"W naszej jesiennej kampanii produktów ochronnych staramy się uświadomić klientom, że warto już dziś pomyśleć o przyszłości swojej i swojej rodziny. Z naszych badań wynika, że wiele osób odkłada myślenie o przyszłości na później. Polacy raczej odrzucają myślenie o trudnych sytuacjach, w których życie może ich niemile zaskoczyć. Nie potrafią też często sami wybrać dobrego dla siebie ubezpieczenia" – mówi Agnieszka Chabrzyk, Dyrektor Departamentu Marketingu AXA Polska S.A.
Podjęte działania promocyjne mają zachęcać do kontaktu z przedstawicielami AXA, którzy w profesjonalny sposób doradzą i dopasują odpowiednie ubezpieczenie oraz zadbają o to, aby klienci mogli czuć się bezpiecznie.
Kampania obejmuje stacje grupy TVN, Polsat, Discovery, stacje tematyczne grupy AT Media, główne portale informacyjne i finansowe w internecie, e-mailing oraz kina Cinema City i Helios.
Czas trwania kampanii: 14.10 - 31.12.2011.
Źródło: Biuro Prasowe Grupy AXA