9 maja 2016r. uderzyła we mnie dziewczyna, która miała ubezpieczenie OC w Ergo Hestii. Tego samego dnia zgłosiłam szkodę i od razu zostałam przekierowana do likwidatora. Dwa dni później odbyły się oględziny pojazdu. Następnego dnia wysłałam e-mailem brakujące dokumenty. Po otrzymaniu informacji, że wszystkie formalności zostały załatwione i pozostało mi czekać na decyzję ubezpieczyciela, przeczytałam Państwa opinie na forum i ... nie ukrywam trochę się przestraszyłam. Jechałam autem ojca, które zobowiązana byłam naprawić, a po wypowiedziach zamieszczonych na forum zaczęłam zastanawiać się skąd wezmę kasę na naprawę. Jak się okazało niepotrzebnie. 31 maja zadzwoniłam i otrzymałam informację o wysokości przyznanego odszkodowania, dzień później otrzymałam decyzję drogą mailową a dziś (02.06.16) mam już pieniądze na koncie. Warsztat, który naprawia mi auto zapewnił, że wypłacona przez ubezpieczyciela kwota w zupełności pokryje straty, więc nie mam powodu do narzekania na firmę Ergo Hestia. Wręcz przeciwnie dziękuję za sprawne i pozytywne zakończenie tematu ... Pozdrawiam i życzę samych zadowolonych klientów.