Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Proama  |  Bezczelni oszuści, aroganccy.

Bezczelni oszuści, aroganccy.

Andrzej
2014-08-26 19:31
Niesamowicie doradcy. Brak kompetencji brak ogłady. Nie słuchają klienta a jak chcemy jakiś wyjaśnień to krzyczą do słuchawki. Dziwne ale prawdziwe. Omijajcie dużym łukiem. Aż dziwię się że Czesi pozwolą sobie na takich doradców i przedstawicieli. Zgroza. Najciekawsze to jest to że przy przedłużaniu umowy Twój osobisty doradca proponuje większą składkę niż kalkulator online. A przy próbie wyjaśnienia dowiedziałem się że wcale nie muszę korzystać z ich usług. Szok
odpowiedz
Sylwek
2014-08-07 16:41
miałem oplacic Oc/Ac w proama ale po tych komentarzach wole zapłacic pare złoty więcej i pewne PZU
odpowiedz
przezorny
2014-07-13 12:48
Poczytałem i wiem jedno...mojej floty aut (27szt) nie ubezpieczę w Proama.Dla was szkoda,bo stracicie kilka pln,ale dla nas,czyli potencjalnych klientów czytających te komentarze to wybawienie,że nie stracimy nerwów i ciężko zapracowanych pieniędzy.
odpowiedz
sit
2014-07-09 18:43
Szanowna Pani Magdaleno jeżeli pisze Pani o terminach to coś mi tu nie gra. Terminów to my mamy się pilnować ( poszkodowani) a wy to kiedy wam pasuje. Firma PROAMA to jedno wielkie SZAMBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
jurek
2014-07-09 14:22
Również potwierdzam że proama to dziadostwo nr1
odpowiedz
Magdalena Kamińska, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-07-09 14:00
Szanowni Państwo, bardzo dziękuję takie uwagi. Przykro nam, że miały miejce utrudnienia w kotntakcie z pracownikami Proama. Proszę pamiętać, że likwidatorzy mają obowiązek kontaktu z Państem i terminowego odpowiadania na Państwa wiadomości. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz
olewany przez Proama petent
2014-07-08 21:53
INFOLINIA, której pracownicy mówią, że mogą jedynie przekazać sprawę do właściwych osób. Jednym słowem prościej byłoby rozbudować IVR z opcją voice mail. Cóż, niestety właściwe osoby nie oddzwaniają, ale odpisują na niektóre maile. Poprosiłem o rozmowę z przełożonym. Jak się później okazało rozmawiałem z wice kierownikiem, a w zasadzie do kilkoma wice kierownikami, ale nigdy z kierownikiem. Chyba nie ma takiej funkcji. Poprosiłem o połączenie z likwidatorem. Pracownik A "Przykro mi ale nie mogę z przyczyn technicznych. Likwidator nie ma telefonu." Pracownik B "Mogę włączyć Panu muzyczkę i pójść do likwidatora i osobiście poprosić aby się z Panem skontaktował telefonicznie lub mailowo". Pracownik C "Nie, nie mogę pójść do likwidatora, ponieważ pracuje w innym budynku".. Service level na poziomie ZERO.
odpowiedz
emek
2014-07-08 20:16
ciekawski cwaniaczku z burdelu o nazwie proama co tylko możecie na min 50zł oszukiwać??oj co za peszek
odpowiedz
niezadowolony klient
2014-07-08 18:14
Popełniłam wielki błąd ubezpieczając mieszkanie w Proamie. Jest to firma oszustów, którzy każą sobie po kilkanaście razy przesyłać te same dokumenty byle tylko jak najdłużej odwlec wypłatę śmiesznego odszkodowania. Mam mieszkanie ubezpieczone na wysoką kwotę lecz po zalaniu mieszkania przyznano mi 40 zł odszkodowania., którego jeszcze nie otrzymałam. Ci oszuści z Proamy mają infolinię na której odbierają telefony ludzie kompletnie nie znający sprawy i niezorientowani po mimo podania numeru szkody. Człowiek traci tylko czas i nerwy a nie może nic załatwić. Odradzam wszystkim zawieranie umów z tą firmą.
odpowiedz
ciekawski
2014-07-08 19:42
Przeciez w PROAMA franszyza integralna wynosi 50 zł więc jak mógł Pan otrzymac odszkodowanie 40 zł?
odpowiedz
również niezadowolony klient
2014-07-08 21:58
Tak. Potwierdzam pracownicy na infolinii po podaniu nr szkody nie są zorientowani. Strata czasu i nerwów...!!!
odpowiedz
Magdalena Kamińska, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-07-09 13:48
Szanowni Państwo, jesteśmy zainteresowani weryfikacją postępowania likwidacyjnego w tej sytuacji. Zapraszam na przekazania wiadomości e-mail na mój adres : magdalena.kaminska@proama.pl opisu nieprawidłowości oraz numeru szkody. Z wyrazami szacunku,
odpowiedz