mieć szczęście z nimi rozmawiać. Uwierz wtedy nie będziesz taki olewający A policji będziesz się prosił aby coś zrobili z tymi tanimi ubezpieczeniami. Stawka to nie wszystko.

2014-10-02 16:46

seba

tylko jak ktos z proamy w ciebie uderzy to co wtedy bedziesz taki madry?

2012-09-28 12:49

hania

no a gdyby Tobie wydzwonił klient co ma OC w Proamie ? i gdyby Twój pasażer już nigdy nie mógł chodzić co wtedy // NIC CIE O NIE OBCHODZI ? Pomyśl dwa razy zanim coś napiszesz. UBEZPIECZENIE TO NIE TYLKO PAPIER - TO JEST OCHRONA. Pozdrawiam życze byś spotkał na swej drodze klienta Proamy

2012-10-12 23:12

tomek

Zacznie cie obchodzić jak ktoś z taka polisą wjedzie w ciebie !!!

2013-02-06 18:16

Tom

Zacznie cie obchodzić jak co bardziej zorientowany poszkodowany, wyśle przeciwko tobie pozew cywilny z kancelarii żądaniem zadośćuczynienia w szkodzie bezpośrednio od ciebie, kiedy twoje TU będzie sobie kulki z nim leciało.

2013-02-08 23:59

DD

No obchodzić będzie Ciebie. Bo jeżeli trafisz na mnie i twoje OC nie pokryje mojej szkody to będę ściągał od Ciebie w procesie cywilnym. Gratuluję rozumowania i nie życzę abyś został poszkodowany przez kogoś kto ma gówniane OC.

2013-02-12 21:29

sunwoj

jesli z OC nie zlikwiduja szkody z roznych powodow to poszkodowany bedzie od ciebie domagac sie zaplaty, a tego bys nie chcial... wiec nie jest takie obojetne kto jest ubezpieczycyielem :)

2013-06-24 23:23

Tom

Jesteś durniem kolego. To że TU nie chce wypłacić odszkodowania nie oznacza, że poszkodowany nie może wnieść równolegle pozew cywilny przeciwko tobie. To że TU nie chce wypłacić odszkodowania poszkodowanemu nie oznacza, że szkoda nie wystąpiła i TWÓJ obowiązek zadośćuczynienia ciebie nie obowiązuje tylko dlatego że masz umowę OC w firmie krzak.

2012-09-20 13:13

marek

Mam u nich AC i miałem szkodę - dzień do nocy w porównaniu z innymi

2014-05-06 13:52

Tomek

Tak, a przypadkiem nie pracuje Pan w dziale marketingu firmy Proama

2012-09-25 20:34

zadowolona

Niewiem skąd te negatywne opinie na temat tej proamy ja tam jestem zadowolony obsluga bardzo miła mówią nawet o negatywach oferty za rok tez u nich ubespiecze a w styczniu nawet przejde z drugim autem oby tak dalej zadowolony klient

2014-05-06 14:05

Wiesiek

Tak szkoda tylko że pisze Pan o ubezpieczaniu, bo w chwili zawierania polisy każdy jest miły i zapewnia dobrą obsługę. Zobaczymy jak będzie miał Pan szkodę. Można być z nich zadowolonym, wystarczy jeździć starym autem którego wartość jest nie więcej niż 3 000 zł. i wówczas każda stłuczka jest korzyścią bo nie robi się naprawy a pieniądze zostają w kieszeni.

2012-10-15 09:34

wyplata z ac - kradziez

od poltra miesiaca nie moge sie doprosic, zeby firma proama wyslala do banku, ktory jest wspolwlascicielelm skradzionego mi auta stosowne dokumenty. wyslali bowiem do banku zamiast informacji o kradziezy - informacje o szkodzie komunikacyjnej. tymczasem od 3 tygpodni, mimo moich telefonow nie zrobiono NIC w tym temacie... nadmienie, ze bez tego dokumentu sprawa wyplatu odszkodowania nie pojdzie dalej, co oznacza dla mnie kolejne tygodnie bez pieniedzy, a co za tym idzie - bez samochodu. co bedzie dalej z wyplata mojego odszkodowania z ac...? mam nadzieje, ze juz same pozytywy...

2012-10-15 17:48

maja

Pani Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy chodzi po wszystkich forach i wpisuje pozytywne opinie - albo pod swoim nazwiskiem, albo pod jakimś nikiem. Z mojego doświadczenia niestety wynika, że firma proama nie dotrzymuje żadnych obietnic. Po zakupie jej przez przez Generali, który ma tak czy tak kiepską opinę, może byc już tylko gorzej.

2012-10-15 17:49

maja

wielkie rozczarowanie

2012-10-15 22:17

Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama

Szanowna Pani, bardzo mi przykro, że jest Pani rozczarowana współpracą z Proama. Jeżeli tylko będzie Pani skłonna przysłać e-mailem więcej szczegółów na mój adres: justyna.szafraniec@proama.pl, postaram się wyjaśnić Pani sprawę. Jednocześnie proszę pozwolić, że przybliżę pewne kwestie: w Proama stosujemy otwartą i transparentną politykę, dlatego wpisując odpowiedzi na forach, podpisujemy je imieniem i nazwiskiem autora. Jednocześnie monitorujemy fora, by znać opinie Klientów, a tym samym móc oferować im produkty i serwis jak najlepiej dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. Opinia każdego Klienta jest dla nas bardzo ważna. Z poważaniem Justyna Szafraniec

2012-10-16 10:34

cezar

Nie mozna zglosić szkody. W weekendy chyba nie pracują.... to nie liczcie ze cos załatwicie, radze nie miec żadnych zdarzen losowych. Jak juz sie dodzwonicie to oddzwonią za kilka dni. Nie polecam to jakaś pomyłka. Organizacja pracy fatalna.

