Zdecydowanie odradzam. Jeśli lubicie się denerwować i wydzwaniać godzinami, być traktowani jak śmieci... proszę bardzo. Pracownicy obsługi świetnie wyćwiczeni w zbywaniu klientów i traktowaniu ich jak natrętów, którzy nie wiadomo czego chcą. Najbardziej szokujące jest, że po zgłoszeniu niezadowolenia z procesu obsługi - pani KRZYCZY!!!! że nie wie o co chodzi, bo wszystko idzie sprawnie, a niektórzy klienci się "po prostu czepiają"!!! Wycena szkody zaniżona - uznali, że cieniowanie drzwi po naprawie błotnika jest całkowicie zbędę, chociaż Autoryzowany Serwis twierdził, że jest to rzecz niezbędna. Załatwianie sprawy trwało bardzooooo długoooooo! Ja nigdy więcej w życiu nie chcę mieć z nim nic wspólnego - a tym, którzy wierzą miłej pani/panu podczas zawierania umowy przy wykupie ubezpieczenia serdecznie współczuję. Sami sobie winni jesteśmy, że pozwoliliśmy się nabrać.