Waldemar Jucha
2016-10-19 19:23
IP: 217.99.x.x
Zgłosiłem szkodę oczywiście odmowa, złożyłem odwołanie dziś minął 31 dzień od daty zgłoszenia odwołania. Odwołanie było zgłaszane w formie elektronicznej, oczywiście posiadam potwierdzenie. Również sposób odwołania był zaproponowany przez konsultanta. Dziś dzwonię na infolinię (oczywiście mamy do czynienia z terminem ustawowym na odpowiedź itp..), dowiaduję się że termin nie upłynął ( ErgoHestia przekazała, moje zgłoszenie do oddziału w terminie późniejszym i mają czas na realizację. WTF jutro się pewnie dowiem że jeszcze nie wpłynęło :))))))))W rozmowie telefonicznej wykonanej o 12.17 trwającej 10 min dowidziałem się iż dzisiaj zostanie mi udzielona odpowiedź!!!!!!!!!!!!!! Gdyż adres podany z oficjalnej strony internetowej nie jest właściwy oraz że należy się kontaktować z centrum realizacji szkód nie z ErgoHestią :)))))))))Nie wiem z kim zawarłem umowę, ale pisze jak byk że z ErgoHestią. Ale cóż może, słabo czytam. Jest obecnie godzina 19.18 , brak odpowiedzi w dalszym ciągu. Pewnie będą teraz kombinować jak wyjść z sytuacji. Naprawdę nie polecam. Jak chce ktoś wtopić pieniążki i mieć ubezpieczyciela który jawnie oszukuje to ten jest idealny. Oczywiście z mojej strony złożone zostanie powództwo i myślę też o zawiadomieniem prokuratury, gdyż widzę iż powyższe działanie jest masowe i ma na celu jawne oszustwo. Pozdrawiam
Odpowiedz