Strona główna  |  Forum  |  Artykuły i raporty ubea.pl

Artykuły i raporty ubea.pl

Wątki

272 posty
2013-03-15 16:09

Opłata OC po terminie - konsekwencje

Witam A jak wygląda sprawa,gdy właściciel leży w szpitalu i w trakcie jego pobytu skończy się ubezpieczenie OC. Dodam,że pacjent ma ograniczony ruch kończynami górnymi ( jest po udarze) Czy w takim przypadku też może otrzymać karę za brak OC ?
63 posty
2013-03-05 15:28

Jak zmienia się cena OC w zależności od pojemności silnika samochodu?

Oczywiście, że można znaleźć tanie OC i dla auta z większą pojemnością. Dane zaprezentowane w artykule pokazują przeciętną sytuację. Zazwyczaj faktycznie większa pojemność oznacza nieco większe OC. W konkretnym przypadku może już to jednak wyglądać inaczej. Po pierwsze niektórzy ubezpieczyciele nie zwracają uwagi na pojemność silnika, po drugie na cenę OC wpływa jeszcze wiele innych czynników (choćby to że w ostatnich miesiącach w większości towarzystw wzrosła bazowa składka OC, od której zaczyna się wyliczanie ceny ubezpieczenia). Zapraszamy jednak do sprawdzenia w kalkulatorze OC https://kalkulator.ubea.pl , czy któreś z towarzystw nie zaproponuje niższej składki.
6 postów
2013-02-25 14:09

Kapitan Nostres - bez stresu w kampanii PZU

Moim zdaniem reklama jest ciekawa i przyciąga uwagę. Bardzo fajnym pomysłem PZU jest również zmodyfikowanie reklamy z okazji śriąt Wielkanocnych. Z reklamy powstały życzenia, a atakujące miksery zamieniły się w pisanki.. http://www.nostresowychswiat.pl
9 postów
2013-02-18 11:39

PZU do czerwca 2013 zwolni 630 pracowników

... na wysokich stanowiskach z powodzeniem pielęgnowane są w tej firmie wzorce postaw, które są wierną kopią zachowań dygnitarzy na prominentnych stanowiskach sprzed 20 lat... Te postawy nie pasują do obecnych nowoczesnych modeli zarządzania, które staramy się wdrażać na wzór wyedukowanego korporacyjnego zachodu. Otwarte komunikowanie o oczywistych nieprawidłowych sytuacjach i wyrażanie swoich wątpliwości na forum jest bardzo niepopularną formą komunikowania w tej korporacji.Nauczono nas przez lata siedzieć cicho, nie zadawać niewygodnych pytań, uśmiechać się, pracować bez przerwy i nigdy nie prosić o żadną podwyżkę. Przełożeni przyzwyczajeni do takiego modelu pracownika, reagują tu błyskawicznie na każde odstępstwo w założonym z góry zachowaniu, Atmosfera robi się gęsta i dzieli personel na tych mających swobodną możliwość bezpiecznego wypowiadania się i na tych, którzy będą za to piętnowani...