Ubezpieczyciel ma 30 dni na wypłatę odszkodowania. Można przedłużyć ten termin, jeśli w tym czasie towarzystwo nie zdąży wyjaśnić jakiś okoliczności związanych z wypadkiem. O takiej sytuacji ubezpieczyciel powinien jednak poinformować. Jeżeli AXA nie skontaktowała się z Panem, może Pan napisać reklamację, a jeśli i na nią towarzystwo nie zareaguje, złożyć skargę do Rzecznika Finansowego.
Stary temat: https://ubea.pl/Zanizone-odszkodowanie-z-OC-sprawcy-wycena-na-podtawie-czesci-do-innego-modelu-auta-i-najtanszych-zamiennikow%2Cwatek%2C9890/
Wysłałem do ich Experta wiadomość z niezależną wyceną z PZM na częściach oryginalnych i na zamiennikach. Wczoraj odebrałem telefon z propozycją na którą nie przystałem podałem swoją a człowiek który do mnie dzwonił: a ma Pan faktury, ja na to że mieć nie muszę i pojazd mogłem już dawno sprzedać, zezłomować i to nie ma znaczenia w sprawie on na to że zweryfikują czy naprawiłem za kwotę której oczekuję! i że sąd to zainteresuje! Chwytają się praktyk zastraszania sądem aby zniechęcić do uzyskania rekompensaty! Jak będzie trzeba to sprawa w sądzie wyląduje. Jak ktoś dzwoni negocjować ugodę to chyba nie powinien być opryskliwy i roszczeniowy. W dodatku na koniec gdy ja jeszcze mówiłem Pan się rozłączył! Liberty zmieniło się w AXA i chyba na jeszcze gorsze.
Jeżeli wykorzystasz wszystkie sposoby reklamacji dostępne u ubezpieczyciela, to pamiętaj, że jeszcze przed skierowaniem sprawy do sądu, możesz zwrócić się ze skargą do Rzecznika Finansowego.