Godło Jakość Obsługi 2010 otrzymało sto firm, cieszących się największym uznaniem i zaufaniem konsumentów. mBank znalazł się w tym wyróżnionym gronie już po raz drugi. Zanotował on wartość wskaźnika obsługi (46%) przewyższającą średnią wśród wszystkich banków. mBank jest również najwyżej ocenionym przez konsumentów bankiem internetowym.
"Zadowolenie i lojalność Klientów to jedne z głównych czynników decydujących o sukcesie prowadzonej działalności. Cieszymy się, że nasi Klienci, którzy należą do grona najbardziej świadomych konsumentów sektora finansowego, ocenili oferowane przez nas usługi tak wysoko" – mówi Paweł Kucharski, Dyrektor Banku ds. mBanku i marketingu. "Fakt, że jesteśmy jedynym w tym gronie bankiem internetowym jeszcze bardziej podnosi rangę przyznanego nam wyróżnienia. Na co dzień funkcjonujemy w modelu odmiennym od tradycyjnych banków, ponieważ nie mamy placówek, a mimo to oferowany poziom obsługi jest wysoko oceniany przez Klientów" – dodaje Kucharski.
W rankingu udział wzięło 2 mln konsumentów z całej Polski, którzy oceniali ponad 200 branż i kategorii. Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy najbardziej przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.
Wyniki badania są rzetelne i potwierdzone w innych rankingach. Opinie konsumentów o mBank w kwestii ubezpieczeń również świadczą o wysokim poziomie jakości obsługi klienta. W naszym rankingu średnia ocena firmy mBank wynosi 4,29 pkt., przy czym proces zawierania polisy OC został przez konsumentów oceniony na 4,53 pkt., a proces zawierania ubezpieczenia AC na 4,48 pkt. Wyniki świadczą to o tym, że dla mBanku priorytetem jest wysoka jakość procesu obsługi klienta, zdobycie ich uznania i zaufania nie tylko w kategorii banki, ale również ubezpieczenia.