2012-10-16 12:17

Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama

Szanowny Panie, pomoc drogową oraz szkody w ramach ubezpieczenia assistance, można zgłaszać całą dobę, 7 dni w tygodniu, dzwoniąc do Proama pod numer 815 815 815 i wybierając 1. Pozostałe szkody należy zgłaszać do zespołu rejestracji szkód Proama (również dzwoniąc pod 815815815), który pracuje w dni robocze od godz. 8.00 do 20.00 oraz w soboty od godz. 9.00 do 17.00. Poza tymi godzinami można zostawić wiadomość na automatycznej sekretarce, a pracownicy Proama oddzwonią do godziny 12:00 najbliższego dnia roboczego. Informacje na temat likwidacji szkody w Proama oraz druk oświadczenia o zdarzeniu drogowym, znajdują się na stronie: https://www.proama.pl/przydatne_informacje/likwidacja_szkod/ Z poważaniem Justyna Szafraniec

2012-11-24 18:30

opilo

Te negatywne wpisy to chyba efekt działania konkurencji. Nic podobnego mnie nie spotkało, kasę dostałem po 2 tygodniach!

2013-02-03 22:25

kia

Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem jak mój? Po kradzieży auta NIE WYPŁACONO MI SZKODY Z TYTUŁU AC! Nadmienię, że dokonałam wszelkich, niezbędnych formalności wymaganych przez firmę. Początkowo zwodzono mnie przez pierwsze miesiące tłumacząc, że zbierane są niezbędne dokumenty a po 3 miesiącach uzasadniono odmowę: szkoda mogła nastąpić w innych niż podano okolicznościach. SZOK!!!!! SPRYTNE! KAŻDA FIRMA KAŻDEMU POSZKODOWANEMU PODAJĄC TAKIE UZASADNIENIE MOŻE ODMÓWIĆ W TEN SPOSÓB WYPŁACENIA SZKODY!!! Dodam jeszcze, że taka decyzja ze strony firmy została podjęta z za biurka! PEWNIE POWINNAM PODAĆ ŚWIADKÓW KRADZIEŻY W/G FIRMY???!!! Kto chce niech wierzy, kto nie chce...

2014-08-04 15:36

radek

Witam, prosze o wiadomosc jak sie sprawa potoczyla dalej ? jestem w podobnej sytulacji prosz odpisac na speedy-007@wp.pl

2013-02-07 20:05

Łukasz

Tak OC dobry papier, ale jak przyjdzie do likwidacji szkody to zaczynają sie schody .. Nie jestem ich klientem, ale miałem podobną sytację, 2 lata temu jak jechałem pojazdem też z koncernu VW i byłem poszkodowanym (sprawca wjechał mi w tył pojazdu) Szkoda była likwidowana w PZU i Warcie dostałem rozsądne pieniądze i jeszcze z warsztatu auto zastępcze. W tej sytuacji warsztat wycenił szkody na ponad 6 tysięcy a PROAMA proponuje jałmużnę 2,5 tysiąca. Po konsultacji z niezależnym rzeczoznawcą uzyskałem informacje że PROAMA świadomie zaniża współczynniki cenotwórcze i bierze ceny części "z kosmosu" w dodatku wyceniający szkodę wcale nie widzi pojazdu, opiera sie tylko na zdjęciach zrobionych przez innego przedstawiciela regionalnego. Jak nie dojdę do porozumienia, zostaje mi droga sądowa, ale nie odpuszczę. W każdym razie nie polecam, nigdy tam nie ubezpieczę swojego samochodu... 70% ciekawe dla kogo, później nie mam zamiaru prosić się o pieniądze.

2013-02-12 09:04

Pozkodowany_przez_Proama

Po moich doświadczeniach z Proama współczuję każdemu kto ma pecha i trafi mu się stłuczka z człowiekiem posiadającym u nich OC. Podczas likwidacji szkody należy się przygotować na stratę pieniędzy, czasu i nerwy. Ich wyceny szkód są takie że żaden warsztat nie jest w stanie naprawić samochodu w tych cenach. Jak chcesz mieć naprawiony samochód wg ich wyceny to szukaj części do niego na złomie a lakierowanie rób najlepiej pędzelkiem. Nerwy do tej Proamy to trzeba mieć ze stali. Olewają totalnie poszkodowanego. Nie odpowiadają na maile a infolinia leci sobie w "kulki" z poszkodowanym. Przygotuj się na wszelkie możliwe opóźnienia, zaniechania, chwyty, kruczki i haczyki które zostaną wykorzystane przeciwko tobie, zanim zobaczysz zwrot jakiejkolwiek kasy.

2013-03-10 20:53

Edyta

Miałam sztuczkę klient ubezpieczony w Proama OC wjechał mi w tył samochodu szkoda załatwiona bardzo szybko po wycenie przez mechanika kosztorys szybko zaakceptowany .Duży pozytyw

2013-07-11 18:54

Doświadczony kierowca

To - "gdzie" masz wykupioną polisę OC - na pewno będzie interesowało - poszkodowanych w Twoim aucie lub potrąconego przez Ciebie pieszego. Po drodze policję, prokuraturę, czyli w efekcie też i Ciebie... :) !!