Jest to najbardziej oporne towarzystwo ubezpieczeniowe z jakim kolwiek mialem do czynienia. Zakupilem pojazd z polisa OC w AXA direct i wyslalem n a adres mailowy scan umowy kupna wraz z numerem telefonu (wyczytalem na stronie AXA ze tak nalezy zrobic). Oczekiwalem na telefon i nic...
Dokladnie miesiac pozniej otrzymalem od nich maila z trescia cyt:" Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana wiadomo¶ć informujemy, że nie odnajdujemy Pana danych w systemie AXA DIRECT. Prosimy o podanie numeru rejestracyjnego pojazdu, b±dĽ też numeru Polisy, którego dotyczy Pana zgłoszenie. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 599 95 22 (opłata jak za poł±czenie lokalne) w godzinach 8.00-20.00 (dni powszednie) oraz 09.00-17.00 (soboty).
Z poważaniem,
AXA DIRECT.
I gdzie to ma sie do tego co jest napisane w FAQ'u??!! Oczekiwalem telefonu od agenta odnosnie przepisania polisy OC na mnie, poniewaz podbno maja gwarancje ceny. Teraz to juz nawet watpie ze takowa istnieje.
Skoro brak u nich ludzi kompetentych postanowilem ze podpowiem im te numery polisy i numer rejestracyjny pojazdu, ktory znajdowal sie na umowie kupna, ktora do nich wyslalem.... minely kolejne 4 dni zadnego telefonu. Dzisiaj wszedlem na ich strone i poprosilem o kontakt telefoniczny, podalem laskawie moj numer i caly dzien w oczekiwaniu a telefon nie zadzwonil!
Dzwonie juz dzisiaj ja do nich 3 raz! kazda rozmowa po 15 minut i slysze w sluchawce caly czas tylka ta pieprzona muzyke... !!! Skoro maja potencjalnego klienta gleboko w dupie wiec jutro wysylam im wypowiedzenie umowy!!