Ja także szczerze odradzam tę pełną oszustów i naciągaczy korporację, która ma głęboko gdzieś swoich klientów. Ponad 1,5 roku temu z "automatu" zostało mi przedłużone OC samochodu, moja wina- przegapiłam termin wypowiedzenia, ale grzecznie zapłaciłam tą składkę, mając już pełen pakiet u innego ubezpieczyciela. Nie chcąc popełnić tego samego błędu w kolejnym roku, grzecznie złożyłam wypowiedzenie w jednej z agencji Hestii i jakież było moje zdziwienie gdy konsultant powiedział mi, że nie mam czego wypowiadać bo żadna umowa OC nie została mi przedłużona, więc zapłaciłam- nie małą- składkę za nieistniejące OC. Chciałam sprawę wyjaśnić w "centrali" ale infolinia Hestii nie przewidziała, że ktoś będzie śmiał reklamować ich usługi bądź składać skargi więc z nikim nie mogłam o tym porozmawiać. Wysłałam więc do szanownej Hestii maila z opisem całej sytuacji oraz z załącznikiem w postaci potwierdzenia zapłaty za OC "widmo", dostałam odpowiedź, że reklamacja została przyjęta i zarejestrowana pod jakimś tam numerem, na rozpatrzenie jej dali sobie 14 dni. Poczekałam 14 dni, potem kolejne i kolejne, aż minęły 3 miesiące bez odpowiedzi więc wykręciłam nr infolinii i tam mnie poinformowano, że moja sprawa jest oznaczona jako pilna i Hestia ma 2 tyg na ustosunkowanie się. Rozmowa z jakże "kompetentną" panią konsultant nadaje się "śmiechu warte". Tracąc cierpliwość i możliwości działania, zwróciłam się do Rzecznika Ubezpieczonych, któremu Hestia również nie udzielała odpowiedzi przez kolejne miesiące. No ale Rzecznik to rzecznik, to nie zwykły klient, który mimo, że był wierny Hestii przez 3 lata wykupował b. drogie pełne pakiety ubezpieczenia auta... I jakaż była decyzja szanownej Hestii? Wypłacili nienależnie pobraną opłatę OC jednak bez odsetek za 1,5 roku i bez zadośćuczynienia o które wnioskowałam (to już chyba była z mojej strony gruba przesada). Dlatego radzę omijać tę firmę szerokim łukiem.