Kampania reklamowa PZU, zrobiona z dużym rozmachem, obecna w telewizji, prasie, radio, kinie, Internecie i ambiencie ma na celu zwrócenie uwagi na zmiany w ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych – OC i AC.
Firma ze szczególną uwagą podkreśla wysoką jakość oferowanego ubezpieczenia AC, które obejmuje ochronę od wszelkiego rodzaju zagrożeń. Przedstawia to jednocześnie w sposób humorystyczny za pomocą graficznych historyjek. Jak głosi Towarzystwo, dobre AC w PZU ubezpiecza m.in. od: otwierającej się podczas jazdy pokrywy silnika, gryzoni zjadających Twój samochód, zbyt głębokiej kałuży czy spadających z bagażnika rowerów. Wyłączeniu podlegają oczywiście szkody spowodowane umyślnie czy w stanie nietrzeźwości, a także niezabezpieczenie pojazdu przez kradzieżą.
Telewizyjne spoty, reklamujące ubezpieczenia PZU, przedstawiają sytuacje poszkodowanych klientów, którym od ubezpieczyciela oferowana jest atrapa rzeczywistego wsparcia. Reklama, w której do kierowcy, mającego problem z uruchomieniem auta na drodze, podjeżdża imitacja lawety, kończy się hasłem: „W ubezpieczeniach trzeba uważać na atrapy!”. PZU dodatkowo zachęca klientów tańszym o 10% ubezpieczeniem OC w pakiecie.
Głównym celem kampanii jest wskazanie różnicy jakościowej ubezpieczeń w PZU, przestrzegając przed znajdującymi się na rynku imitacjami na pozór ciekawych ofert. Towarzystwo PZU podkreśla także atrakcyjne cenowo pakiety w swojej ofercie ubezpieczeń OC i AC, która skierowana jest głównie do osób między 30 - 45 rokiem życia.