Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Pewne AC i tanie OC w PZU

Data publikacji: 2010-08-19

„W ubezpieczeniach uważaj na atrapy” jest hasłem przewodnim nowej kampanii reklamowej PZU, która ruszyła od sierpnia i potrwa do końca września tego roku. Ciekawsze produkty, dodatkowe zniżki i kompleksowość świadczonych usług to nie wszystko w nowej ofercie komunikacyjnej najstarszego towarzystwa ubezpieczeniowego w Polsce.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Ubezpieczenie AC OC PZUKampania reklamowa PZU, zrobiona z dużym rozmachem, obecna w telewizji, prasie, radio, kinie, Internecie i ambiencie ma na celu zwrócenie uwagi na zmiany w ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych – OC i AC.

Firma ze szczególną uwagą podkreśla wysoką jakość oferowanego ubezpieczenia AC, które obejmuje ochronę od wszelkiego rodzaju zagrożeń. Przedstawia to jednocześnie w sposób humorystyczny za pomocą graficznych historyjek. Jak głosi Towarzystwo, dobre AC w PZU ubezpiecza m.in. od: otwierającej się podczas jazdy pokrywy silnika, gryzoni zjadających Twój samochód, zbyt głębokiej kałuży czy spadających z bagażnika rowerów. Wyłączeniu podlegają oczywiście szkody spowodowane umyślnie czy w stanie nietrzeźwości, a także niezabezpieczenie pojazdu przez kradzieżą.

Telewizyjne spoty, reklamujące ubezpieczenia PZU, przedstawiają sytuacje poszkodowanych klientów, którym od ubezpieczyciela oferowana jest atrapa rzeczywistego wsparcia. Reklama, w której do kierowcy, mającego problem z uruchomieniem auta na drodze, podjeżdża imitacja lawety, kończy się hasłem: „W ubezpieczeniach trzeba uważać na atrapy!”. PZU dodatkowo zachęca klientów tańszym o 10% ubezpieczeniem OC w pakiecie.

Głównym celem kampanii jest wskazanie różnicy jakościowej ubezpieczeń w PZU, przestrzegając przed znajdującymi się na rynku imitacjami na pozór ciekawych ofert. Towarzystwo PZU podkreśla także atrakcyjne cenowo pakiety w swojej ofercie ubezpieczeń OC i AC, która skierowana jest głównie do osób między 30 - 45 rokiem życia.

Tagi:

Komentarze