Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

OC i AC Link4 tańsze nawet o 200 złotych w Tesco

Data publikacji: 2011-05-10

Link4 we współpracy z Tesco wprowadziły wspólną ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzięki programowi kierowcy mogą zaoszczędzić na ubezpieczeniu OC i AC nawet 200 złotych, wydając tę sumę na zakupy w sieci sklepów Tesco.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Ubezpieczenia OC i AC Link4 dołączyły do wachlarza usług finansowych Tesco Twoje Finanse. Jest to pierwsza tego typu współpraca w Polsce, w której sieć handlowa stawia na produkty ubezpieczyciela komunikacyjnego. Przy zakupie polisy OC lub AC Link4 w ofercie Tesco, klient otrzymuje 10% wartości polisy w bonach na zakupy w Tesco. Kierowca może zatem zaoszczędzić nawet 200 zł. Ponadto, posiadacze karty Tesco Clubcard zyskają przy zawarciu ubezpieczenia Link4 nawet do 3000 punktów w programie Clubcard.

Pomysł współpracy Tesco Polska i Link4 TU S.A. narodził się z szacunków Tesco, że każdego tygodnia sklepy sieci odwiedza 5 milionów Klientów oraz wyników badań przeprowadzonych przez firmę 4P Research Mix dla Tesco, dowodzących, że aż 67% osób udaje się na zakupy samochodem. „Tesco to niskie ceny. Od dziś - nie tylko produktów spożywczych czy przemysłowych, ale także ubezpieczeń” – wyjaśnia Piotr Kubień z Tesco Twoje Finanse. „Dla Link4 współpraca z Tesco jest elementem rozwoju spółki poprzez programy partnerskie. Zyskujemy także kolejną możliwość zaprezentowania naszej oferty milionom nowych klientów” – dodaje Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu Link4.

Program Link4 i Tesco ma charakter pilotażowy i obowiązuje do końca 2011 roku. Szczegóły oferty można poznać w wybranych sklepach sieci, jak również na stronie www.tesco.pl/finanse.
Zakupu polisy ubezpieczenia OC lub AC dokonuje się directowo - telefonicznie lub przez stronę internetową Tesco.

Tagi:

Komentarze

2011-05-10 15:51

Klient Tesco

Chleb, mleko, pakiecik OC i AC - to chyba jakiś żart. Ubezpieczenie to poważny produkt. Korzystam z Tesco i uważam, że Link4 strzela sobie samobója. Nie zyska nowych klientów, a będzie musiał oddać do 200 zł. A Tesco? Czas zmienić slogan: DLA CIEBIE DLA RODZINY DLA SAMOCHODU