Strona główna  |  Wiadomości  |  Kontakt z Proama

Kontakt z Proama

Data aktualizacji: 2022-10-12
Proama oferuje swoim klientom różnorodne sposoby kontaktu, a media społecznościowe ubezpieczyciel wykorzystuje także do promocji bezpiecznej jazdy wśród kierowców.

W dobie Internetu klienci wymagają kontaktu z ubezpieczycielem 24 godziny na dobę. Sprawdzamy, jak najszybciej skontaktować się z Proamą.

Zobacz także, jak zgłosić szkodę w Proamie

Spis treści:

  1. Adres centrali
  2. Kontakt do obsługi klienta
  3. Kontakt w sprawie oferty
  4. Kontakt w sprawie likwidacji szkód
  5. Strona internetowa
  6. Media społecznościowe

Adres centrali

ul. Senatorska 18,
00-082 Warszawa

Kontakt do obsługi klienta

nr kontaktowy

815 815 815 

dostępność

pon-pt 8:00-17:00

adres e-mail

centrumklienta@proama.pl

Kontakt w sprawie oferty

nr kontaktowy

815 815 815

dostępność

pon-pt 8:00-20:00

adres e-mail

doradcy@proama.pl

Telefon do ubezpieczyciela

Kontakt w sprawie likwidacji szkód

nr kontaktowy

815 815 815 

dostępność

pon-pt 8:00-18:00

adres e-mail

szkody@proama.pl

Strona internetowa

Proama.pl 

Media społecznościowe

Proama:

Facebook: Proama

Youtube: Proama

Sprawdź, jakie ubezpieczenia oferuje Proama

Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest numer telefonu do Proama?

Infolinia Proama działa pod numerem 815 815 815. W artykule znajdziesz również inne sposoby kontaktu z ubezpieczycielem.

Podobne artykuły
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2021-09-30

Kontakt UNIQA

UNIQA oferuje różne sposoby kontaktu, zarówno tradycyjne, jak i online. Sprawdź, jaki będzie dla Ciebie najwygodniejszy.

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2021-09-30

Kontakt Compensa

Szybka komunikacja z klientem to obecnie podstawa na rynku ubezpieczeń. Compensa dostrzega tę potrzebę i dynamicznie rozwija panel internetowej obsługi.

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2021-09-30

Kontakt z MTU

Kontakt z MTU za pośrednictwem ich strony internetowej lub przez telefon jest bardzo prosty. Pięta achillesową ubezpieczyciela są natomiast media społecznościowe.

Czytaj więcej
Komentarze
Małgosia
2018-12-18 10:17
IP: 212.160.x.x
Firma PROAMA, przestała być dla mnie firmą wiarygodną. NIESTETY! Moja "przygoda" z firmą rozpoczęła się w czerwcu tego roku kiedy wyjeżdżając do USA postanowiłam siebie i rodzinę ubezpieczyć w tej firmie. W trakcie pobytu w USA syn uległ drobnemu wypadkowi i konieczna była wizyta w szpitalu w celu założenia szwów na nos. Już w momencie próby kontaktu z infolinią podczas mojego pobytu w USA miałam problemy, dlatego, że ubezpieczyciel oferując takie ubezpieczenia niestety nie wziął pod uwagę różnic strefowych/czasowych i niestety mój kontakt nie obył się z uwagi na to, że w Polsce była noc a infolinia nie obsługuje klientów w nocy:( Po powrocie z USA w miesiącu sierpniu przekazałam rachunki do opłacenia. Niestety rachunki do chwili obecnej nie zostały opłacone. Przekazywałam również ponaglenia do zapłaty. Ostatnio otrzymałam z USA informację, że dług zostaje przekazany do firmy windykacyjnej. Po kontaktach z infolinią dowiedziałam się, że płatność nie została dokonana, ponieważ ubezpieczyciel czeka na dokumentację medyczną i pewnie będzie tak czekał lata świetlne, bo to bardzo wygodna postawa. PRAWDA! Czekamy, nic nie otrzymaliśmy i nie jesteśmy winni. Mało tego, jak się okazuje, znając choć trochę realia panujące w USA, PROAMA powinna wiedzieć, że jakiekolwiek dane klienta są bardzo chronione i szpital nie ma prawa udostępnić takich danych komukolwiek, oprócz samego pacjenta. Jak widać firma, która tak mocno pracuje na rynku nie posiada elementarnej wiedzy w tym obszarze. Jak jej można zaufać! A może to działanie z premedytacją! W ostatnim mailu otrzymałam informację, że firma NIE MOŻE STWIERDZIĆ SWOJEJ ODPOWIEDZIALNOŚĆI BEZ TEJ DOKUMENTACJI I MA NADZIEJĘ, ZE SZPITAL WKRÓTCE PRZEŚLE DOKUMENTACJĘ. FIRMA OPIERA SWOJĄ DZIAŁANOŚC O NADZIEJĘ:( Dzisiaj przekazuję sprawę do Europejskiego Centrum Odszkodowań, które pokieruje sprawą i będzie mnie reprezentowało przed firmą PROAMA. BRAK PROFESJONALIZMU TO POWINNO BYĆ HASŁO PRZEWODNIE TEJ FIRMY. .
odpowiedz