Strona główna | Forum | Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych | Opinie o Ergo Hestia | Miałam zakupione ubezpieczenie w Ergo Hestia na laptopa- 1/3 wartości jego ceny, czyli jakieś 600/700zł. Po ok. półtora roku zepsuła się klawiatura, literki przestały działać- z tego, co mi wiadomo standard w laptopach. Ubezpieczenie wykupione- aż żal nie skorzystać. Dzwonimy do ,,firmy'' i pytamy- co, gdzie i jak? Po pierwsze najbliższy serwis mają w Suwałkach- po drugiej stronie kraju. O tym wcześniej- przy ubezpieczeniu nikt nie raczył nas powiadomić. Za przesyłkę mamy płacić my. Konsultant w trakcie rozmowy był niemiły. Pytają o takie szczegóły jak DZIEŃ, w który usterka się pojawiła. 10 razy pytają, czy to tylko ta usterka, bo jak będzie coś więcej trzeba będzie zapłacić dodatkowe pieniądze . Laptop został wysłany czwartego września, nie mam go do teraz. Wczoraj nie odbierali telefonów, a jakiś czas temu została wysłana informacja na e-mail, że laptop do 18 zostanie naprawiony. Mówimy o tym konsultantowi, a PRZEMIŁA pani nam oświadcza, że dzwonili 16, ale nie odbieraliśmy (w sprawie usterki mechanicznej, która jest i nie naprawią dopóki nie wyrazimy zgody i nie zapłacimy dodatkowej gotówki... mimo że dbałam o laptop i jest średnio możliwe, a nawet jakby to ubezpieczenie obejmuje usterki mechaniczne).NIE POLECAM TEJ FIRMY. Naciągacze, złodzieje i oszuści :)
Miałam zakupione ubezpieczenie w Ergo Hestia na laptopa- 1/3 wartości jego ceny, czyli jakieś 600/700zł. Po ok. półtora roku zepsuła się klawiatura, literki przestały działać- z tego, co mi wiadomo standard w laptopach. Ubezpieczenie wykupione- aż żal nie skorzystać. Dzwonimy do ,,firmy'' i pytamy- co, gdzie i jak? Po pierwsze najbliższy serwis mają w Suwałkach- po drugiej stronie kraju. O tym wcześniej- przy ubezpieczeniu nikt nie raczył nas powiadomić. Za przesyłkę mamy płacić my. Konsultant w trakcie rozmowy był niemiły. Pytają o takie szczegóły jak DZIEŃ, w który usterka się pojawiła. 10 razy pytają, czy to tylko ta usterka, bo jak będzie coś więcej trzeba będzie zapłacić dodatkowe pieniądze . Laptop został wysłany czwartego września, nie mam go do teraz. Wczoraj nie odbierali telefonów, a jakiś czas temu została wysłana informacja na e-mail, że laptop do 18 zostanie naprawiony. Mówimy o tym konsultantowi, a PRZEMIŁA pani nam oświadcza, że dzwonili 16, ale nie odbieraliśmy (w sprawie usterki mechanicznej, która jest i nie naprawią dopóki nie wyrazimy zgody i nie zapłacimy dodatkowej gotówki... mimo że dbałam o laptop i jest średnio możliwe, a nawet jakby to ubezpieczenie obejmuje usterki mechaniczne).NIE POLECAM TEJ FIRMY. Naciągacze, złodzieje i oszuści :)
Oops! Something went wrong while submitting the form.