pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Pozostałe opinie

2010-11-06 20:25

ewa

ja ..od 5 miesiecy nie moge sie doprosic o polise i uwzglednienie mojej 60%zniszki za to co miesiac dostaje pisemko ze nie oplacilam skladki.ostrzegam wszystkich przed ta firma,totalna ignorancia klijenta

2012-01-10 13:02

MTU

Drodzy Klienci, sprawom problematycznym, jak te opisane poniżej przez Was, Towarzystwo dedykowało adres SKARGI@MTU.PL. Proszę wyślijcie do nas wiadomość wpisując w temacie hasło FORUM, a niezwłocznie po jej otrzymaniu podejmiemy stosowne działania (wyjaśnienia/ interwencja). Dołożymy wszelkich starań, aby wyeliminować przyczyny Waszego niezadowolenia oraz spełnić Wasze oczekiwania względem jakości świadczonych przez MTU usług. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia).

2011-01-31 11:49

Daniel Szpot

Tam pracują tzn. w MTU SOPOT sami specjaliści. Przewyższają już swoją wiedzą nawet cudotwórców z ZUS-u. Ocenią Ci auto nie widząc go. Nie można nawet porozmawaić z żadnym specjalistą jak choćby z panem Januszem Podolskim. To jest dopiero specjalista. Za to że nie kupiłeć auta w tym dzikim kraju tylko w III Rzeszy od razu masz zabrane na dzień dobry 1.500,00 zł. To jest dopiero tupet specjalisty pisane przez duże "S". Jak "okraść" ludzi to wiedzą ale jak wypadek to twoje auto traci na wartość 75%.. Jak najdalej od tych "SPECJALISTÓW".

2011-04-18 19:15

m

Uwaga na tą firmę to jedna z tzw. firm krzaków. Czekam 3 miesiąc na odszkodowanie i zero odzewu. Likwidator sprawia wrażenie byłego ubeka, na infolinii pracują troglodyci. Generalnie ubezpieczenie AC było tanie, ale nie wypłacają odszkodowań więc raczej średnio się opłaca

2011-07-06 12:50

Dooku

Nie polecam, od ponad pół roku nie mogę doprosić się o przepisanie polisy z poprzedniego właściciela. Wydałem kupę forsy na telefony, faxy, listy. A MTU regularnie gubiło moje dokumenty. Dostałem dwa wezwania do zapłaty, a teraz grożą mi komornikiem. Szkoda nerwów i pieniędzy.

2011-07-07 15:25

Michał

Miałem kolizję, a sprawca był ubezpieczony w MTU. Nie było żadnych kłopotów z uzyskaniem odszkodowania. Pieniądze otrzymałem w niecałe 3 tygodnie. Może dlatego, że sprawa była jasna – sprawca najechał na tył mojego pojazdu? W każdym razie likwidacja szkody szybka i bezproblemowa.

2013-10-31 20:45

Marcin

TO teraz ciekawe ile ci wypłacili bo jestem pewny na 100% że ci zaniżyli i to zdrowo .napisz na agamarcinnowak@wp.pl pomoge i powiem co i jak

2011-07-11 11:54

prosty chłopak

Olewają klienta! Jak rozwiązałem z nimi umowę, wysłałem listownie za potwierdzeniem odbioru prośbę o zwrot nadpłaconej składki i od 3 miesięcy cisza. Wysłałem już 3 pisma i nic!

2011-07-27 15:21

bili

Po 12 dniach od zgłoszenia szkody z AC miałem pieniądze na koncie.Uważam ,że to rewelka.

2011-11-09 12:49

zniesmaczona

masakra.Milion telefonów,milion monitów i w końcu po ponad tygodniu jakikolwiek kontakt zwrotny.NIE POLECAM!!!!!

2011-11-18 11:12

specjalista

Opinia: negatywna masakra.Milion telefonów,milion monitów i w końcu po ponad tygodniu jakikolwiek kontakt zwrotny.NIE POLECAM!!!!! Proponowałbym przedstawienie sprawy abyśmy mogli ją zweryfikować. Negatyw bez uargumentowania nie ma za bardzo sensu.

2011-11-29 18:30

renia

Pani agentka na poczcie nie miała dla mnie czasu (niestety..), a gdy zamówiłam konsultanta, wkurzyłam sie trochę tą pocztą, to mi powiedziano, ze sprawy ubezpieczenia budynków i OC rolników - to załatwiają tylko AGENCI NA POCZCIE.......... gdzie my żyjemy?-się pytam- ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!

2012-01-10 13:45

Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia)

Drodzy Klienci, sprawom problematycznym, jak te opisane poniżej przez Was, Towarzystwo dedykowało adres SKARGI@MTU.PL. Proszę wyślijcie do nas wiadomość wpisując w temacie hasło FORUM, a niezwłocznie po jej otrzymaniu podejmiemy stosowne działania (wyjaśnienia/ interwencja). Dołożymy wszelkich starań, aby wyeliminować przyczyny Waszego niezadowolenia oraz spełnić Wasze oczekiwania względem jakości świadczonych przez MTU usług. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia).

2012-02-03 21:30

MAGDA

Masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!Kretacze Zlodzieje Naciagacze !!!!!!!!!!! WRAZIE WYPADKU ZNIZAJA WYCENE!!!BURDEL W PAPIERACH!!!!!!!!!!!!!!!NAJGORSZA Z FIRM!!!!!!!!!!!!

