Ponad trzy tygodnie jak telewizor mi sie popsuł zadzwoniłam pan przyjechał i na tym koniec ... czekam i nic . chciałam zadzwonić ale musze minimum godzine czekać jak sie tam dodzwonie no masakra co za gów..... !!! mamy XXI wiek to ile ja mam na ten telewizor czekać ??? tak to jak sie kupuje u nich sprzent to jacy oni nie mili a jak dzwonie i mówie że już nigdy u nich nie ubezpiecze to beszczelnie sie smieje do słuchawki !!!
wyudzacze oszusci otrzymalismy odp mając rozszerzony pakiet ubezpieczenia na wieżę pioneer za 1000 zł nagle dźwięk przestał działać po włozeniu odp koncówki ze słuchawkami pan oświadczył iż uszkodzenie mechaniczne nie jest uszkodzeniem mechanicznym a nikt jeszcze nie widział sprzetu - całkowita odmowa skorzystania ze swoich przywilejów wg warunków ubezp. absolutnie odradzam zgłaszam sprawe do rzecznika praw konsumentów i polecam Panstwu to samo by Ci oszusci nie działali dalej bezkarnie!!!!!!
Wymieniają rozbity ekran w telefonie komórkowym ponad 2 miesiące i nie odpisują na maile. Pani na infolinii oczywiście wie tyle, że termin naprawy poraz kolejny został przedłużony i "nie może" do nikogo wyżej przełączyć.