Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Ergo Hestia promuje ubezpieczenia na życie

Data publikacji: 2011-01-05

Ruszyła nowa kampania jednego z największych towarzystw ubezpieczeniowych. Pod hasłem „Ergo Hestia. Jestem pewien” reklamowane są na antenie TV, po raz pierwszy w historii firmy, ubezpieczenia na życie.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Kampania telewizyjna, podobnie jak zakończona w połowie grudnia 2010 r. akcja reklamowa obecna w internecie, przedstawia flagowy produkt Ergo Hestii – pakiet Hestia 7 oraz kompleksowe ubezpieczenia na życie. Spot reklamowy trwa 30 sekund i emitowany jest zarówno na antenie głównych stacji telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN, TVN 24, jak i wybranych kanałów tematycznych. Konsekwentnie, w kampanii zastosowano oszczędną stylistykę: białe tło, symbole oraz bohater mówiący wprost do kamery.

Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na kompleksową ofertę ubezpieczeń Ergo Hestii, a także prezentacja nowego logo firmy. W reklamie główny akcent położono na mniej popularne wśród Polaków ubezpieczenia: NNW i OC w życiu prywatnym. Prezentowana jest ich różnorodność i dopasowanie do konkretnych okoliczności występujących w życiu codziennym.

Kreacją mediów zajęła się agencja Tipping Point, planowaniem i zakupem - dom mediowy Brand Connection. Kampania potrwa do 27 lutego 2011 r.

Tagi:

Komentarze