Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Liberty Direct  |  NIE WYKUPUJCIE POLISY W LIBERTY!!!!!

NIE WYKUPUJCIE POLISY W LIBERTY!!!!!

Dymitr
2016-09-29 22:41
IP: 87.206.x.x
Zdecydowanie NIE POLECAM Liberty Ubezpieczenia!!!!!!!!!!!!!!! Umowy zawierają się same nawet po przesłaniu zapytania o ofertę, kary, wezwania zupełnie bezpodstawnie! Nie ma co ryzykować!!!
odpowiedz
PM
2015-03-25 15:09
IP: 176.221.x.x
Nigdy więcej OC w liberty.Kupiłem auto w lutym 2014 i ubezpieczylem w Liberty (pierwszy i ostatni raz )ubezpieczenie skończyło się 24.02.2015 ponieważ jakiś Pan przez telefon przedstawił ofertę dla mnie nie korzystna wiec od 25.02.2015 podpisałem z innym towarzystwem gdzie dostałem lepsza ofertę. ...A tu po 2 miesiacach przychodzi śmieszne wezwanie i straszenie firma windykacyjna etc.Wiec dzwonie do Liberty z pytaniem JAKIM PRAWEM przedłożone zostało ubezpieczenie bez mojej wiedzy ...NI CZEGO NIE DOSTALEM pocztą.W cywilizowanych firmach przysyła się wcześniej pismo a nie wciska kit.Agentka z nowej ubezpieczalni stwierdziła że wypowiedzenie wysłała 27.02.15 to proszą mnie kiedy było przysłanie pismo. ...TO JA MAM ROBIĆ PORZĄDKI W WASZYCH PAPIERACH?!Raczej nie sądzę,bo nie ja tam pracuje.Odpowiedz konsultantki jakiejś ....,,Przedłożone bo tak to działa".DNO,MUŁ I WODOROSTY.Nie potrafiła panienka powiedzieć GDZIE JEST ZAPIS W PRAWIE o przedłożeniu umów bez wiedzy właściciela. Szkoda czasu na taką firmę.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-03-27 15:59
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, zachęcam do przesłania numeru polisy, o której mowa, na adres: ekspert@lu.pl. To pozwoli mi prześledzić historię obsługi ubezpieczenia i zweryfikować zastosowane przez naszą firmę procedury. Z chęcią odpowiem też na wszystkie Pana pytania. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-22 10:28
Szanowny Panie, zajmuję się Obsługą Klienta w Liberty Ubezpieczenia. Będę wdzięczny za prywatną wiadomość na adres: pawel.sadowski@lu.pl Znając numer Pana polisy i charakter sprawy, będę mógł podjąć odpowiednie kroki w celu jej weryfikacji. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
rysiek
2014-10-17 18:16
direkt to złodzieje nie kupujcie polis
odpowiedz
marcel
2014-10-02 10:00
ostrzegam was ludzie nie rubcie sobie problemów miałem przez miesiąc auto z ważną polisą na jeszcze trzy miesiące jak go sprzedałe było ważne jeszcze miesiąc po pół roku dostałem wezwanie do zapłaty ponat 300zł za to że nie zgłosiłem sprzedaży auta w terminie 14dni mimo ze polisa byla wazna to ja mam teraz placic bo tak sobie naliczyli do daty kiedy otczymali umowe sprzedazy nawet niewiem czy uwzglendili moje zniżki podobno jest taka ustawa ze ubezbieczyciel decyduje o tym czy klient ma placic za nie poinformowanie o sprzedazy i z mojego slectwa wynika ze tylko liberty siega do nie uczciwej procedury sciągania kasy za juz oplacone oc WYNIKA z tego że liberty siega po kase bo to jest firma nie wyplacalna ostrzegam nie k u p u j c i e polisy w l i b e r t y polecam inna firme np. pzu gdzie takich nie uczciwych procedur nie ma
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-23 10:11
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na adres: pawel.sadowski@lu.pl. Mając Pańskie dane, będę mógł przyjrzeć się szczegółom opisanej sytuacji i udzielić Panu dodatkowych wyjaśnień lub wskazać stosowne rozwiązanie. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz