„Ubezpieczenia mieszkaniowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem naszych Klientów. Z tego względu zdecydowaliśmy się na uwzględnienie tego elementu naszej oferty w najnowszej kampanii” - mówi Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Najnowszy spot wpisuje się w konwencję dotychczasowych kampanii produktowych opartych na relacjach klientów. Tym razem bohaterką filmu jest kobieta, która kupując pakiet polis komunikacyjnych OC i AC w Liberty Direct zaoszczędziła 300 zł, a ponadto ubezpieczyła w naszej firmie mieszkanie. Z poprzednimi kreacjami kampanię łączy również hasło: „Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie" oraz Statua Wolności – symbol Liberty Direct" – dodaje Karski.
W ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych Liberty Direct znajduje się OC, AC, NNW, Assistance oraz Ubezpieczenie Szyb. Konkurencyjne stawki dostępne są m.in. dzięki systemowi atrakcyjnych zniżek obejmujących od 10% do 60% za bezszkodową jazdę, 5% zniżki za jednorazową płatność kartą kredytową, 5% za zakup ubezpieczenia przez internet, a także 50 zł lub 100 zł dla osób kupujących polisę w programie "Poleć sprawdzone ubezpieczenie". 10% zniżki otrzymują także Klienci ING w ramach współpracy bancassurance obydwu instytucji. Ponadto Liberty Direct honoruje zniżki z innych firm ubezpieczeniowych i przenosi je z OC na AC. W zakresie ubezpieczenia mieszkania oferuje ubezpieczenie wyposażenia, murów, OC oraz Home Assistance. Wszystkie polisy dostępne są w kilku prostych pakietach.