Każdy klient Liberty Direct, który poleci ubezpieczenie oferowane przez firmę kolejnej osobie, otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości do 100 zł. Osoba, która z polecenia zakupi polisę, otrzyma zniżkę analogicznej wartości. Wysokość nagrody będzie zależna od rodzaju ubezpieczenia zawartego przez nowego klienta. W sytuacji, gdy zdecyduje się on na zakup ubezpieczenia OC – osoba polecająca otrzyma nagrodę w wysokości 50 zł, a nowy klient dostanie 50 zł zniżki. W przypadku gdy zainteresowany zdecyduje się na zakup ubezpieczenia OC i AC – wówczas zniżka wyniesie 100 zł, a osoba polecająca otrzyma analogicznie 100 zł.
Każdy klient będzie mógł polecić ubezpieczenie samochodu w Liberty Direct dowolnej liczbie osób i otrzymać za to nagrody pod warunkiem, że osoby zawrą polisę, opłacą ją i nie złożą wypowiedzenia w ciągu 30 dni. Z promocji będzie można skorzystać podając numer polisy ubezpieczeniowej osoby polecającej. Klienci Liberty Direct otrzymają nagrody pieniężne przelewem na swoje konto.
„Jak wynika z przeprowadzanych przez Liberty Direct badań satysfakcji Klientów - większość osób jest zadowolonych z oferowanych przez nas usług i chętnie poleciłaby naszą firmę swoim znajomym. Opinie te stanowiły dla nas inspirację dla organizacji akcji ‘Poleć sprawdzone ubezpieczenie’. Jestem przekonany, że program spotka się dużym zainteresowaniem zarówno obecnych jak i przyszłych Klientów” - mówi Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Przyznane nagrody pieniężne w promocji „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” będą stanowić dochód zgodnie z przepisami prawa podatkowego. Dochód ten powinien więc zostać zadeklarowany przez klientów w rocznym zeznaniu podatkowym. Każdy klient, który weźmie udział w promocji, otrzyma na swój adres informację podatkową na formularzu PIT-8C sporządzoną przez Liberty Direct.
„Organizując program, przyłożyliśmy szczególną wagę do analizy przepisów podatkowych związanych z organizacją akcji promocyjnych. Dzięki temu mamy pewność, że przyjęta przez nas formuła organizacji promocji jest w pełni zgodna z prawem” - mówi Marcin Andrzejczyk, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.