Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Liberty Direct  |  Nie udostępnili auta zastępczego-centrum alarmowe odmówiło pomocy

Nie udostępnili auta zastępczego-centrum alarmowe odmówiło pomocy

marines
2015-04-28 16:05
IP: 178.219.x.x
witam posiadam assistance premium, auto uleglo wypadkowi zostalo odholowane z miejsca wypakdku. na jaki okres otrzymam auto zastepcze.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-05-05 16:52
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, aby odpowiedzieć na to pytanie, będziemy potrzebowali większej ilości danych. Bardzo proszę o kontakt pod adresem: ekspert@lu.pl. Mailowa forma komunikacji pozwoli nam w szybkim trybie udzielić Panu informacji na temat zaistniałej sytuacji - w komentarzach publikowanych na ogólnodostępnych forach nie możemy tego zrobić, gdyż obowiązuje nas tajemnica ubezpieczeniowa. Zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-02-02 15:29
IP: 89.72.x.x
Szanowna Pani, chciałbym też poinformować, że zakres pomocy realizowanej w ramach ubezpieczenia Premium Assistance jest określony w Ogólnych Warunkach Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Według tych zapisów „warunkiem skorzystania przez Ubezpieczonego ASS z pojazdu zastępczego po awarii i/lub wypadku jest uprzednie wykonanie – stosownie do postanowień OWU – w przypadku awarii – usługi holowania unieruchomionego pojazdu zorganizowane oraz opłacone przez centrum alarmowe, w przypadku wypadku – usługi holowania unieruchomionego pojazdu zorganizowane oraz opłacone wyłącznie przez centrum alarmowe”. Co do pozostałych uwag, zapewniam, że dokładamy szczególnej staranności, aby proces likwidacji szkody przebiegał w sposób rzetelny i profesjonalny. Jeszcze raz zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-02-02 15:27
IP: 89.72.x.x
Szanowna Pani, chciałbym wyjaśnić, że towarzystwa ubezpieczeniowe nie mają obowiązku informowania sprawcy o tym, że zostało wypłacone odszkodowanie z jego polisy. Natomiast decyzja o odmowie lub wypłacie odszkodowania jest podejmowana w oparciu o wnikliwą analizę dokumentacji z akt szkody, której kopia oczywiście jest udostępniania osobom uprawnionym (na ich wniosek). Jeżeli chciałaby się Pani dowiedzieć więcej na temat tych procedur, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Aga
2015-01-27 13:21
Witam, Mieliśmy ASSISTANCE PREMIUM - czyli wszystko co potrzebowaliśmy: pomoc prawną, auto zastępcze itd - to na czym na nam zależało. Po wypadku nikt z na infolinii nie poinformował i działaniach, jakie powinniśmy podjąć, aby otrzymać auto zastępcze. Jak się okazało, w przypadku braku holowania, auto zastępcze się nie należy (w umowie jest mowa tylko o przypadku unieruchomienia auta. Jak auto jeździ to co?- też mam go holować?). Dzwoniliśmy na centrum alarmowe kilkukrotnie i informowaliśmy, że nie potrzebujemy holowania, tylko auta zastępczego. Jednak uparty naród LIBERTY odmawiało auta zastępczego. Tak więc poprosiliśmy o holowanie w takim razie (było to już parę dni po wypadku) - Pan powiedział na to, że to jest wyłudzenie, bo kilkukrotnie powtarzałam, że holowania już nie potrzebuję. KWADRATURA KOŁA - nie dostanę auta zastępczego, bo nie miałam holowania. Nie dostanę holowania, bo to już wyłudzenie. KOSZMAR!!! NIE POLECAM!!!! szkoda nr 866237/933685 numeru polisy nie podam, ponieważ LIBERTY wypłaca odszkodowanie innym fikcyjnym uczestnikom wypadku - bez informowania mnie. Zdarzyło się to dwukrotnie!!!
odpowiedz