Przesłaniem najnowszej kampanii Link4 jest „Idealnie dopasowane ubezpieczenie”.
Przekaz reklamowy ma podkreślić, że ubezpieczenia OC i AC w Link4 odpowiadają potrzebom poszczególnych Klientów. Gwarantują dopasowanie produktu do ich wymagań zarówno finansowych, jak i związanych z zakresem ubezpieczenia samochodu.
"W najnowszej kampanii podkreślamy fakt, że nasze ubezpieczenia odpowiadają rzeczywistym potrzebom klienta. Zwracamy także uwagę na aktywny udział klienta w procesie wyboru optymalnego dla siebie ubezpieczenia. Innymi słowy – pokazujemy, że ubezpieczenia w Link4 można „uszyć na miarę”. Zachęcamy więc klientów do sprawdzenia naszej oferty OC i AC" – podkreśla Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu Link4.
Aktualna kampania kontynuuje działania reklamowe podjęte przez Link4 w maju 2010 roku. Wykorzystana została ta sama forma spotu i po raz kolejny raz pojawił się charakterystyczny motyw scenograficzny: krzesełka w kształcie cyfry 4, będące także elementem brandingu Link4. Obecny spot telewizyjny rozpoczyna się zdaniem „Z Link4 jest jak z moim dobrym krawcem...” - wypowiadanym przez bohatera reklamy, który przekonuje że ubezpieczyciel dopasował OC i AC do posiadanego przez niego budżetu.
Reklamy ubezpieczenia komunikacyjnego Link4 pojawiają się w prasie, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych. Zastosowane mają być jeszcze banery na głównych portalach internetowych, a także e-mailing. Kreacją zajęła się Grupa66 Ogilvy, natomiast planowaniem i zakupem mediów – Starcom.