Kampania telewizyjna, podobnie jak zakończona w połowie grudnia 2010 r. akcja reklamowa obecna w internecie, przedstawia flagowy produkt Ergo Hestii – pakiet Hestia 7 oraz kompleksowe ubezpieczenia na życie.
Spot reklamowy trwa 30 sekund i emitowany jest zarówno na antenie głównych stacji telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN, TVN 24, jak i wybranych kanałów tematycznych. Konsekwentnie, w kampanii zastosowano oszczędną stylistykę: białe tło, symbole oraz bohater mówiący wprost do kamery.
Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na kompleksową ofertę ubezpieczeń Ergo Hestii, a także prezentacja nowego logo firmy. W reklamie główny akcent położono na mniej popularne wśród Polaków ubezpieczenia: NNW i OC w życiu prywatnym. Prezentowana jest ich różnorodność i dopasowanie do konkretnych okoliczności występujących w życiu codziennym.
Kreacją mediów zajęła się agencja Tipping Point, planowaniem i zakupem - dom mediowy Brand Connection. Kampania potrwa do 27 lutego 2011 r.