Pracownik,który od miesiąca prowadzi moją szkodę zalania mieszkania przez ulewny deszcz jest niekompetentny i odwleka powrót do procesu likwidacji szkody. Od dwu tygodni uzgadniałam z panem P .S .- pracownikiem Compensy, jakich brak dokumentów od Zarządy budynku, bo z powodu ich braku Ubezpieczyciel zawiesił postępowanie w sprawie.Wreszcie dopilnowałam, by wszystkie dotarły, i coż się okazało? Panu S brak numeru mojej ksiegi wiczystej.Na pytanie dlaczego wcześnie nie powiedział że tego dokumentu brak - choć 1.5 miesiąca wcześniej ich pracownik u mnie w domu otrzymał ten numer - odpowiedział, bo na razie uzgadnialiśmy brakujące dokumenty ze strony Zarządcy budynku.Nic, tylko siąść i płakać, nad takim pracownikiem.Pan S obiecał informację na temat sprawy przekazywać na mojego e-maila, na pytanie dlaczego tego nie zrobił i to ja musiałam po raz kolejny dzwonić odpowiedział, że ma dużo pracy.To po jaka cholere sie umawia na mailowy kontakt? Pewnie Compensa ma problemy finansowe i pracownicy moga mieć polecenie odwlekania wypłaty odszkodowania.Tak to przynajmnie wygląda.