Ubezpieczenie lodówki

Ewa W.
2015-02-21 13:20
IP: 89.71.x.x
ErgoHesita NIE!!!!! Nie ubezpieczajcie żadnego sprzętu w tej Firmie. Ja 3 lata temu zostałam naciągnięta na ubezpieczenie lodówki. Niestety się zepsuła po gwarancji producenta i od ponad 2 miesięcy nie mam lodówki. Serwis przysyłany przez ErgoHestię jest niekompetentny, a Serwisanci chamscy i niekulturalni, 4 krotnie wymieniali losowe elementy w lodówce która do dziś nie działa. Przy 5 wizycie chcieli wymieniać od początku, dopiero pismo wezwania do uznania szkody całkowitej doradzone przez Rzecznika Praw Konsumenta, przyniosło efekt ale tylko pozorny. Przyznano kwotę 1099zł, za które nie mogę kupić sprzętu o takich samych parametrach. Potwierdził to Kierownik najbliższego Euro AGD i sam wystosował pisma w celach wyjaśnienia całej sytuacji. Ale jak dotąd ani on, ani Ja dzisiaj dzwoniąc ponownie do CAS nie uzyskałam żadnej informacji. Ponownie już nie wiem raz który mam czekać aż się ktoś ustosunkuje. A czas leci...od Bożego Narodzenia nie mam lodówki zaraz będzie Wielkanoc i jak się za tą sprawę prasa i media nie wezmą to pewnie jej nie będę mieć... Opada mi wszystko! Gdyby nie to cholerne ubezpieczenie już dawno kupiłabym nową lodówkę, albo wezwała kogoś kompetentnego a tak mam związane ręce i nie mam gdzie jedzenia trzymać. Codziennie moja rodzina ryzykuje zatrucie, ale to ErgoHestii nie obchodzi. TO jest jakaś totalna PARANOJA!!!! Więc nie wykupujcie żadnych ubezpieczeń w tej firmie!!!!
odpowiedz