Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Ubezpieczenie AC z assistance w UNIQA

Data publikacji: 2011-03-15

Z dniem 1 marca 2011 roku nowym operatorem UNIQA TU S.A. w zakresie pakietów assistance samochodowego dodawanego do ubezpieczenia AC został Europ Assistance. Usługi obejmują zdarzenia na terenie Polski i Europy.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Przy zakupie ubezpieczenia AC w UNIQA TU S.A. klienci otrzymają dodatkowo pakiet usług assistance. W sytuacji kolizji, awarii pojazdu lub jego kradzieży, klienci UNIQA moga liczyć na całodobową i bezpłatną pomoc. Usługi świadczone w ramach assistance to: naprawa pojazdu na miejscu zdarzenia lub holowanie do najbliższego ASO, organizacja i pokrycie kosztów zakwaterowania, organizacja dalszej podróży oraz odbiór pojazdu po naprawie. Do dyspozycji klientów pozostają również całodobowe infolinie: turystyczna i drogowa.

Poza ofertą assistance STANDARD dodawaną gratis do ubezpieczenia AC, dostępne są inne, odpłatne warianty assistance:

  • wariant KOMFORT A - poza świadczeniami standardowymi klienci otrzymują pomoc w razie braku paliwa, przebicia lub uszkodzenia opony, a także utraty lub zatrzaśnięcia kluczyków.
  • wariant KOMFORT B - obejmuje zdarzenia mające miejsce jedynie na terenie Polski. Kierowcy mogą liczyć na wynajem pojazdu zastępczego w razie wypadku, awarii lub kradzieży pojazdu.
  • wariant KOMFORT C - to oferta assistance medycznego. Klienci mogą liczyć na natychmiastową pomoc medyczną, a także wizytę pielęgniarki, przewóz medyczny oraz kierowcę zastępczego.

Wszystkie warianty obejmują ochroną ubezpieczeniową zarówno kierowcę, jak i pasażerów uszkodzonego pojazdu.

"Każdy kierowca ma inne doświadczenia i woli zabezpieczyć się przed różnymi zdarzeniami. Dlatego stworzyliśmy wraz z UNIQA TU SA taki program, który sprosta oczekiwaniom wielu klientów. Różnorodność wariantów i dostępnych świadczeń zapewni pomoc klientom zarówno w poważnych sytuacjach dotyczących ich zdrowia, ale także w bardziej prozaicznych, jak na przykład zatrzaśnięcie kluczyków. Warto podkreślić, że to klient sam podejmuje decyzję jaki wariant jest dla niego najlepszy i samodzielnie modyfikuje zakres swojego ubezpieczenia" - dodaje Urszula Szwarc, Key Account Manager, Europ Assistance Polska.

Tagi:

Komentarze