Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Proama
  • PZU
  • Warta
  • You Can Drive

Kontakt z Proama

Data publikacji: 2018-03-02

Proama oferuje swoim klientom różnorodne sposoby kontaktu, a media społecznościowe ubezpieczyciel wykorzystuje także do promocji bezpiecznej jazdy wśród kierowców.

Oblicz ubezpieczenie

Oblicz moje OC/AC

W dobie Internetu klienci wymagają kontaktu z ubezpieczycielem 24 godziny na dobę. Sprawdzamy, jak najszybciej skontaktować się z Proamą.

Zobacz także, jak zgłosić szkodę w Proamie

Adres centrali

Kontakt Proama Administracja i księgowość

Generali T.U. S.A. (właściciel marki Proama)
ul. Postępu 15b
02-676 Warszawa
tel. 815 815 815

Adres korespondencyjny Proama

ul. Szeligowskiego 6
20-883 Lublin
fax. 815 815 810

Telefon

Ogólnopolski Oddział Obsługi Klienta
815815815

czynny od poniedziałku do piątku 8:00-18:00

Strona

https://www.proama.pl

Mail

obsługa klienta:
likwidacja szkód:

Media społecznościowe

Proama:

Google+: Proama
Youtube: Proama

Wrzucam na luz – to wspólna kampania Proamy i policji zachęcająca kierowców do spokojniejszej i bezpieczniejszej jazdy:

Facebook: Wrzucam na luz
Google+: Wrzucam na luz
Twitter: Wrzucam na luz

Sprawdź, jakie ubezpieczenia oferuje Proama

Tagi:

Komentarze

2018-12-18 10:17

Małgosia212.160.x.x

Firma PROAMA, przestała być dla mnie firmą wiarygodną. NIESTETY! Moja "przygoda" z firmą rozpoczęła się w czerwcu tego roku kiedy wyjeżdżając do USA postanowiłam siebie i rodzinę ubezpieczyć w tej firmie. W trakcie pobytu w USA syn uległ drobnemu wypadkowi i konieczna była wizyta w szpitalu w celu założenia szwów na nos. Już w momencie próby kontaktu z infolinią podczas mojego pobytu w USA miałam problemy, dlatego, że ubezpieczyciel oferując takie ubezpieczenia niestety nie wziął pod uwagę różnic strefowych/czasowych i niestety mój kontakt nie obył się z uwagi na to, że w Polsce była noc a infolinia nie obsługuje klientów w nocy:( Po powrocie z USA w miesiącu sierpniu przekazałam rachunki do opłacenia. Niestety rachunki do chwili obecnej nie zostały opłacone. Przekazywałam również ponaglenia do zapłaty. Ostatnio otrzymałam z USA informację, że dług zostaje przekazany do firmy windykacyjnej. Po kontaktach z infolinią dowiedziałam się, że płatność nie została dokonana, ponieważ ubezpieczyciel czeka na dokumentację medyczną i pewnie będzie tak czekał lata świetlne, bo to bardzo wygodna postawa. PRAWDA! Czekamy, nic nie otrzymaliśmy i nie jesteśmy winni. Mało tego, jak się okazuje, znając choć trochę realia panujące w USA, PROAMA powinna wiedzieć, że jakiekolwiek dane klienta są bardzo chronione i szpital nie ma prawa udostępnić takich danych komukolwiek, oprócz samego pacjenta. Jak widać firma, która tak mocno pracuje na rynku nie posiada elementarnej wiedzy w tym obszarze. Jak jej można zaufać! A może to działanie z premedytacją! W ostatnim mailu otrzymałam informację, że firma NIE MOŻE STWIERDZIĆ SWOJEJ ODPOWIEDZIALNOŚĆI BEZ TEJ DOKUMENTACJI I MA NADZIEJĘ, ZE SZPITAL WKRÓTCE PRZEŚLE DOKUMENTACJĘ. FIRMA OPIERA SWOJĄ DZIAŁANOŚC O NADZIEJĘ:( Dzisiaj przekazuję sprawę do Europejskiego Centrum Odszkodowań, które pokieruje sprawą i będzie mnie reprezentowało przed firmą PROAMA. BRAK PROFESJONALIZMU TO POWINNO BYĆ HASŁO PRZEWODNIE TEJ FIRMY. .