Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Ergo Hestia  |  Temu ubezpieczycielowi absolutnie nie zależy na klientach, brak wewnętrznego kontaktu między pracownikami udzielającymi porad i informacji . Trzykrotn

Temu ubezpieczycielowi absolutnie nie zależy na klientach, brak wewnętrznego kontaktu między pracownikami udzielającymi porad i informacji . Trzykrotn

marek cegielski
2017-10-05 11:55
IP: 156.17.x.x
Temu ubezpieczycielowi absolutnie nie zależy na klientach, brak wewnętrznego kontaktu między pracownikami udzielającymi porad i informacji . Trzykrotnie dzwoniłem - czekając po 15 minut na połączenie, spełniłem wszystkie zalecenia - wysyłając je listami poleconymi i od 1,5 miesiąca nie przesłano mi należnych pieniążków na moje konto. Dzisiaj zadzwoniłem ponownie i Pani gdzieś pisała do przelewów ale nie mogła mi udzielić odpowiedzi co dzieje się z moimi pieniążkami . Skandal.
odpowiedz
Ubea.pl
2017-10-05 12:43
IP: 81.190.x.x
Radzimy jeszcze zwrócić się z jedną pisemną prośbą do ubezpieczyciela o zwrot pieniędzy, a jeśli i ona nie poskutkuje poprosić o interwencję Rzecznika Finansowego.
odpowiedz