Witam,
Mieliśmy ASSISTANCE PREMIUM - czyli wszystko co potrzebowaliśmy: pomoc prawną, auto zastępcze itd - to na czym na nam zależało. Po wypadku nikt z na infolinii nie poinformował i działaniach, jakie powinniśmy podjąć, aby otrzymać auto zastępcze. Jak się okazało, w przypadku braku holowania, auto zastępcze się nie należy (w umowie jest mowa tylko o przypadku unieruchomienia auta. Jak auto jeździ to co?- też mam go holować?).
Dzwoniliśmy na centrum alarmowe kilkukrotnie i informowaliśmy, że nie potrzebujemy holowania, tylko auta zastępczego. Jednak uparty naród LIBERTY odmawiało auta zastępczego. Tak więc poprosiliśmy o holowanie w takim razie (było to już parę dni po wypadku) - Pan powiedział na to, że to jest wyłudzenie, bo kilkukrotnie powtarzałam, że holowania już nie potrzebuję.
KWADRATURA KOŁA - nie dostanę auta zastępczego, bo nie miałam holowania. Nie dostanę holowania, bo to już wyłudzenie.
KOSZMAR!!! NIE POLECAM!!!!
szkoda nr 866237/933685
numeru polisy nie podam, ponieważ LIBERTY wypłaca odszkodowanie innym fikcyjnym uczestnikom wypadku - bez informowania mnie. Zdarzyło się to dwukrotnie!!!