2012-08-07 23:04

Piotr

masz problem odezwij się tk. 510337344 (Orange) pomozemy.

2012-08-06 13:59

Szkoda nerów na MTU

Szkoda, że wcześniej nie znalazłem tego forum o MTU, to bym się nie zdecydował na tą bandę krętaczy. Chciałem dokupić zieloną kartę do ubezpieczenia, a oni rzucają hasłem, że takie coś można tylko w momencie zawierania umowy z nimi dokonać. Teraz zostałem na lodzie i muszę osobno sobie dokupić w innej firmie. Dodam, że agent ubezpieczeniowy który mi sprzedał ich ubezpieczenie też o niczym nie wspomniał takim jak zielona karta. Czekam, więc aż skończy mi się z nimi umowa, wtedy ja ich kopne w d.... Nie polecam zawierania umów z tą firmą.

2013-01-22 07:54

miron

masz racje to zlodzieje.

2012-10-10 17:35

dera

Dobre są kubusie. W 2010 we wrześniu miałem stłuczkę z mojej winy. Ok, zdarza się. Po roku, w 2011 w grudniu wysłali pismo o likwidacji szkody. W międzyczasie ubezpieczałem u nich 2 inne auta i informowałem o zaistniałej szkodzie. Nie ujęli nic ze zniżek. W dniu dzisiejszym dzwonię na infolinię bo przyszła propozycja ubezpieczenia i tu się zaczyna. Na dzień dobry zabrali 20% zniżek. Na pytanie czemy dopiero teraz i aż tyle odpowiedź była taka, że co do wysokości to wynika z ich zapisów a zniżki mogą zabrać do 3 lat po zdarzeniu. Byłem zadowolony do czasu zdarzenia bo poszkodowany też miał przeboje z otrzymaniem odszkodowania. NIE POLECAM!

2013-01-22 07:55

miron

nikomu niepolecam tej firmy mtu

2013-04-16 09:52

suzacz

Witam czytając te opinie strasznie się przeraziłem ale po 23 dniach dostałem kosztorys ulżyło mi po 4 dniach miałem decyzje o przyznaniu odszkodowania po 2 dniach miałem pieniądze na koncie wszystko pozytywnie nie ma co sie sugerować opiniami jak w kazdym ubezpieczeniu znajda sie nie przyjemne sytuacje pozdrawiam MTU akurat dla mnie byli jak najbardziej wporządku

2013-04-19 08:22

romek

pieniadze po 2 dniach- nikt tak szybko nie wyplaca . cos chyba klamiesz ! pracownik mtu?

2013-09-24 14:30

w

mtu to jest to co może cie spotkać najgorszego w zyciu mam oc + opcja szyba zglosilem pekniecie szyby przyjechal rzeczoznawca i opisal ze szyba pekla bez czynnika zewnętrznego sam osobiście czekałem na odpowiedz w sprawie odszkodowania tj wymiany szyby zaznaczam ze sam musze doplacic 20% do szyby i jeszcze montują tylko zamiennik oryginalu ale co z tego dowiedziałem się ze nie dostane odszkodowania gdyż nie widać odprysku na szybie i ze nie ma mrozu i ze ona pekla samoczynnie a za to to oni nie wyplacaja chciałbym jeszcze dodac ze oni chyba specjalnie zwlekają z oficjalnym pismem do mnie o odmowie wyplaty ubezpieczenia ponieważ wyslali do mnie wznowienie polisy na następny rok a stara konczy mi się dopiero pod koniec października jeszcze nigdy tak szybko nie przysłali nowej chyba myślela ze przed oficjalna wiadomoscia odmowy zdarze oplacic polise na następny rok ale się myla ja majac wiele aut już nigdy z nimi nic nie podpisze mało tego moich wszystkich znajomych od tego odwleke i caly czas będę przypominal na forum ze to jest banda zlodzieji oszustow jednocześnie zaznacza ze i tak final tej sprawy będzie miał koniec w sadzie a

2013-11-15 22:47

Adrian

czytaj OWU zanim się pod czymś podpiszesz . Tam jest wszystko napisane. Ciekawe czy jak brałeś umowę na tel lub net też podpisałeś w ciemno....

2013-10-25 13:15

Marcin

TO jest smieszne dziady jak nikt najgorsza firma a ten cały Podolski to dopiero niemota nawet czytać nie umie ja im w piśmie pisze że nie jest to odwołanie a te debile traktują to jak odwołanie .Nie ma gorszej firmy nie zadajcie się z nimi uciekajcie jak najdalej.Piszą żeby skarki im wysyłać na adres email tylko po to żeby inni nie czytali co kto myśli ..................

2013-10-31 20:49

marcin

zapraszam wszystkich poszkodowanych nawet 10 lat wstecz pomogę wywalczyć wyższe odszkodowanie ,bo zapewne macie zaniżone ,

2013-10-31 20:50

Marcin

przepraszam podaję adres e-mail do kontaktu agamarcinnowak@wp.pl zapewniam odzyskamy twoje pieniądze

2013-11-16 00:13

marek

Masz problem z polisą z MTU? Pomogę rozwiązać Tobie problem - zadzwoń tel. 500 600 671 lub napisz e-mail: ubezpieczenia.stargard@gmail.com.