Strona główna  |  Wiadomości  |  Plus rozszerza zakres ubezpieczeń o klienta biznesowego

Plus rozszerza zakres ubezpieczeń o klienta biznesowego

Data aktualizacji: 2015-02-25
Od czerwca 2014 roku również przedsiębiorcy mogą ubezpieczyć swoje telefony i sprzęt komputerowy w Plusie. Oferta dostępna jest dla nowych klientów z sektora biznesowego lub przedłużających umowę.

Plus rozszerza zakres ubezpieczeń o klienta biznesowego Od czerwca 2014 roku również przedsiębiorcy mogą ubezpieczyć swoje telefony i sprzęt komputerowy w Plusie. Oferta dostępna jest dla nowych klientów z sektora biznesowego lub przedłużających umowę.

Ubezpieczenie Plus dla Firm to nie do końca nowa usługa. To raczej rozszerzenie dostępnej oferty ubezpieczenia sprzętu dla klienta indywidualnego o sektor biznesowy. Najnowsza odsłona ubezpieczenia powstała we współpracy z PZU oraz Regenersis Digital Care, która to firma specjalizuje się w usługach serwisowych dla wielu firm produkujących sprzęt elektroniczny.

Odpowiedź na zapotrzebowanie firm

Ubezpieczenie telefonu czy laptopa to nie OC – nie jest obowiązkowe, a ponadto sprzęt objęty jest gwarancją producenta przez pierwszy rok lub dwa lata użytkowania.

Spotkanie w firmie Czy ubezpieczenie Plus dla Firm jest w takim razie ofertą potrzebną i czy zostanie doceniona przez przedsiębiorców?

Intensywne użytkowanie sprzętu elektronicznego oraz częste wyjazdy służbowe sprzyjają niespodziewanym wydarzeniom takim jak kradzieże, czy uszkodzenia. Plus oferuje swoim klientom szybki serwis, zastępczy sprzęt i jego wymianę nawet po gwarancji nie tylko w Polsce, ale i za granicą.

Takie podejście do klienta może okazać się strzałem w dziesiątkę, zwłaszcza dla tych przedsiębiorców, dla których liczy się czas i którzy nie mogą pozwolić sobie na długi okres oczekiwania i przestój w pracy.

Plus stawia na wysoki standard oferty

Plus dla Firm to ubezpieczenie, które z założenia ma być ofertą konkurencyjną na rynku. Operator stawia przede wszystkim na:

  • czas – odbiór uszkodzonego sprzętu i dostarczenie do serwisu nastąpi w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia szkody, a naprawa smartfonu potrwa kolejną dobę. Uwaga: w przypadku laptopów, tabletów bądź konsoli naprawa i zwrot urządzenia może trwać do 5 dni
  • zasięg – oferta ubezpieczenia obejmuje również zdarzenia zaistniałe poza granicami Polski w sytuacji, gdy ubezpieczony lub właściciel urządzenia przebywał poza krajem nie dłużej niż 60 dni
  • darmowy transport – ubezpieczenie zapewnia bezpłatne usługi transportowe z i do serwisu
  • brak udziału własnego – ubezpieczony nie ponosi dodatkowych opłat za naprawę objętą ochroną. Wszelkie koszty potrącane są z sumy ubezpieczenia.

Ile kosztuje ubezpieczenie telefonu?

Oferta Plusa podzielona jest na pakiety, a każdy różni się zakresem ochrony i ceną, która każdego miesiąca doliczana jest automatycznie do rachunku abonenta. W ramach ubezpieczenia Plus dla Firm mamy ofertę:

  • VIP Service – podstawowy pakiet, który dotyczy szybkiej usługi serwisowej w ramach uszkodzenia telefonu będącego na gwarancji producenta; cena polisy to wydatek rzędu 3,99 zł miesięcznie.

  • VIP Service + Przedłużona gwarancja – podstawowa oferta rozszerzona na awarię sprzętu, która wyniknęła już po okresie gwarancyjnym; cena ubezpieczenia to 4,99 zł/mies.

  • VIP Service + Uszkodzenia – oferta rozszerzona o przypadki awarii sprzętu w okresie pogwarancyjnym (dla urządzenia z roczna gwarancją) oraz uszkodzenia sprzętu, czy jego zalanie lub dewastację. Cena ubezpieczenia waha się miedzy 8,99 zł a 18,99 zł dla telefonu o wartości przekraczającej 1000 zł.

  • VIP Service + Uszkodzenia + Utrata – najpełniejsza oferta ubezpieczenia, które swoją ochroną obejmuje również utratę sprzętu w sytuacji rabunku lub kradzieży z włamaniem. Maksymalna kwota ubezpieczenia to 22,99 zł w przypadku sprzętu, którego wartość przekracza 1000 zł.

Ubezpieczenie sprzętu w ramach oferty zaproponowanej przez Plus wydaje się rzeczywiście godnym rozważenia. Warto zwrócić uwagę na brak udziału własnego w procesie napraw objętych ochroną. W tym aspekcie ubezpieczenie Plus dla Firm ma sporą przewagę nad ofertą proponowana przez mBank, która zawiera tak zwana franszyzę redukcyjną (ubezpieczony ponosi część kosztów naprawy).

Brakować może jedynie zabezpieczenia na wypadek kosztów rozmów wykonanych przez osoby nieuprawnione do korzystania z telefonu w przypadku utraty urządzenia wskutek kradzieży, a taką usługę posiada oferta mBanku.

Podobne artykuły
zycie
Ubezpieczenie na życie
2015-02-25

Cena ubezpieczenia telefonu

TNS Polska w 2014 roku przeprowadziło badania, według których większość posiadaczy telefonów posiada smartfony. Ubezpieczenia takich urządzeń nie są jednak tak popularne jak ubezpieczenia komunikacyjne...

Czytaj więcej
Komentarze