Kupując laptopa w Media Expert w 2015r spotkałem się z dość natarczywą ofertą Ergo Hesti, mającą mi dać dodatkowe ubezpieczenia laptopa od uszkodzeń mechanicznych również w tym przedłużając gwarancję o 1 rok czyli do 2018. 03 . Przystałem na tę ofertę która kosztowała mnie 495zł . Już ok. 0,5 roku wstecz rozmawiając z działem serwisu HP, zauważyłem konsternację pracownika, gdy wspomniałem cenę dodatkowego ubezpieczenia, jakie uzyskałbym w HP za mniej niż 1/2 tej w/w ceny a przy tym miałbym gwarancje wg HP (door to door) pt. care-pack . Dzisiaj właśnie tj. dn. 18.04.2017r próbowałem rozwiązać problem techn. laptopa . W dz. serwisu HP mimo, ponieważ że po gwarancji ponad miesiąc podali cenę naprawy ok. 750zł. Problem dotyczy zacinania się niektórych klawiszy literowych a także uciekania pisanego tekstu w dowolne miejsce i utracenia możliwości rozszerzania obrazu z pozycji tuch-pad-a . Drugi z serwisantów podjął temat i dał linki do sterowników a trzeci z panów dokończył prowadząc mnie (tel.) po ustawieniach , co przywróciło funkcjonalność w/w gest tuch-pad-a - nic już nie wspominając o kosztach.
Za nim tak to się skończyło, po odpowiedzi pierwszego z panów dz. serwisowego HP i podaniu kosztów naprawy w/w ok. 750zł, postanowiłem skorzystać z ubezpieczenia w/w Ergo Hesti . Tutaj byłem wypytywany tonem prokurator/też sędziów z pewnego okresu- też niedawnego o określenie co do dnia momentu od którego w/w problemy miały miejsce . Podawanie odpowiedzi od ok. 5 miesięcy, tylko potęgowały ton w/w . Gdy już dla świętego spokoju zaokrągliłem datę, oznajmiono mi, że wtedy, tj. ponad miesiąc temu podlegałem ochronie gwarancyjnej HP i E Hestia nic nie ma do tego i sprawę zamykają . Sam , tym razem jednoznacznie nauczyłem się na przyszłość odmawiać podobnym Hesti-om i mam nadzieję, że uchronię kogoś od rozczarowania podobnego .