Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Ergo Hestia  |  ubezpieczenie sprzętu AGD zakupionego w Media Expert "Ergo Hestia"

ubezpieczenie sprzętu AGD zakupionego w Media Expert "Ergo Hestia"

MARIO
2017-04-26 14:15
IP: 31.0.x.x
PRZESTRZEGAM PRZED KUPOWANIEM PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI I UBEZPIECZENIA NA SPRZĘT AGD ! ERGO HESTIA TO FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ UBEZPIECZANIEM ILIKWIDOWANIEM SZKÓD Z TAKIEGO UBEZPIECZENIA WSPÓŁPRACUJE ONA Z SERWISAMI KTÓRE NA JEJ ZLECENIE WYKONUJĄ OCZYWIŚCIE NA NIEKORZYŚĆ KLIENTÓW NIEUCZCIWE EKSPERTYZY NIE MAJĄCE NIC WSPÓLNEGO Z EKSPERTYZAMI TO UBEZPIECZENIE TO FIKCJA MAJĄCA NA CELU WYCIĄGANIE PIENIĘDZY OD LUDZI SZCZERZE NIE POLECAM
odpowiedz
jon
2017-04-18 14:37
IP: 31.42.x.x
Kupując laptopa w Media Expert w 2015r spotkałem się z dość natarczywą ofertą Ergo Hesti, mającą mi dać dodatkowe ubezpieczenia laptopa od uszkodzeń mechanicznych również w tym przedłużając gwarancję o 1 rok czyli do 2018. 03 . Przystałem na tę ofertę która kosztowała mnie 495zł . Już ok. 0,5 roku wstecz rozmawiając z działem serwisu HP, zauważyłem konsternację pracownika, gdy wspomniałem cenę dodatkowego ubezpieczenia, jakie uzyskałbym w HP za mniej niż 1/2 tej w/w ceny a przy tym miałbym gwarancje wg HP (door to door) pt. care-pack . Dzisiaj właśnie tj. dn. 18.04.2017r próbowałem rozwiązać problem techn. laptopa . W dz. serwisu HP mimo, ponieważ że po gwarancji ponad miesiąc podali cenę naprawy ok. 750zł. Problem dotyczy zacinania się niektórych klawiszy literowych a także uciekania pisanego tekstu w dowolne miejsce i utracenia możliwości rozszerzania obrazu z pozycji tuch-pad-a . Drugi z serwisantów podjął temat i dał linki do sterowników a trzeci z panów dokończył prowadząc mnie (tel.) po ustawieniach , co przywróciło funkcjonalność w/w gest tuch-pad-a - nic już nie wspominając o kosztach. Za nim tak to się skończyło, po odpowiedzi pierwszego z panów dz. serwisowego HP i podaniu kosztów naprawy w/w ok. 750zł, postanowiłem skorzystać z ubezpieczenia w/w Ergo Hesti . Tutaj byłem wypytywany tonem prokurator/też sędziów z pewnego okresu- też niedawnego o określenie co do dnia momentu od którego w/w problemy miały miejsce . Podawanie odpowiedzi od ok. 5 miesięcy, tylko potęgowały ton w/w . Gdy już dla świętego spokoju zaokrągliłem datę, oznajmiono mi, że wtedy, tj. ponad miesiąc temu podlegałem ochronie gwarancyjnej HP i E Hestia nic nie ma do tego i sprawę zamykają . Sam , tym razem jednoznacznie nauczyłem się na przyszłość odmawiać podobnym Hesti-om i mam nadzieję, że uchronię kogoś od rozczarowania podobnego .
odpowiedz