„Dzięki zaawansowanej polityce cenowej oraz efektywnemu modelowi sprzedaży mamy możliwość dostosowania oferty do potrzeb Klienta w większym stopniu niż ubezpieczyciele tradycyjni. Możemy przez to oferować polisy w bardzo atrakcyjnych cenach. Równocześnie przykładamy szczególną wagę do jakości obsługi Klienta. Jako jedna z nielicznych firm na rynku umożliwiamy Klientom pełną obsługę on-line poprzez tzw. e-konto „Twoje sprawy”. Rozwiązanie to pozwala na samodzielne zarządzanie posiadanymi polisami oraz monitorowanie procesu likwidacji szkód” - komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.
Uzyskanie atrakcyjnej stawki OC dla Klientów Liberty Direct jest możliwe dzięki szerokiej ofercie różnych zniżek. Towarzystwo oferuje m.in. od 10% do 60% zniżki za bezszkodową jazdę, 5% zniżki za jednorazową płatność kartą kredytową, 5% za zakup ubezpieczenia przez internet, a także 50 zł zniżki – w przypadku OC lub 100 zł zniżki – w przypadku AC dla osób kupujących polisę z polecenia w programie „Poleć sprawdzone ubezpieczenie”. Na 10% zniżkę mogą z kolei liczyć Klienci ING w ramach współpracy bancassurance obydwu instytucji. Ponadto Liberty Direct honoruje zniżki z innych towarzystw i przenosi zniżki z OC na AC.
Atrakcyjna cena nie jest jedynym wyróżnikiem oferty Liberty Direct. Ubezpieczenie OC gwarantuje dodatkowe profity w cenie, takie jak Mini Assistance, obejmujące pomoc serwisową, w tym naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, holowanie pojazdu ubezpieczonego oraz poszkodowanego. Dodatkowo, dzięki polisie OC każdy Klient ma zapewnioną pomoc informacyjną dotyczącą m. in. Postępowania w przypadku wystąpienia zdarzenia, procedur związanych ze zdarzeniem, usług najbliższych partnerów ubezpieczyciela, w tym pomocy drogowej, wypożyczalni pojazdów, hoteli, stacji paliw czy warsztatów partnerskich.