Strona główna  |  Wiadomości  |  Ergo Hestia promuje ubezpieczenia na życie

Ergo Hestia promuje ubezpieczenia na życie

Data publikacji: 2011-01-05
Ruszyła nowa kampania jednego z największych towarzystw ubezpieczeniowych. Pod hasłem „Ergo Hestia. Jestem pewien” reklamowane są na antenie TV, po raz pierwszy w historii firmy, ubezpieczenia na życie.

Kampania telewizyjna, podobnie jak zakończona w połowie grudnia 2010 r. akcja reklamowa obecna w internecie, przedstawia flagowy produkt Ergo Hestii – pakiet Hestia 7 oraz kompleksowe ubezpieczenia na życie.

Tato i córka Spot reklamowy trwa 30 sekund i emitowany jest zarówno na antenie głównych stacji telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN, TVN 24, jak i wybranych kanałów tematycznych. Konsekwentnie, w kampanii zastosowano oszczędną stylistykę: białe tło, symbole oraz bohater mówiący wprost do kamery.

Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na kompleksową ofertę ubezpieczeń Ergo Hestii, a także prezentacja nowego logo firmy. W reklamie główny akcent położono na mniej popularne wśród Polaków ubezpieczenia: NNW i OC w życiu prywatnym. Prezentowana jest ich różnorodność i dopasowanie do konkretnych okoliczności występujących w życiu codziennym.

Kreacją mediów zajęła się agencja Tipping Point, planowaniem i zakupem - dom mediowy Brand Connection. Kampania potrwa do 27 lutego 2011 r.

Podobne artykuły
zycie
Ubezpieczenie na życie
2023-03-20

Jak przez 20 lat podrożały wizyty u polskich lekarzy?

Według danych GUS, w minionym roku wizyty lekarskie zdrożały o około 17%. Sprawdzamy, czy przez ostatnie 20 lat kiedykolwiek miały miejsce większe podwyżki.

Czytaj więcej
zycie
Ubezpieczenie na życie
2023-01-20

Ćwiczenia wojskowe: co z ochroną ubezpieczeniową?

W 2023 r. do 200 000 Polaków odbędzie obowiązkowe ćwiczenia wojskowe. Wyjaśniamy zatem, jak wygląda kwestia ochrony ubezpieczeniowej podczas takich ćwiczeń.

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2016-04-01

Pierwsze urodziny BLS - piątkowy przegląd tygodnia

Już od roku w Polsce działa system BLS, a UFG ogłosił, że wzmożone kontrole zaowocowały spadkiem liczby aut bez ważnego OC. Co jeszcze działo się w tym tygodniu? Zobacz nasz przegląd.

Czytaj więcej
Komentarze