Ewa
2015-02-15 20:02
IP: 92.55.x.x
NIE WYKUPUJCIE dodatkowego ubezpieczenia AGD w Ergo Hestii.
Zgłosiłam szkodę ekspresu ciśnieniowego we wrześniu ubiegłego roku. Do dzisiaj borykam się wraz z radcami prawnymi i nie mam ani odszkodowania ani sprzętu. Po pierwszej interwencji radcy prawnego odesłano mi ekspres w gorszym stanie - oczywiście z trzymiesięcznym opóźnieniem. Wymieniono nie wiem dlaczego i na koszt mojej polisy obudowę i zbiornik na wodę. Po pierwszym parzeniu kawy okazało się, że wycieka woda. Na drugi dzień odesłałam go w ramach reklamacji usługi. Nie uznano tego twierdząc,że sprzęt jest sprawny technicznie. W uzasadnieniu napisano, że sprzęt jest uszkodzony mechanicznie i go nie naprawią. Ekspres ciągle jest w Rzeszowie.
Polisa, którą wykupiłam obejmuje pełny zakres.
Odpowiedz